Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | víc jak 150 a míň než 200 |
1/ Výborná ovladatelnost
2/ Výkon motoru - krouťák 127 Nm
3/ Tuhost rámů - nekroutí se a v případě, že vjedu do díry, tak mašina ladně propluje
4/ Brzdy - účinné a nevadnou ani při delším brždění
5/ Světla( subjektivní hodnocení) mám př. rampu
6/ Výborně nastavené orig. plexi - zvládá i velké rychlosti a umožňuje jet na dálnici rychleji o víc jak 20 -30 km / h , než bez něho
1/ Nepřesný palivoměr
2/ Posed - trvalo mi déle než jsem si zvykl, ale jakmile si zvykl - už bych neměnil
3/ Při klopení škrkám plotnami dřív, než jsem byl zvyklý dříve na DragStaru
4/ Zvuk - na mašině jsou sice laďáky SilverTaill, ale mají tlumicí vložky, aby splňovaly zvukové normy v Německu. Chystám se dokoupit racingové vložky a možná i powercommander.
5/ Nějak se mi ztácí chladicí kapalina - po 3000 km , dolito 3/4 L
.
Moje úpravy |
Mašina byla již vybavena za víc jak 2000 € - dodal jsem jen zadní nosič na velký kufr, rolku, předstupačky, a zvedl říditka. Jo a po srpnové kolizi se slepou bábou v plechovce taky odrazky na vidlici - přestože jsem jel jen max 60 / h tak mi bába vjela z vedlejší přímo pod kola a tvrdila, že mě vůbec neviděla ...naštěstí v protisměru nic nejelo... |
---|
Obecné
Moje závady | Zatím žádné, ale vím že tento typ mašin trpí na ložisko krčku řízení. Teda až na jednu: vymontoval jsem tl. vložky výfuků a ejhle stříkačce se to nelíbilo - sice zvuk byl parádní buchar, ale motor jaksi nechrochtal blahem . A druhou: v létě jsem ztratill držák s SPZetkou - origo držák se zlomil v polovině, tak už mám nový z pořádného tlustého nerez. plechu i s novou SPZetkou. |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 300 - 350 |
---|---|
Světla | |
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | zatím nevím |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.1 |
Vibrace | |
Převodovka | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | zatím jen s servisem www.infernosenov.cz - doporučuji mají profi přístup a super ceny za práci. |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Dvojitý trubkový - má rozhodující vliv na tom, že mašina je tak skvělé ovladatelná. |