Hned jak jsem se na ni posadil mi okamžitě padla do ruky - ani supersport, ani cesťák, ale v obojím je dobrý. Je to takový univerzál pro každého. Prodána 13.1.2011... bude se mi stýskat...
Recenze
Hned za první víkend jsem na ní najel přes 300km a sedla mi do ruky neuvěřitelně rychle. Posaz neuveřitelně pohodlný (na to že se tváři jako supersport, kterým ve své době rozhodně byla), s váhou malinko na rukou. Je pohodlná i pro spolujezdce, můj Baťůžek si rozhodne nestěžuje a tvrdí ze se jí jede líp než na ER-5.
Motor je do 6 tisíc hodný jako beránek, to i moje bývalá ER-5 jela líp.. Ale mezi 6 a 8 tisíci nabírá dech a přes 9 je to raketa... A taky mně motor překvapil svojí spotřebou.. vzal si lehce pod šest litrů na 100km, a to jsem to nijak nešetřil a čtvrtinu z toho nalítal na Buchlácích.
Co se týče podvozku a brzd, oproti ER-5 je to jedním slovem paráda.. Skvěle drží stopu, nerovnosti filtruje na sportovní mašinu slušně.. a brzdí to jak drak. Použité gumy Brigestone BT-002 vepredu a Dunlop Sportmax vzadu jen nahrávají výbornému chováni na silnici.
Co se týče doplňků a úprav: od bývalého majitele (majitelů) tam jsou laminátové kapoty, sedačka v barvách motorky a laďáček Ixil, se kterým má motorka naprosto skvělý zvuk. Já plánuju už jen proužky na ráfky a nějaké sponzorské polepy na spodní klín kapotáže.
Abych to shrnul, je to v dnešní době už sportovně-cestovní mašina která sedne okamžitě do ruky. Jezdce neunaví ani při delší cestě a když náhodou jezdec dostane chuť tomu zatopit, tak motorka jen nadšeně přitaká a do zatáček se vrhá vyloženě s radostí. Za ty peníze za které se dnes model F3 dá sehnat je to prostě vynikající mašina.
Tyhle starý CeBeRa maji něco do sebe 10b
máš jí hezkou 10b
fakt super fko moc zajímaví barvi 10b
hezký cebro, ať slouží bez nehod