Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Je s ní neuvěřitelná zábava... :o))
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Tlumič řízení Hyperpro, K&N filtr, laděný výfuk (pouze kvůli zvuku - být slyšen), racing nastavitelné stupačky (originál je sice pohodlný, ale nízko), pancéřové hadice, zvýšené plexi. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | neměřitelná |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Páteřový. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | originál Kawasaki |
Úpravy motoru | K&N filtr, laděný výfuk. |
Úpravy podvozku | Tlumič řízení Hyperpro. |
Úpravy brzd. systému | Pancéřové hadice. |
Použité pneumatiky | Dunlop Sportmax Qualifier Conti Race Attack Street |
Obecné
Moje závady | Praskl podsedlový rám pod sedlem spolujezdce, ale není to na závadu při jízdě (poznal jsem až jsem sundal kapotu podsedláku). |
---|