Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 130 |
Elegantní italský design, spolehlivá japonská technika, výborná torzní tuhost krásného příhradového rámu, slušný zátah již od nižších otáček, výborné chování na sklikatých horských okreskách
Horší je to s bagáží na delší vícedení cesty, rovněž spolujezdec má omezené pohodní na delší výlety. Horší dostupnost náhradních dílů a doplňků.
Moje úpravy |
LED miniblinkry (homologované), mřížka chladiče, podmotorový klín, decentní podsvícení podvozku, jiná závažíčka řidítek, palubní zásuvka (12V) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | příhradový, tuhý a krásný |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | přes 300 |
Obecné
Moje závady | Zlomená brzdová páčka když se mi Cagivka vyvrátila při zavážení do garáže (to ale není závada ale moje blbost), vadný mikrospínač brzdového světla, vytřepaný jeden šroub mezi rámem a motorem |
---|