Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 313000 |
Dobře manipulovatelná na místě i za jízdy.
Zábavný projev motoru.
Zvuk ve vyšších otáčkách je příjemný, ale né moc hlučný.
Není potřeba padací rám.
Blástry v základní výbavě.
Rally mod, a možnost navigace na displayi v základu.
Ještě dodám že nádrže skvělé chrání boty v dešti. Jeli jsme přes alpy nekolik hodin v dešti bez nepromokavých návleků na boty, přítelkyně na CB500X měla boty durch mokré asi o 200km dřív něž já! V tu dobu jsem měl boty ještě naprosto suché, ale než jsme dojeli domů tak mi samozřejmě taky promokly. (Asi 600km v dešti, to nechceš).
Chcípání při startování když motorka delší dobu stojí a je studená, to mě vážně sere, až bude čas poprosím KTM jestli nemají jinou palivovou mapu.
Telefon spojený přes motorku do interkomu vydává tak otřesný zvuk že s tím nejde volat. Mám spárovaný mobil s motorkou pro navigaci, a mobil s intercomem na volání. Sice né vždy vidím kdo volá ale to mi nevadí. Vůbec celé to párování není úplně dokonalé. Nefunguje to podle mě přesně jak by mělo. Co se ale turn by turn navigace týče tak spokojenost... Na daleké trasy je to top, ale do města nic moc. Trochu nám to v itálii zavařilo a povodilo nás to po místních uličkách
Moje úpravy |
Vylágrovaná koncovka výfuku, - top zvuk a zadarmo. :) |
---|
Obecné
Moje závady | Po 3K km vytečená pravá vidle, ale to je možná způsobeno hrubým zacházením. (Hodně písku v zimě) Mlží se display v nízkých teplotách na sluníčku se zevnitře dělá v rozích kondenz. Dle KTM je to ok. No snad se to neposere. Prosakuje brzdová kapalina kolem víčka nádržky na řidítkách. Vypozoroval jsem že se to oběví vždy pár dní po tom co motorka lehne na zem. Asi horší těsnění nebo víčko. Zkusm vyměnit. Jinak žádné zásadní poruchy. Aktuálně najeto 14tis km. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.2 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 400 |
Sport
Použité pneumatiky | Karoo 3 OEM - Ty mě moc neoslovily, rychle se sjely. Mitas E-07 & TKC80 - Dobrá kombinace, ale TKC, se časem oskakalo a začalo pulsovat do vidlí při brždění. Mitas EF-07 & C-19 - na zadku mám šířku 140 a zesílenou duši sventilkem uprostřed. Zatím to funguje dobře ale chtělo by to užší ráfek. Na zimu dobré kombo na OEM Ráfcích. Díky tomu sezóna nikdy nekončí :-P |
---|