PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 695 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Azaro
Vloženo 14.6.2018
Aktualizováno 14.6.2018
Zobrazeno 1 456x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Má první mašina. Po roce rozhodování a pročítání článků na motorkari.cz už nebylo cesty zpět.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Triple: dřív se objevila cenově dostupnější Ducati.
Ducati Monster S2R: Přišla mi příliš silná na první motorku.

První dojmy - Vše, co jsem se dočetl už před koupí. Charismatická, zábavná, spíše na kratší výlety. A zkrátka se mi líbí.

Motorku bych doporučil pro - Začínající jezdec, na kratší výlety, pro zábavu.

Doplňky na motorce - Pořídil jsem ji s instalovanými laufy Leo Vince.

Recenze

Původně jsem si snil o dlouhých cestovách za poznáním. Taky se mi líbila možnost rychle vypadnout z města a tak jsem vybíral cestovní endura typu Transalp. Náhodou jsem se projel na staré Suzuki SV 650 a zjistil, že mě baví spíš agilní svezení. A Monster je prostě motorka, na kterou se hezky dívá.

Po roce mám naježděno přes 5.000 km, převážně na kratších výletech. Na ty dlouhé trochu chybí čas. Motorka se snadno ovládá, v městských zácpách kličuje skoro jako skútr. Při nižších otáčkách sebou škube a při popojíždění se musí hodně spojkovat. Mimo město je to ale jiný kafe. Zvuk, podvozek, záběr - kombinace, která vytvoří úsměv ve tváři. Na okruhu jsem s ní ještě nebyl, ale už těším se, že se tam brzy vypravím. Jo a ten pocit, že bych ocenil nějakou kW navíc, se už dostavil.

Nižší výška sedla (pro mých 182 cm) je znát při cestách nad 100 km. Jinak se na ní poskládám pohodlně.

Cestovní stroj to rozhodně není. Prakticky nulový úložný prostor a nemožnost přidělat nějaký rozumný kufry tě nutí všechno tahat na zádech. Natož při jízdě ve dvou. Pod krovkou se sice skrývá sedlo pro spolujezdce, ale ten ustavičně klouže dopředu a visí na tobě.

Stran servisu - hned po pořízení jsem nechal udělat seřízení ventilů (velkej desmo servis), který už byl na čase (11 tisíc v moto Italia). A po roce došlo i na destičky + nový olej (3 tisíce). Spotřeba je 6 - 7 l /100 km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
800XCx
800XCx napsal 14.06.18 v 11:25 10b.

Více komentářů



TOPlist