Je druhá v řadě a úplně jiná. Ale cesta z choperu na silniční enduro a naopak asi výjimkou není. Je vysoká, silná a máte na ni cestu pod kontrolou.
První dojmy - Takové jaké jsem to čekal. Klidná jízda s klidem na duši. Navigace a ABS sice moc adrenalinu nepřidá, ale je to pohodička, pohodička, pohodička. Přesné vedení v zatáčkách, přehledná přístrojová deska, vynikající duální systém brzd. První jízda cca 200 km od prodávajícího v 9°a dešti byla i díky vyhřívaným rukojetem brnkačka.
Motorku bych doporučil pro - Nad 180 cm... ale jak mi už kluci psali, motorka se s počtem kilometrů zmenšuje a zmenšuje...
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, padáky, originál kufry, ABS, ukazatel zařazené rychlosti, přídavné mazání řeťezu, stabilizátor řetězu, zásuvka pro nabíjení baterie na řídicím panelu, zásuvka 12V (2x), na bočním stojanu papučka do mokrého terénu, GPS, držák a zámek navigace na hrazdě...
Recenze
První motorka byla ČZ 175 sport. Začal jsem po 25 letech znovu na YAMAHA Virago 1100. Zdálo se mi to jako velká těžká motorka, kterou budu mít na vždy. Po pár tisíci kilometrech a pár letech jsem z té malé lehce ovladatelné motorky přesedlal tam kam mě to táhlo.
Vyzkoušel jsem XL1000V Varadero po kterém jsem od začátku pokukoval (mám 187 cm) a bylo jasno. Lehce ovladatelná a výhled jako blázen.
JJOOO Je to autobus tak at jezdíí
Myslím že budeš spokojen a přeji mnoho pohodovejch kilometrů v sedle této spolehlivé motorky!! Samo že jsme na 10 bodech
skvělá motorka,malinko těžší než mustang
Správná volba přeji spoustu pohodových kilometrů,jasných10b