PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Všudezdejší
Vloženo 22.11.2016
Aktualizováno 4.9.2017
Zobrazeno 3 963x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Nádherná, velká, silná a pohodlná motorka, která je konečně úplně adekvátní mojí výšce

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - Jsem z ní nadšený, byť jsem na ní celkově najel zatím opravdu málo (vlastně jen pár kilometrů). Pro vyšší postavy má opravdu parádní posaz. Oproti své předchozí CBF1000 pociťuji o poznání těžší manipulaci na místě. Při její váze a výšce jsem ovšem nečekal nic jiného :-)

Motorku bych doporučil pro - Zcela určitě jezdci vyšší postavy, bez ambic jezdit v terénu (na to není motorka dobře ochráněna a je celkem těžká). Určitě na cestování, ale myslím, že na krátké projížďky po okreskách bude také zábavná.

Recenze

Když opomenu fakt, že se mi naskytla koupě prakticky nové motorky od bratra (najeto teprve 1200 km a těsně po první servisní prohlídce), je to takřka to nejlepší, co jsem si jen mohl přát - velká, krásná (a navíc červená ), pohodlná motorka s úžasným motorem V4 a navíc ještě kardanem a moc povedenými drátěnými koly. Zatím to vypadá, že má vlastně všechno, co ke štěstí a úsměvu na tváři potřebuji. Opomenu-li fakt, že se může hodit dojet po nějaké zpevněné cestě někam k chalupě, tak nemám vůbec žádné ambice jezdit v terénu a v tom jsme s motorkou zcela evidentně zajedno Další zkušenosti pravděpodobně doplním až na jaře. Teď mi nezbývá, než chodit ji oprašovat, kochat se, povídat si s ní, číst jí pohádky na dobrou noc a tak...

12.3.2017 - Tak mám najeto prvních cca 300 km a prozatím jsem nadšený Zvykám si na těžší manipulaci na místě a myslím, že už si dokážu celkem vyhovět. I přesto, že je to pořádný kus motorky, tak při jízdě je příkladně obratná a vysoký posaz za širokými řídítky mi naprosto vyhovuje. Konečně si na něčem nepřipadám nepřiměřeně přerostlý Motor má plynulý zátah a krásný návykový V4-kový zvuk. Oproti řadovému čtyřválci je v nízkých otáčkách neklidnější (nevím, jestli na to může mít vliv i kardan), ale rozhodně nic, co by mi nějak vadilo (alespoň má svůj charakter ). Naopak si moc úžívám čistoty zadního kola, které zde není zadělané od řetězu. Spotřeba je zatím, jak někdo říká, "vé-čtyřková" a myslím, že nikdy se mi nepodaří dostat pod 6 litrů, zatím se motám kolem 6,7 litru. Přemýšlím nad doplňky - padací rám a kufry, ale zatím nějak nevím, do čeho jít, takže spíš jen sbírám informace

17.8.2017 Mám celkem cca 4,5 tis. km. Motorka doplněna o originální centrální stojan, top case, zadní blatníček a padáky Givi (doporučené rovněž autorizovaným servisem oproti Hondím držákům na světla). Zadní blatníček je dokoupen jako originální příslušenství k VFR1200F. Na CT ovšem vzhledem k identické kyvné vidlici pasuje naprosto dokonale. V Hondě mi jeho použití jen doporučili, protože u CT je zadní tlumič jinak zcela nekrytý a mechanismus nastavování předpětí často trpí na zatuhnutí. Shodou okolností mi toto potvrdil jeden majitel, který byl v servisu zrovna s tímto problémem. S motorkou zatím velká spokojenost, spotřeba se snížila, nyní standardně kolem 6 litrů a není problém se dostat i pod. Nejnižší prozatím 5.4 l.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Všudezdejší
Všudezdejší napsal 07.11.17 v 15:07

Ahoj a díky! To doufám, i když už teď mám Káťu a Crossík se přestěhoval k bráchovi. I tak na něj nedám dopustit samozřejmě

Miloš63
Miloš63 napsal 07.11.17 v 14:43 10b.

Pěkná mašinka i na podzimní polet do Kralovic na kávičku.Doufám,že na jaře to společně provětráme někam dál,než jen kolem komína.

flame4fun
flame4fun napsal 27.07.17 v 08:38 10b.

Krásny stroj Užívaj k spokojnosti

mildafleck
mildafleck napsal 26.07.17 v 22:25 10b.

Jo taky pěkná mašina taky jsem po něm pokukoval.Jinak AutoJarov doporučuji...

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 02.07.17 v 23:35 10b.

Více komentářů



TOPlist