PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jakubjezik
Vloženo 20.5.2011
Aktualizováno 22.12.2013
Zobrazeno 1 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 23 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Je univerzální, nebojí se terénu. Dobře ovladatelná, výborný posez.

Slabé stránky

Občas se pokouším řadit šestku, která tam není a možná by mohla :) Snesl bych i silnější motor, ale výkon i takto bohatě stačí.

Moje úpravy

Přidal jsem padáky SW-motech a centrální stojan. Po koupi jsem vyměnil náplně, olej. filtr, svíčky a silentbloky nádrže a během zimy jsem seřídil ventily.

Originál malé kouřové plexi šlo pryč, nahrazeno čirým podstatně vyšším sklem vlastní výroby. Rozdíl je znatelný, ale ještě to není úplně ono. Proud vzduchu jde teď tak doprostřed hledí přilby. Vyrábím deflektor, od kterého si slibuji definitivní zlepšení.

Edit 2011-05-23:
Hohó! Deflektor namontován! Musím říct, že je to paráda. Vítr mi už nelomcuje s přilbou, ale jen tak lehce ševelí těsně nad ní. Bez deflektoru byly hodně znát turbolence, teď se to výrazně zlepšilo. Vítr za jízdy lehce olizuje vrchní část přilby, dá se jet i s otevřeným hledím.

Plexi i deflektor jsem vyrobil z 4mm čirého plexiskla. Natahoval jsem ho na sádrové kopyto, které jsem vyrobil vylitím do původního malého plexi nadstaveného pomocí plastového nástavce do požadovaného tvaru. Celek bylo samozřejmě potřeba dotvarovat a vybrousit (flexa, vibrační bruska). Pekl jsem v domácí peci na chleba roztopené bukovým dřevem ;) tak, jak to asi dělávaly naše praprababičky. Plexi se krásně natvarovalo a přijalo tvar kopyta. Pak už jen ořezat flexou a najemno dobrousit hrany. Panty deflektoru jsou z odrazek na kolo. Je to štelovatelné a účel to plní bezvadně. Jsem spokojen.

Edit 2011-07-25:
Konečně jsem přezul na pořádné obutí. Přední Continental Twinduro, zadní Mitas e-09. V terénu je to najednou úplně jiná motorka, skvělý záběr i na mokré trávě či rozježděné cestě, přední kolo drží jak přibité. S původními michelinkami jsem měl na lesní cestě už několikrát ležet, když mě předek podržela vyjetá kolej nebo mi to uklouzlo na mokru. Myslel jsem, že špunty budou na silnici hodně slyšet, ale nepozoruju výrazný rozdíl. Na mitasce je ale znát, že je hodně tvrdá - na asfaltu jde dřív do smyku a na mokru víc klouže.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.6
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 240

Obecné

Moje závady Snad jen špatně fungující přepínač dálkových světel. Občas zůstával viset v zamáčknuté poloze (dálkové). Celé jsem to rozebral a trochu přiohnul unavenou pružinku, která chodí v plastovém labyrintu přepínače. O té doby je to OK.


TOPlist