PROFIL MOTORKY

Ducati 1098 S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DoktorARO
Vloženo 29.10.2011
Aktualizováno 31.1.2019
Zobrazeno 11 892x
HODNOCENÍ PROFILU OD 51 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: no není nejlevnější
Silné stránky

stavba-na moto neni nic co by tam byt nemuselo oproti jap.motorkam.Design,motor,podvozek-celkove zatim nemam moc zkusenosti ale tohle uz vim ze je jinde nez ostatni,zbytek doplnim ze Sanci a Brna a jak se s tim zije :)

Slabé stránky

No na zvuk suche spojky si budu muset zvykat,sem tam treba dobit bat,jinak se ty dva pullitry piva nechcou roztočit, žere gumy, spotreba atd to neresim to je blbost resit myslim. Spatne sviti to je fakt, maly rejd,blbe zrcatka , proste nejake drobnosti se kteryma se da zit u tohodle druhu motorky. Nemá pádové čidlo - tzn pád ze stojánku se může rovnat docela neštěstí!!

Další pro mě slabou stránkou je - na okruhu jsem strašně pomalý ze strachu, že s tím fláknu a budu v prdeli :/ Takže silně uvažuju ( až bude malá Zuzka trochu odrostlejší :), že nejlepší je nějaká šestka na laminátech za pár korun...

Moje úpravy

Termignoni vyfuky,otevrena spojka,nova bat, kosmeticky upgrade-sem tam karbon.Jiný lak . Pádové čidlo. Silnější žárovka.
Vyměněny oboje brýle - změna rozvoru
Výměna páček za 2prstovky lámací, ty origo jsou strašné pádla :), reverzní řazení.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 8
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km Konečně 0. Nově Agip 20W50

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu červený

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Motorobert Papežík - vždy pomůžou a to jsem je nikdy neviděl. Ducati Rychvald zkušenosti jen ty nejlepší. Na některé díly se čeká v řádu týdnů. Nikdo nedrží skladem - týká se to ale většinou jen toho co jsem měnil, což se děje jednou za život moto...

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Úpravy motoru Písty r.v. 2008 ( 2007 výrobní vada ), tuhý nikasil, naladěná směs na termignoni, nové rozvody ( Písty 20kk, výbrus a nikasil 7,2kk,těsnění, šály atd další cca 5kk, celkově se vším všudy cca 37kk - vpodstatě nový motor )
Úpravy podvozku 2x oprava tekoucího Ohlinse byla zbytečná tak došlo na výměnu celé kluzné tyče. Teď už bez problémů. ( dohromady cca 9500 Kč za všechny 3 opravy )
Úpravy brzd. systému výměna kapaliny jinak nic
Použité pneumatiky jete slicky, nove sady nemaj smysl dle meho nazoru. Nahodil jsem pirellky dle doporučení výrobce - jde to poznat, patří tam.
No a nyní uvažuju, že si po několika letech koupím fungl sadu a je do Pirreli supercorsa SP jsem zvědav.
Úpravy řídící jednotky zatim neni treba, jen je upravena směs po výměně výfuku, lepší odspodu, menší vibrace nad volnoběhem, nad 3tis se už dá jet na pohodu bez poskakování a mlácení řetězu. Ale spojkovat se musím dost s tím je třeba počítat na malých rondlech třeba. Při výměně řetězovky změním pastorek.

Obecné

Moje závady tekly vidle Ohlins - přetěsněno + výměna kluzné tyčky na jedné straně, praskly chladič, baterka KO, půlení motoru - nové písty, nikasil, gufera na ventily, šály na klice, 1x olej na zajetí. Oprava Mg kola Marchesini - narovnání, zavaření ( s lakem cca 2,5kk) Nástřik - nádrž, teď kola, nějaké drobnosti. Vyměněny oboje brýle - změna rozvoru ( brýle oboje asi 6kk s tím, že ty jeté byly na výměu a nižší cena) . + Nějaké polámané plasty a drobnosti. Teď už je komplet v cajku.

BTW - moto byla po lehkém pádu. Nedovedu si představit koupit víc bořenou :) Pokud můžete vybírejte obezřetně !!

cena oprav a kontakty na požádání ...


TOPlist