Přidat model k porovnání
Moto Morini X-Cape 650 | Voge 500DSX | Benelli TRK 502 X | Voge 500DS | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 649 | 471 | 499.6 | 471 |
Výkon | 44 | 34.5 | 35 | 34.5 |
Výkon při otáčkách | 8250 | 8500 | 8500 | 8500 |
Točivý moment | 54 | 44.5 | 46 | 44.5 |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 | 7000 | 6000 | 7000 |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 83 | 67 | 69 | 67 |
Zdvih | 60 | 66.8 | 66.8 | 66.8 |
Kompresní poměr | 11.3 | 10.7 | 11.5 | 10.7 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | 2.7 | 3.2 | 2.7 |
Výměna motorového oleje | - | - | 6000 | - |
Výměna olejového filtru | - | - | 6000 | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | 8 | - |
Provozní napětí | - | - | 12 | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | Příhradový | - |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 175 | - | 145 | - |
Zdvih zadního odpr. | 165 | - | 145 | - |
Úhel hlavy řízení | - | - | - | - |
Závlek předního kola | - | - | - | - |
Rozvor | 1490 | 1477 | 1505 | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 19 | 19 | 17 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 845 | 840 | 840 | 835 |
Rozměr předního kotouče | 298 | 298 | 320 | 298 |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | 110/80R19 | 110/80 | 120/70R17 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | 150/70R17 | 150/70 | 160/60R17 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | 190 | 190 | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 213 | 194 | 210 | - |
Pohotovostní hmotnost | 233 | - | 235 | 205 |
Objem nádrže | 18 | 16.5 | 20 | 16.5 |
Spotřeba | - | 4.2 | 3.8 | 4.2 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 170 | 160 | - | 160 |
Poznámka | verze s litými koly: 199 900 Kč | cena testovaného stroje včetně tří hliníkových kufrů | - | - |
První cena | 209900 | 164990 | 165990 | - |
Rezerva | - | - | 3 | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 180980 | - | 152990 |
Užitečná hmotnost | 172 | - | 192 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají