KTM 620 EGS (1994)

Vlastník otajs-ZX9R
Vloženo 27.10.2012
Aktualizováno 25.7.2013

KTM 620 LC4 EGS Po dlouhý době motorka na který mě baví jezdit!

Husqvarna LT 610: Nechal jsem si poradit od kolegy z práce kterej obě motorky měl a mohl porovnat!

První dojmy - Lehoučký, malinkatý, klepe se to jak pražskej krysařík. Ale docela živoučká ovladatelná hračka!

Motorku bych doporučil pro - Kdo hledá svižnej jednoválcovej čtyřtaktní motárd, nebo endurko. Na blbnutí kolem komína s občasnýma delšíma výletama cca do 150km.

Doplňky na motorce - Přední motárdovej blatník, kryty rukou. Pancéřové hadičky. Motárdový kola.

Páč motard je asi to poslední na čem sem ještě nejezdil, tak jsem se rozhodl to vyzkoušet. Po skouknutí finančních možností a poradě s týpky co na motárdech jezdí a mohli posoudit, opustil jsem od Husqvarny 610 a rozhodl jsem se pro KTM.
Zatím jsem najel cca 3000km a jsem nadšenej. Nečekal jsem že mě to tak chytne! Oproti japonskejm 6kovejm jednobuchům s kterejma jsem měl tu čest, lehoučký a perfektně ovladatelný a motor táhne parádně. A ve všech pásmech otáček. Ve středním pásmu bych řekl trochu útlum, ale nic propadnýho. Od spodu to valí fest a na vršku ještě víc.
Nemá vyvažováky a je to znát, klepe se to jako sviňa. Vibrace jsou méně cejtit když se motorka hodně točí. Když se jen tak brble je to docela znát!
I přes vybrace a tvrdý ouský sedlo jsem na tom ujel celkem v pohodě 200km tam a druhý den 200km zpět. A přišlo mě to docela v poho! Nijak sem netrpě a ani nenudil!
Moto dokáže jet dle navigace i 160km/h což je, ale už docela motorový tejrání Není problém ale udržovat cestovní rychlost 140km/h
Největší užití je ,ale na kratší vyjížďky a na blbnutí. V terénu to jde jen za sucha a s motárdovejma kolama nic moc. Musím tam hodit na zimu drapáky s enduro kolama, který mám k tomu a protáhnout to
Moje obavy ze startování nakopávačkou po zkušenosti s TTčkem a DRkem se nepotvrdily a chytá to celkem v poho.
Ještě teď se směju majiteli, kterej při koupy moto vytlačil a začal bědovat že ty KTMky to se nedá hlavně když to dlouho stojí. Vytočil svíčku a šplíchal tam benzín stříkačkou. To jsem se teda chtěl otočit a ject dom. Moto chytá do 3 šlápnutí, většinou ale na poprví. Když dýl stojí je třeba párkrát prošlápnout bez elektriky, aby si to cuclo benál! Ale to sem dělal už kdysi na jawce 350.
Akorát spotřeba ta je docela vysoká. Je pravda, že s tím jezdím furt na plný kule. Asi se s tím dá jezdit za 4-5litrů jak píšou někteří majitelé na netu(píšou teda už od 3l/100km tomu ale nevěřím, nebo by na tom musel jet dědek na ryby). Já mám spotřebu cca 7-8l/100. Zalehávačky v zatáčkách nejsou problém, většinou nestíhaj. Na rovinkách a v zátáčkovitým úseku kde se dá jet nad 120km/h se to obrací a je jasný že 1vál nestíhá.
Plně nastavitelnej předek i zadek svádí k laborování. A dá se nastavit v podtatě cokoli. Jednoznačnej plus týdle motorky je podvozek a motor, dále váha. Brzdy jsou velice solidní ovšem není to původem motárd tak kotouč ve předu to má malej. Docela opruz je malá nádrž, takže každejch 150km k pumpě! Co mě překvapilo hodně je že mě nevadí vítr ani třeba ve 140-150km/h což bylo na jinejch endurech docela nesnesitelný!
Mnoho zábavy za málo ceny. Po dlouhý době motorka co mě opravdu mile překvapila, a nadchla! A hlavně mě na tom baví jezdit! Už se těším až na to fouknu endurový kola a vyzkouším to v terénu. Myslím, ale že nezklame!
Plus asi se ze mě časem stane skalní motárdista, páč mě to opravdu chytlo! Škoda že provoz nabušenější konkurence je docela odrazující a motohodiny se mě počítat opravdu nechcou! Ikdyž musí to bejt peklo mašinka která je ještě lehčí o 20kg jak todle a má to ještě o 10-15koníků víc! I 950tka supermotárd mě vrtá hlavou! Zatím si ale nechám LC4

Tak prodaná ať dělá novému majiteli jen radost jako mě. Motorka která mě nadchla a nasmerovala k její mladší a větší ségře ))

Janek
Janek napsal 31.10.12 v 16:57

Moc pěkný stoj . Motárdy všeobecně moc nemusím, ale tvůj vypadá opravdu moc pěkně. Tož ať ti šlape bez trablů

Squalor
Squalor napsal 31.10.12 v 12:47

nejhezčí z babiček od ktm co sem snad kde zahlíd

SuperPivis
SuperPivis napsal 31.10.12 v 09:10

pekna masinka,, a libi se mi hlavne tvoje nadseni , stejne jak moje kdyz sem sedl na svoji ktm...je to proste zabava to se neda poravnat s jinyma masinama a uz sem jich taky par mel

KubaLC8
KubaLC8 napsal 30.10.12 v 21:33

koukali jsme na tvoji moto, teda co si pamatuju, moc si toho nepamatuju

dzah
dzah napsal 30.10.12 v 21:05 10b.