Univerzál. Na dálnici to není. Kdyby byla šestka a 15 koní navíc, byla by ještě blíže zlatému jednorožci.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Kdo zná Transalpa, ví. Přímého konkurenta z té doby vlastně nemá. Všechny jednobuchy jako Peagaso, sestra BMW F650, Yamaha Tenere ... co sy týče pohodlí (chtě nechtě je člověk 80-90%na silnici, nebydlíme na balkáně) tak úplně jiná story. Co se týče terénu, tak hlavní nevýhoda : těžká na předek (louže všechny vyčvachtáte, nic nepřeletíte .. i když .. rychlost řeší mnohé ) a malá světlá výška. Ale projet se dá s těmito jednobuchy v jedné skupině vše, co dají oni. Rozhodující je hmotnost, kde prakticky není rozdílu. Transalp pro mě je opravdu skvělá universální, bezúdržbová, velmi schopná, megaspolehlivá motorka, co jezdí za 5L. A kdo chce do terénu, dá si dopoředu progresy.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo ho chtějí a nychtějí vydat za BMW 800, nová Tenere 700, nebo i starší Tenere 660 (která je furt doost dražší).
Doplňky na motorce - Padací rámy - asi prakticky nutnost
vyhřívané hefty
držáky + kufry
hlavní stojan
zásuvka pro dobíjení mobilu
zkrátka cestovně-endurácká klasika
Recenze
Shrnuto výše. Nemá cenu se rozepisovat neb už byly napsány kilometry textu. Když člověk potřebuje jet dálnice, není to ono. Široké otevřené rychlé cesty nejsou (vzhledem k výkonu, absenci šestky i slabší stabilitě) Transalpí rajón. Jinak asi vše až na "hardcore" terén. Vyjel jsem i sjezdovku. V blátě nejvíce limituje hmotnost.
TA 600 som mal, je to naozaj podarena motorka