renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1600 GTL (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pecardo
Vloženo 1.8.2017
Aktualizováno 6.8.2017
Zobrazeno 2 613x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Najlepšie na čom som kedy jazdil.

První dojmy - Nové GTL je proste úžasná motorka. Výrazný nadbytok výkonu, perfektný podvozok a z toho vyplývajúca výborná ovládateľnosť motocykla a tiež plno elektronickej výbavy, urobia z jazdy pôžitok. Teším sa na každú novú jazdu...

Doplňky na motorce - Navigácia, adaptívne svetlá, asistent rozjazdu do kopca (ručná brzda), bezkľúčové štartovanie, asistent radenia PRO, prídavné svetlomety, spiatočka, komfortný veterný štít, padací rám, výfuky Akrapovič, objednané lakťové opierky a rozšírené stupačky pre spolujazdca.




Recenze

Kúpil som si vianočný darček. Bolo to síce začiatkom júla, ale plánoval som to od vianoc, takže to sedí. Mojú staršiu BMW K 1200 LT som vymenil za novučičkú K 1600 GTL . Už dávno som po nej "pásol", ale po skúsenostiach s LT-čkom som si povedal, že pokiaľ na ňu nedajú elektronickú spiatočku a hydraulický hlavný stojan, tak ju nechcem. Nakoniec som sa stojana vzdal, ale spiatočku urobili a urobili dobre. Kto jazdí s motorkami nad 350 kg (s batožinou a spolujazdcom aj cez 500), dá mi určite za pravdu.
Ale dosť úvodov. Motorka stojí v garáži a ja sa každý deň teším na novú jazdu na nej. Lebo jazda na novom GTL je čisté potešenie. Motorka je proste úžasná. Mám najazdených ešte len 1600 km, ale sadla mi ako uliata, a to by asi sadla každému...
Šesťvalcový motor má nadbytok výkonu - s plne naloženou motorkou som ju v športovom móde pri akcelerácii postavil na zadné. Zrýchlenie na 100 za 3,5 sekundy, 160 za 8 a 200 asi za 12 sekúnd, to sú parametre superšportu. Radenie bez použitia spojky a ubrania plynu. Zvuk motocykla v otáčkach (mám príplatkové Akrapy) je silne športovo agresívny. Naozaj vynikajúci elektronicky nastaviteľný podvozok, perfektné brzdy a plno elektronickej výbavy...
Sú však aj drobnosti, ktoré by som inžinierom v Mníchove vytkol.
- Hudba na LT-čku bola vyriešená lepšie. Výkon sústavy a absencia zadných reproduktorov pri GTL spôsobili, že pri vyšších rýchlostiach (už nad 100 km/h) hudbu počuť slabo, resp. vôbec.
- Ďalším problémom je hlavný stojan. Keďže je manuálny, očakával som vhodné pákovanie, aby sa moto dala postaviť aj ľahším jazdcom. Ja mám 90 kg a mám čo robiť, aby som ju na hlavný stojan postavil. Chce to rovnú podložku, tvrdú podrážku a dostatok trpezlivosti.
- Uchytenie zadného kufra je dosť labilné. Je síce pevné a určite sa kufor "neulomí", ale na takejto motorke je trošku divné, keď vám za jazdy po nerovnej ceste kufor poskakuje ako na skútri.
- Na čelnom štíte je medzi sklom a rámom jeho uchytenia malá medzera. Keď sa vám sklo zašpiní na tomto mieste zo zadnej strany (pri daždi po špinavej vozovke vždy), je veľký problém sklo na tomto mieste vyčistiť. Ide to len pracne keď handričku strčíte do ca. 2 mm medzery o dĺžke 10 cm, alebo odmontujete štít...!?

Napriek týmto dobnostiam dávam novému GTL-ku 10 bodov z desiatich. Jazda na ňom je pohodová, keď chcete aj skutočne športová, v každom prípade však bezpečná a veľmi príjemná.













Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Digin
Digin napsal 28.10.18 v 04:49 10b.

...celej fikl je stoupnutí do stojanu tak se bez problému zhoupne bez použití velké síly jinak ale 10

Simír_01
Simír_01 napsal 07.10.18 v 19:04 10b.

Vybral jsi si to nejlepší a nejluxusnější na čem se dá cestovat. Takže 10b

BožíJezdec
BožíJezdec napsal 01.09.17 v 21:22

S centrálním stojanem jsem měl taky problém. Ale všechno to bylo jen ve špatné technice. Tahal jsem motorku spíše dozadu, než že bych ji přizvedával nahoru jak se má. Na Youtube jí na centrál zvedl Japonec co měl tak 50kg, došlo mi že musím něco dělat blbě a taky že jo.

BožíJezdec
BožíJezdec napsal 01.09.17 v 21:21

S centrálním stojanem jsem měl taky problém. Ale všechno to bylo jen ve špatné technice. Tahal jsem motorku spíše dozadu, než že bych ji přizvedával nahoru jak se má. Na Youtube jí na centrál zvedl Japonec co měl tak 50kg, došlo mi že musím něco dělat blbě a taky že jo.

BožíJezdec
BožíJezdec napsal 01.09.17 v 21:21

S centrálním stojanem jsem měl taky problém. Ale všechno to bylo jen ve špatné technice. Tahal jsem motorku spíše dozadu, než že bych ji přizvedával nahoru jak se má. Na Youtube jí na centrál zvedl Japonec co měl tak 50kg, došlo mi že musím něco dělat blbě a taky že jo.

Více komentářů



TOPlist