Naprosto dokonalá, úžasná a i pro mě jako znovuzačátečníka vhodná. Myslím, že umí i hodně odpouštět jezdecké chyby...
Motorka koupena od FIRMA:Motohouse Pardubice (Chrudim IV) - Bezproblémový přístup, možnost projetí jakéhokoliv stroje. ( narozdíl od Tass moto. )
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600S Bandit: Dle testéra zřejmě načnutá spojka...
Honda CBF 600S: Nic moc stav a v reálu ani nic moc design :-)
První dojmy - Respekt, respekt a ještě jednou respekt. A ten stále trvá a trvat bude dlouho. Pro mě úžasný zátah od začátku otáček, ale to co se projeví po překročení cca. 5,500 ot./min. to je neskutečné. Prostě raketa. Motorka mi padla hned do ruky, takže je vhodná i pro začátečníky.
Motorku bych doporučil pro - Samozřejmě pro mě a pro každého kdo znovu začíná a není úplně mimo...
Doplňky na motorce - Padací rám, zadní kufr. Ještě přibude zásuvka na 12+5V
Recenze
Začátek roku byl pro mě z rodinných důvodů silně deprimující a tak abych přišel na jiné myšlenky, tak jsem hledal motorku, kterou bych si koupil. Za mlada jsem jezdíval klasiku Pionyr, Simson a později chvíli Jawa a MZ a pak už nic. Takže tohle bude znovu jak poprvé. A tak jsem pročítal různá fóra a nakonec si vybral Fazera 600. A co čert nechtěl, tak když jsem chtěl začít objíždět inzeráty a bazary, tak žádný kloudný nebyl. A jak čas plynul, tak jsem začal uvažovat i o jiném typu. Bohužel se nic dlouho nenaskýtalo, až jednou jen tak na blind jsem zajel do Motohousu v Mikulovicích, kde mi cca. týden předtím než jsem se rozhoupal, prodali stříbrného Fazera. A když jsem tam jen tak přijel a šel do garáže zkouknout co nového mají, tak hned jak jsem ji uviděl v přítmí prodejního prostoru, kde zářila ( je žlutá ) mezi ostatníma "šedivkama" jsem věděl, že ji nevidím naposledy. A když jsem přišel blíž a prohlížel si ji, tak bylo jasno. Musí být má. Doufal jsem, že technicky i finančně to bude snesitelné. Mě jako laikovi se na první pohled líbila. Musím říct, že to nebyla první motorka, kterou jsem prohlížel, a ty které jsem viděl dříve, tak na některých bylo vidět, že nejsou v dobré kondici. S majitelem bazaru jsem se dohodl na další návštěvě, tentokrát již s kolegou, kamarádem, zde na fóru známého pod přezdívkou Kakabus a tímto mu chci ještě jednou poděkovat za pomoc a čas, který mi věnoval při vybírání motorky. On byl ten technik, který zkoumal, kontroloval, radil a projížděl. Po projížďce jsme šli pokecat vedle na zmrzlinu a z hovoru pro mě vyplynulo jediné. Beru ji!!! Byl jsem neskutečně šťastný, že jsem konečně našel rozptýlení a splněný sen a těšil se na svoji první jízdu. Pan Vašák zařídil vše potřebné z "úřednického" hlediska a po pár dnech jsem si pro ni šel. S velkou nervozitou a obrovským respektem. Doteď jsem na pořádný motorce nejel od mládí, což už je víc jak 20 let. První rozjetí a samozřejmě chcípnutí. Málo plynu, zřejmě z toho respektu a nervozity, aby mi to neujelo pod nohama. Napodruhé už to šlo a bylo to úžasný. Ihned po koupi jsem vyměnil olej, filtry a nechal provést kontrolu karburátorů a brzdovky, ta se měnila. První kilometry byly hodně opatrný. S každou další vyjížďkou jsme se vzájemně seznamovali. Dnes už máme spolu najeto asi 1500 km, první přezutí ( původní gumy byly jednak sjeté a taky hóóódně staré ). Na nových Michelinkách je to jiná motorka. Do zatáček padá skoro sama a zatím gumy drží jak lepidlo. Pravda mokro jsem ještě nezažil. Vzhledem k mé výšce tj. 185 cm a sériovému plexi na mě trochu fouká. Proud vzduchu jde cca. od krku nahoru, tak uvažuji o výměně plexi za vyšší. Mírné vibrace kolem 5-6 tis. otáčkami, ale nic dramatického. Jinak se, ale na motorku poskládám celkem v pohodě. Sedlo je pohodlné a ani po delší cestě pozadí nebolí. Pravda delší vyjížďku jak dvě hoďky jsem zatím nedal. Pod sedlem docela velký úložný prostor. Ještě jsem přikoupil zadní kufr a namontoval ochranný rám. Toť prozatím vše.
...Tak za minulou sezonu najeto cca 6000km. Musím jen chválit. Dodělány vyhřívané hefty a sedlo!!!, voltmetr, nová řetězovka. Bohužel po těch letech jsou zpuchřelé hadičky a neopatrná manipulace mě připravila o benzínovou hadičku z nádrže. Takže shánění nové a ještě k tomu kompletní těsnění palivového kohoutu. jinak žádné závady. Snad jen z konstrukčního hlediska, když chci vyměnit vzduchový filtr, musím sundat nádrž, trochu nepraktické.
Skvělý univerzál mám žlutého Fazer 1000
Diky, nápodobně
Jj taky jsem zažila podobné deprimující období a je fakt, že motorka je výborný lék. Takže od teď jen samé štěstí a hodně v najetých km na žluťáskovi.
Díky
Zatraceně pěkný kousek Ať Ti dělá jen radost.