PROFIL MOTORKY

KTM 790 Adventure R (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Casari
Vloženo 28.9.2020
Aktualizováno 6.6.2022
Zobrazeno 2 244x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 313000
Silné stránky

Dobře manipulovatelná na místě i za jízdy.
Zábavný projev motoru.
Zvuk ve vyšších otáčkách je příjemný, ale né moc hlučný.
Není potřeba padací rám.
Blástry v základní výbavě.
Rally mod, a možnost navigace na displayi v základu.

Ještě dodám že nádrže skvělé chrání boty v dešti. Jeli jsme přes alpy nekolik hodin v dešti bez nepromokavých návleků na boty, přítelkyně na CB500X měla boty durch mokré asi o 200km dřív něž já! V tu dobu jsem měl boty ještě naprosto suché, ale než jsme dojeli domů tak mi samozřejmě taky promokly. (Asi 600km v dešti, to nechceš).

Slabé stránky

Chcípání při startování když motorka delší dobu stojí a je studená, to mě vážně sere, až bude čas poprosím KTM jestli nemají jinou palivovou mapu.

Telefon spojený přes motorku do interkomu vydává tak otřesný zvuk že s tím nejde volat. Mám spárovaný mobil s motorkou pro navigaci, a mobil s intercomem na volání. Sice né vždy vidím kdo volá ale to mi nevadí. Vůbec celé to párování není úplně dokonalé. Nefunguje to podle mě přesně jak by mělo. Co se ale turn by turn navigace týče tak spokojenost... Na daleké trasy je to top, ale do města nic moc. Trochu nám to v itálii zavařilo a povodilo nás to po místních uličkách

Moje úpravy

Vylágrovaná koncovka výfuku, - top zvuk a zadarmo. :)

Na zimu 15T kolečko v předu.

Neopreny na vidlích. (po zkušenosti s vytečením)

Pratelný vzduch filtr.

kryt svodů přidelaný dopředu na šusplech. Doporučuju, před tím jsem měl pořád mězi motorem a šusplechem strašně moc bahna.

nosič kufrů touratech, super zpracování, je velmi robustní. A k němu kufry KibeX.

Rozšířené stupačky Bosley´s pegs (hledejte na FB). Diametrálně jiná jízda. Jednoduchá ale boží úprava.

Obecné

Moje závady Po 3K km vytečená pravá vidle, ale to je možná způsobeno hrubým zacházením. (Hodně písku v zimě)

Mlží se display v nízkých teplotách na sluníčku se zevnitře dělá v rozích kondenz. Dle KTM je to ok. No snad se to neposere.

Prosakuje brzdová kapalina kolem víčka nádržky na řidítkách. Vypozoroval jsem že se to oběví vždy pár dní po tom co motorka lehne na zem. Asi horší těsnění nebo víčko. Zkusm vyměnit.

Jinak žádné zásadní poruchy. Aktuálně najeto 14tis km.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5.2
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 400

Sport

Použité pneumatiky Karoo 3 OEM - Ty mě moc neoslovily, rychle se sjely.

Mitas E-07 & TKC80 - Dobrá kombinace, ale TKC, se časem oskakalo a začalo pulsovat do vidlí při brždění.

Mitas EF-07 & C-19 - na zadku mám šířku 140 a zesílenou duši sventilkem uprostřed. Zatím to funguje dobře ale chtělo by to užší ráfek. Na zimu dobré kombo na OEM Ráfcích. Díky tomu sezóna nikdy nekončí :-P


TOPlist