PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník it09az3
Vloženo 19.8.2018
Aktualizováno 30.5.2020
Zobrazeno 4 061x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kawasaki ER6n. Černá doga připravená vycenit zuby a zakousnout se do asfaltu.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Pořád jsem vybíral mezi SV650 a ER6n. Jednou se mi líbila první, pak zase druhá. Nakonec to vyhrála ER6n.

První dojmy - První dojmy - skvělé. Vzhledově se mi černo - zlatá kombinace moc líbí. Vzhledem k 3 letem naježděných na Kawasaki ER5, jsem se nebál motorku otestovat jak se patří hned za Šumperkem směrem na Opavu, kde jsou pěkné lesní klikaté silnice. Motorka je pěkný čert, a daleko líp se ovládá než ER5. Brdy jsem mnohem, mnohem lepší a jsem na nich jistější. Prostě a jednoduše mám obrovskou radost, že jsem koupil stroj v moc pěkném stavu, s hutným nasraným zvukem a se super ovladatelností!

Motorku bych doporučil pro - Za mě osobně je motorka vhodná pro někoho, kdo má najeto kolem 10 000 - 15 000 km, což vychází na cca 2 roky zkušeností na silnici. Poté je ER6n super volba! Jako první motorka po autoškole ne - jede to jako když "čert vyletí z elektriky".

Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovič, CNC krátké páčky, CNC závažíčka, širší zlatá řidítka, CNC rolny na kyvné vidlici, vyhřívané rukojeti Oxford, zadní čiré brzdové světlo s LED, zrcátka z novějšího modelu ER6, větrný štítek Barracuda, pošité sedlo dvojitou nití, zadní blatník ermax, kufr + plotna GIVI, padáky Pro Bikers

Recenze

Co chci?
Po 3. sezónách na Kawasaki ER5 jsem si ujasnil co chci. Chtěl jsem dvouválec, protože se mi líbí výkon od spodních otáček a hluboký bublavý zvuk. Chtěl jsem motorku se vstřikováním, s mnohem lepšími brzdami, podvozkem a také výkonově jsem se chtěl posunout dopředu. Kawasaki ER5 byla poctivý kus japonského železa, ale ty vibrace, slabé brzdy a celková zastaralost stroje mi řekla - hochu, začni makat, protože na 4. sezónu to chce něco lepšího.

08/20018
Kawasaki ER6n r.v. 2006, 53kw, koupená v 52100km

Okamžitě první vlastnost, kterou jsem si uvědomil byla to, že pokud na sebe chci upozornit, nemusím dlouho vzít za heft a čekat až se mi vytočí motor do otáček, které už teda docela řvou jako u ER5 (kolem 6tis). U ER6n? Škubneš za plyn a ve výfuku ti vybuchne popcorn o velikosti pomeranče. Přesně tohle opravdu miluju a protože se pohybuji v Brně v městském provozu lidi budou vědět, že mají dávat pozor.



Druhá vlastnost, kterou jsem zjistil je ta, že ER6n jede jako čert. Těch 53kW je z 36kW (ER5) pro mě osobně velký nárůst a víc kW vůbec nepotřebuji. S motorkou se předjíždí jedná báseň, a opět se vrátím ke zvuku, protože auta před tebou ti uhýbají sama, prostě tě slyší, že jsi tam.

Otáčky motoru asi takto. Kolem 4tis se jede piánko. Pokud uberu ze 4tis na 3tis, začne ve výfuku vybuchovat popcorn. Pokud se pohybuji kolem 5tis, motorka nasadí nasraný zvuk a do 8tis vyjede jak černá doga chránící svá svá štěňátka. :D

Pocit z jízdy. Po koupi motorky jsem se na cestě domů přidal k bandě motorkářů, která měla stejný směr cesty jako já i kubaturu motorek. Nebyli ani pomalí, ani nejeli Rossi styl. Projeli jsme několik zatáček a velmi příjemné zjištění. Do nádrže zapadávám úplně automaticky a pokud se ještě trošku předkloním, chodím s ER6 do zatáček lehce jako pírko. Tam, kde bych to s ER5 projel v 80km/h, s ER6 úplně v pohodě ve 120-130km/h. Mám pocit ohromné jistoty a skvělé ovladatelnosti.

Přidám se k ostatním recenzentům a souhlasím, že pohodlná přestává motorka být nad 150km/h. Respektive takto. Rychlost od 0-120km/h je doména motorky. Rychlost od 120-140km/h s lehce přikrčeným tělem stále super. Jedeš 140km/h a máš pocit, že tam máš 90km/h. Po překročení 150 - 180km/h (víc jsem s ER6 nejel) je to na chvilkové držení plynu a pak stejně povolíš a jedeš si pohodičku.

Brzdy se mi osobně líbí, jsou čitelné a dávkování mi sedí. Před zatáčkou jsem několikrát jel rychleji, než jsem potřeboval a když jsem vzal silněji za brzdu, úplně v pohodě jsem vše s velkou rezervou ubrzdil. Krátké CNC páčky mi skvělé sedí, protože mám pořád 2 prsty na spojce a na brzdě.

Doplňků je na motorce celá řada. Všechny jsou v barvě rámu, tedy zlatá. Nejvíc se mi líbí větrný štítek, který dává motorce trošku jiný vzhled.

Budík mi ukazuje všechny potřebné údaje, je dobře čitelný a jako velké plus je, že vím, kolik je hodin, protože mi to ukazuje display. Malý krok pro člověka, ale velký skok pro mě! :D

Servis
2017: Olej + filtr, nová baterie, uložení zadního tlumiče (komplet vrch i spodek), kompletní řetezová sada - najeto cca 2.000km, destičky, nová brzdová kapalina, celková kontrola, všechno dotaženo, co bylo třeba vyměněno.

Resume - Konec recenze
ER6n je můj splněný sen. Koupil jsem ji v krásném stavu, jede moc pěkně a kouzlí mi úsměv na tváří.

22.8.2018 Koupě zadní pneumatiky
Minulý majitel nasadil na předek PIRELLI DIABLO STRADA 120/70Z R17. Předek má najeto 2500km.
Zadek je sjetý tak hodně, že už kouká bílá nit. Okamžitě tedy jednám a kupuji Pirelli DIABLO STRADA 160/60 R17, aby si předek i zadek rozuměly. https://www.pneu-kv...9w-m-c-zr-89735.html cena 1700,-

Kompletní servis motorky u Franka v Holubicích 09/2018
Po koupi motorky byla potřeba provést kompletní kontrolu motorky u mého mechanika Franka v Holubicích. Navíc jsem si všiml několik problémů, které bylo potřeba na motorce řešit.

1) prokluzuje spojka,
2) přední vidlice se houpou jako kočárek,
3) při studeném startu mi motorka bez podržení plynu chcípla,
4) pokud jsem sundal ruku z plynu, motorka nebrzdila motorem a jela pořád dál,
5) kontrola laďáku na brzdě, abych věděl, co to s mašinou dělá.

Po dovezení motorky k Frankovi a domluvě, co je na motorce potřeba udělat mi za 3 dny volal a zjistil následující:

1) Frankovi na brzdě spojka neproklouzla, ale i přesto jsem se rozhodl vyměnit pružiny spojky a lamely.
2) Frank vyměnil tlumičový olej za hustější 20W. Olej nebyl měněn snad od roku výroby 2006. :D
3) Seřídil ventily, synchronizoval vstříky,
4) Vypral a napustil vzduchový filtr,
5) Frank si vzal motorku na brzdu a ohledně laďáku zjistil toto. Bez vložky v laďáku ani ránu. Směs je neskutečně chudá a o nějakém proti tlaku, který by měl ve výfuku být se nedá ani bavit. S homologační vložkou je to už lepší. Sice do 3000ot. je to chudší, ale pak je křivka pěkná.
6) zkontroloval celou mašinu se vším všudy

Po vyzvednutí motorky, daleko lepší projev, spojka se krásně mačká, neprokluzuje, předek je tvrdší, po přidání plynu jde motorky líp dopředu. Po ubrání brzdí. Za kompletní servis jsem rád a pro tento rok už bych do servisu snad jet neměl.
Cena servisu 9280,-

Spotřeba motorky
- mimo město 4,7 litrů/100km (rychlost okolo 90-150km/h)
- město 5,6 litrů/100km (velmi svižná jízda)'

2019/10 PRODEJ KAWASAKI ER6N
Po 4 měsících v USA a téměř nenajeté sezóně jsem se rozhodl motorku prodat s vidinou dalších prázdnin 2020 opět v USA. Nemá tedy smysl motorku dále držet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jopeeeno
Jopeeeno napsal 20.09.18 v 13:55

Ahoj,
na ER6N jsem dělal autoškolu, zase takový divočák to není, spíše mi připadá jako hodná a klidná motka. Potáhnout ale taky umí, to bez debat

Ať slouží

parezi
parezi napsal 01.09.18 v 14:23 10b.

Černo - zlatá je fakt pěkná kombinace a při zvolení vhodných doplňků

it09az3
it09az3 napsal 23.08.18 v 11:32

Ahoj, ER6n vs SV650. Věčné dilema! :D Ale ani s jednou bych neudělal chybu. U SVčka jsem hrožně bojoval s tím jedním svodem - nějak jsem tomu nemohl přijít na chuť. ER6 má vepředu dva pěkně zakroucené a to se mi líbí mnohem víc. Taková blbost, ale asi bych kolem SVčka chodil a furt si říkal, proč to vypadá tak jako to "vypadá". Ale nic proti SV -- super stroj :D Hlavně pak ten nový 2017

Quad
Quad napsal 22.08.18 v 21:58

Pěknej strojek, i když jsi měl radši koupit SV

mytb
mytb napsal 22.08.18 v 20:33 10b.

Více komentářů



TOPlist