Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | 85000 |
Pohodlný posez, dá se ujed opravdu mnoho km a nebýt z ní zmožený.
Je vhodná pro začátečníky, ale dá se na ní jet i sportovně.
Na to že je to šestistovka není uplně nejlehčí.
Nemá tlumič řízení.
Moje úpravy |
Výměna origo filtrů za K&N, po par ujetých km sem konstatoval že vzduchový filtr K&N bez dalších uprav (laděný výfuk, dynojet) pouze motorku oslabil. Tudíž výměna za vzduchový filtr DNA a bez problémů. Další uprava je laděný výfuk. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.4 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Rám je hliníkový odlitek. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Dostupnost dílů | |
---|---|
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 380km cca |
Obecné
Moje závady | Běžné věci, jako výměna brzdových destiček, náplní a filtrů.Problém s hladovým okem (nesvítilo), po konstatování elektrikáře že si s tím neví rady, začalo fungovat samo :). Další problém byla rezonance při cca 3 tis otáčkách, zpusoboval ji napínák rozvodového řetězu. Po rozebrání a předepnutí pružinky o par otáček problém vyřešen (nepředepínat moc, rozvodák musí mít možnost se propnout). |
---|