Nad litr, kapota, velikost a hlavně se mi moc líbí.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Stále si rád zasportuji
Kawasaki Z 1000 SX: V té době cena
Honda CBF 1000: Nenašel jsem tu pravou
První dojmy - Už vím co znamená sedět na motorce a ne v motorce, jako jsem to zažil u mé předešlé CBF 600 S.
Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil všem, kteří chtějí poslušného dělníka za minimem stravy.
Doplňky na motorce - Kufry, zásuvka, navi. Garmin, padáky, Mra,
Recenze
Po tomto stroji jsem se nikdy extra nepídil, spíše jsem pokukoval po Varaderu , V- Stromu, Z 1000 SX, CBF 1000. Po 600 cm3, jsem chtěl nad litrovou motorku která bude zvládat lépe spolujezdce a zavazadla.Dvouhodinová projížďka na Varaderu mě přesvědčila o tom, že si stále rád občas zasportuji a to mi tento motocykl nenabídl.
Bandita ve fraku jsem vybral kvůli osvědčené technice a hlavně stavu konkrétního kusu. 1 majitel, Němec, 29.000KM, okufrováno, celkově krásný udržovaný stav.
Zkušební jízda před koupí- sedím na motorce- jako bych tam nepatřil, do zatáčky ho musím tak trochu přemlouvat i přes MRA mi fouká do ksichtu, motor- jooo dobrýýý!!
Za týden jsem si pro něj jel.
Do konce sezony 2017 (kupováno v říjnu) najeto 1500 KM jsme zažily jeden pád na křižovatce, při rozjezdu mi to chcíplo a už jsem moto neudržel jelikož jsem stále nemohl našlapat zem pod nohou a když už jsem jí měl tak moto byla v takovém úhlu kdy ty kila nešli zastavit.
Sezona 2018- S přibývajícími kilometry jsem motorku měl rád čím dál méně, její váhu na místě jsem neřešil- zvykl jsem si, na motor si nestěžoval, na závady nebo problémy nemohu říct půl slova- bez problémů, ale proč si tu jízdu neužívám v zatáčkách, proč se řidítka zavírají i na kruháči??? Já to prostě prodám !!!
Dal jsem Banditovi ve fraku šanci- dostal novou řetězovku a samozřejmě vše dle manuálu a hlavně nové gumy Conti road attack 3 - s kterými mám ty nejlepší zkušenosti z CBF 600 S . Pane Bože já mam novou motorku!!! Užívám si zatáček s chrastícím hlásičem a naprostou jistotou v držení zvolené stopy, pouze při nedokonalém asfaltu se moto lehce zavlní, ale co není to SS.
Závěrem- od koupě mám najeto 13500 Km, Je to spíše cesťák tudíž brzdy dostačující, váha a manipulace na místě odpovídá váze stroje- je to o zvyku, jízdní vlastnosti super, spotřeba- cca 5L, řazení v pohodě, jen když tam kopnu za 1 tak bych byl rád v tu chvíli hluchý, motor udělá vše co po něm chcete hned a bez prodlev, ale jen do 8000 otáček, pak je vše zbytečné- je to takový diesel, vše je dole, jo a výfuk ARROW miluji- pro jeho hlasitost a chrchlání při deceleraci. Takže, Suzuki GSX 1250 FA i když je to láska na druhý pohled, je jako cesťák hodně dobrý nářadí.
Mám ho taky a nemohu říci půl slova, jen samá chvála. Sednu s batůžkem a tradá na vejlet, prostě boží.
A ten zátah odspodu, prostě paráda. Na bláznění v zatáčkách to není, ale to já nehledám, když si chci zablbnout, vezmu si Diavela a je to.
Všem děkuji za reakce, gumy při koupi byly jak nové- Battlax -,,pouze 4 roky staré", 500 km- krom prvního ročníku zatím všechny.
Ten lauf je fakt super !
Jo gumy, řetězová a přidal bych ještě brzdová kapalina musí na výměnu spíš dřív než později. Ježdění je pak úplně jiný.
Měl jsem bandity 650 a moc rád nás nej vzpomínám. Pak vyhrál Versys 1000.
Za 10b., Bandit je nezničitelný.
Jojo bandit... měl jsem 650, a pokukoval jsem po 1250 taky GSX, ale nakonec jsem chtěl trochu něco lehčího a jiný posez oproti banďourovi tak vyhrál Tiger ... Jinak pěkná a spolehlivá moto (jo pneu a řetěz to umí pěkně změnit vlastnosti, to znám)
Samozřejmě za 10b.