Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 49000 |
Podvozek a krouťák motoru. Na slušné cestě to prostě sedí jak prdel na hrnec :) a upaluje dost slušně, ikdyž má nějaké to kilo navíc.
Malý rejd, otočit se na cestě najednou, tak to leda na dálnici. ale jinak super.
Moje úpravy |
Akorát laďáky Termignoni a topcase. Zatím jsem toho víc nestihl, ale určitě to ještě není všechno. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | ani kapka :) |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Příhrada, kroucení = 0 |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 - 340 |
Obecné
Moje závady | Startér se "kouše", jako by nemohl přemoct první kompresi válce. V servisu Ducati jsem se dozvěděl, že nový startér je otázka 10000 a víc, takže nastoupilo zkoumání příčiny slabého startéru. Samozřejmě že uhlíky KO. Tak koupit uhlíky (koupil jsem Bosch na nějaký WV, akorát je bylo třeba zbrousit), vyměnit je, což je celkem porod dostat z mašiny startér ven :D. Ale od výměny to točí a točí a točí a točí to hned a zcela plynule. |
---|