Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Spolehlivost, univerzálnost, dobrá ovladatelnost, kultivovaný chod motoru, bez vibrací. Použitelná jak pro delší cesty, asfalt, lehčí terén, pro kratší toulky přírodou. Dobrý posaz, výborná ochrana před povětrnostními vlivy.
Slabší světlo, jízda za tmy není nejlepší.
Není místo pod sedlem, vše vozím v horním kufru.
Brzdy - do doby, než jsem se svezl na Hondě CBF600S jsem si myslel, že Alp brzdí dobře. Holt jeden kotouč je jeden kotouč (vepředu).
Moje úpravy |
Montáž horního kufru, nosičů bočních kufrů/brašen. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 - odhad. |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Ochrana motoru |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 300 až 350 km |
Obecné
Moje závady | Odešlá CDI jednotka. Obroušené zuby na silonovém prstýnku u předního kola pro pohon rychloměru. Netěsnící pístek přední brzdy (v nádobce brzd. kapaliny). 1 x prasklá žárovka. :-) |
---|
Sport
Úpravy motoru | Kromě nové CDI jednotky (původní přestala fungovat) je vše originál. Snad jedině K&N filtr (vzduchový). |
---|---|
Úpravy podvozku | Žádné, v plánu jsou na předku progresivní pružiny. |
Úpravy brzd. systému | Žádné |
Použité pneumatiky | Mitas E07. Jsem s nimi spokojen, jen se objevily praskliny. |