Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Odolnost, rozhodně všestrannost. Taky ochrana jezdce. A pro mne i to, že to má jen 60 koní :o)
Převodovka, chybí tam 6. No a taky ovládání spojky, mohlo by být taky kapalinový.
Moje úpravy |
padáky Five-stars, nosiče Giwi + výstuha , ALU kufry vlastní výr., topcase Nonfango, membránová benz.pumpa Mikuny, aut.mazání řetězu Scottoiler, Alarm, palubní zásuvka, teploměr s voltmetrem a batestem, GPS Garmin zumo, vyhřívaný hefty Oxford, progresivní pružiny Wirth, obuto na E-09 Dakar, nádstavec plexi samodomo. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 / 10000km |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 380-450 km |
Obecné
Moje závady | klasika benz.čerpadlo, nahrazeno podtlakem MIKUNY, po 82tis.km ložiska v krku a předním kole |
---|
Sport
Úpravy motoru | membránová benz.pumpa Mikuny |
---|---|
Úpravy podvozku | progresivní pružiny Wirth, zadní pružina Viktor. |
Použité pneumatiky | MITAS E-09 Dakar |