Moje úpravy
|
Přidal jsem padáky SW-motech a centrální stojan. Po koupi jsem vyměnil náplně, olej. filtr, svíčky a silentbloky nádrže a během zimy jsem seřídil ventily.
Originál malé kouřové plexi šlo pryč, nahrazeno čirým podstatně vyšším sklem vlastní výroby. Rozdíl je znatelný, ale ještě to není úplně ono. Proud vzduchu jde teď tak doprostřed hledí přilby. Vyrábím deflektor, od kterého si slibuji definitivní zlepšení.
Edit 2011-05-23:
Hohó! Deflektor namontován! Musím říct, že je to paráda. Vítr mi už nelomcuje s přilbou, ale jen tak lehce ševelí těsně nad ní. Bez deflektoru byly hodně znát turbolence, teď se to výrazně zlepšilo. Vítr za jízdy lehce olizuje vrchní část přilby, dá se jet i s otevřeným hledím.
Plexi i deflektor jsem vyrobil z 4mm čirého plexiskla. Natahoval jsem ho na sádrové kopyto, které jsem vyrobil vylitím do původního malého plexi nadstaveného pomocí plastového nástavce do požadovaného tvaru. Celek bylo samozřejmě potřeba dotvarovat a vybrousit (flexa, vibrační bruska). Pekl jsem v domácí peci na chleba roztopené bukovým dřevem ;) tak, jak to asi dělávaly naše praprababičky. Plexi se krásně natvarovalo a přijalo tvar kopyta. Pak už jen ořezat flexou a najemno dobrousit hrany. Panty deflektoru jsou z odrazek na kolo. Je to štelovatelné a účel to plní bezvadně. Jsem spokojen.
Edit 2011-07-25:
Konečně jsem přezul na pořádné obutí. Přední Continental Twinduro, zadní Mitas e-09. V terénu je to najednou úplně jiná motorka, skvělý záběr i na mokré trávě či rozježděné cestě, přední kolo drží jak přibité. S původními michelinkami jsem měl na lesní cestě už několikrát ležet, když mě předek podržela vyjetá kolej nebo mi to uklouzlo na mokru. Myslel jsem, že špunty budou na silnici hodně slyšet, ale nepozoruju výrazný rozdíl. Na mitasce je ale znát, že je hodně tvrdá - na asfaltu jde dřív do smyku a na mokru víc klouže.
|