Přidat model k porovnání
Fantic Caballero 500 rally | Benelli Leoncino 800 Trail | Moto Morini Seiemmezzo | Moto Morini X-Cape 650 | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 449 | 754 | 649 | 649 |
Výkon | 28.3 | 56 | 44 | 44 |
Výkon při otáčkách | 7100 | 8500 | 8250 | 8250 |
Točivý moment | 43 | 67 | 54 | 54 |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 | 6500 | 7000 | 7000 |
Uspořádání válců | Stojatý | Stojatý | Řadový | Řadový |
Počet válců | 1 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 94.5 | 88 | 83 | 83 |
Zdvih | 64 | 62 | 60 | 60 |
Kompresní poměr | 10.8 | 11.5 | 11.3 | 11.3 |
Rozvod | OHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | 1 | - | - | - |
Výměna motorového oleje | 5000 | - | - | - |
Výměna olejového filtru | 5000 | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | 10000 | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | 5000 | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | Příhradový | - | Trubkový |
Materiál rámu | chrommolybden/lehká slitina | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 200 | 148 | 120 | 175 |
Zdvih zadního odpr. | 200 | 140 | 118 | 165 |
Úhel hlavy řízení | - | - | 25 | - |
Závlek předního kola | - | - | 111 | - |
Rozvor | 1435 | 1480 | 1425 | 1490 |
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 19 | 18 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 860 | 834 | 810 | 845 |
Rozměr předního kotouče | 320 | 320 | 298 | 298 |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | 120/70R19 | 120/70-18 | 110/80R19 |
Rozměr zadní pneu | 140/80R17 | 170/60R17 | 160/60-17 | 150/70R17 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | 245 | 191 | - | 190 |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 150 | - | 200 | 213 |
Pohotovostní hmotnost | 157 | 234 | - | 233 |
Objem nádrže | 12 | 15 | 15 | 18 |
Spotřeba | 4.2 | 4.9 | - | - |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 162 | - | 170 | 170 |
Poznámka | čtyřtakt Zonsen | - | - | verze s litými koly: 199 900 Kč |
První cena | 186900 | 219990 | 181900 | 209900 |
Rezerva | 3.5 | 3 | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 173 | - | - | 172 |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají