Lehce ovladatelný Cruiser střední velikosti, pohon řemenem, dvouválec do V kapalinou chlazený, výkon 46 Kw, krouťák 57 Nm, vstřikování, 5 rychlostí, brzdy v předu jeden kotouč 300mm 4 pístky, vzadu kotouč 270 mm 2 pístky, váha 244 kg.
Motorka koupena od Soukromá osoba
První dojmy - Velice mě překvapila velikost stroje když jsem ji viděl na živo, myslel jsem že je menší, motor je točivější, než jsem byl zvyklý u jiných značek cruiserů, na kterých jsem se mohl svézt, po předchozích motorkách jsem si chvíli zvykla na styl posazu a jízdy, ale z první jízdy jsem byl nadšený.
Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k tomu, že je motor točivější tak bych doporučil pro pohodáře, kteří si někdy rádi užijí svižnou jízdu.
Doplňky na motorce - Kožené brašny, plexi štít, dvě přídavné světla v předu, plotny řidiče, kolébka na řazení.
Recenze
Koupě motorky byla náhoda, otec ví, že jsem se zajímal o cruisery, a tak mi jednoho dne, byla to středa, poslal inzerát s touhle motorkou. Já jsem to odmítl, myslel jsem že bude malá a ještě Korejec. No do pátku se mi to rozleželo v hlavě a tak jsem v pátek odpoledne prodejci zavolal, on mi však řekl, že již se mu kupec ozval a že v sobotu dopoledne přijede, nechal si na mě telefon, že kdyby nepřijel, nebo ji nechtěl, že se ozve. S tím jsem motorku vypustil z hlavy, ovšem odpoledne v sobotu se mi prodejce ozval, že ten kupec nepřijel a jestli ji nechci. Slovo dalo slovo a ráno v neděli ve tři jsme vyjeli do malé obce poblíž Chebu. Hned při prvním pohledu mi padla do oka, její velikost mě překvapila, posaz na ní byl pohodlný a tak jsme ji naložili na vozík a už jsem s ní pelášil domů, Pro motorku a zpět jsem ujel asi 900 km.
Byl to dovoz z Německa, takže jsem absolvoval stk a vyřídil nějaké ty formality, postavil ji na značky a za několik dní jsem s Kimem najel asi 1500 km. Tedy není to nic moc, ale stále jsem z ní nadšený, takže mé dojmy jsou tím zkreslené a tudíž vesměs pozitivní. Kim je dostatečně prostorný pro dva cestující, brzdy nejsou agresivní, spíše mdlé, ovšem k této motorce si myslím naprosto dostačující, podvozek se mi jeví trochu tvrdší, ale není to nic zásadního, co by mi vadilo, na zadku jde nastavit předpětí v pěti polohách, na předku předpětí a odskok, motor se musí trochu více točit, než jsem byl zvyklý u jiných motorek tohoto typu na nichž jsem se mohl svézt, do 130 km/h pohodové cestování, já s ní jezdím i více, není problém jet 150 km/h po dálnici při nějakém rychlejším přesunu, na zahraničních webech jsem se dočetl o vibracích v určitých otáčkách, takže jsem se na ně zpočátku soustředil a vibrace jsem vnímal, ale po pár jízdách jsem si na ně zvykl a už je ani nevnímám, dokonce mi vyhovuje, že motor o sobě dává znát. Sekundární pohon je řemenem, což se mi líbí, má analogový tachometr s digitálním ukazatelem celkových km, 2x trip a hodiny, nemá žádné elektronické asistenty a vychytávky, já jsem ji koupil s nájezdem necelých 14000 km. Ovladatelnost je v mých očích skvělá, spotřeba kolem 4 litrů, ve dvou jsem měl po 300 km trase spotřebu 4,5 litrů, spolujezdec si na pohodlí nestěžuje, naopak, dostatek místa a pohodlné sedačky.
Tak Ti nevím. Je na ní všechno, ale je to všechno jinak. Cesta Japonců k chopper a cruiser stylu byla dlouhá a pochybuju, že Korejci to hned dali. Ať slouží.
Supr kousek.
Zajímavá mašina
Moc peknej stroj , at slouzi a dela radost. Sam po ni koukam.
Bracha ma GT650 , taky dost povedeny.
Neobvyklý stroj, ale nevadí - at' ti dělá radost.