renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco DJ 50 S (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jackm
Vloženo 16.10.2011
Aktualizováno 19.7.2014
Zobrazeno 2 384x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mám Kymco DJ 50 S v diamantově bílé barvě od 10/2011 , najeto přes 14 000 kilometrů. Pracant a moje první motorka, neskutečné zážitky s ní.
Mé webové stránky o skútru Kymco DJ 50 S - www.dj50s.funsite.cz

Více fotografii

První dojmy - Jo byl jsem spokojený, že mám svojí první "motorku". Seděl jsem na skútru poprvé je velmi jednoduché ho ovládat. Padla mi do ruky.

Motorku bych doporučil pro - Pro mladý od 15 let AM. Pro popojíždění ve městě skvělý!

Recenze


Tento skútr vlastním od 9.října 2012, byl koupen s 2 kilometry na tachometru.

Od té doby, co vlastním tento skútr jsem stihnl najet přes 12 000 kilometrů, což je docela slušné na skútr s motorem o objemu 50 cm3.

V 2000 kilometrech nastal první problém, odešel mi podtlakový ventil, na tuto součástku pozor, odchází velmi často.

Teď popíšu jednotlivé prvky skútru:

Palubní deska – najdeme na ní: Ukazatel rychlosti od 0 km/h až po 80km/h.

Počítadlo kilometrů (od metrů až po míru desetitisíců kilometrů)

Digitální hodiny (zobrazují ve formátu hodina : minuty)

Ukazatel paliva (POZOR! který ovšem neukazuje velmi přesně)

Ve tmě je palubní deska podsvícena oranžově, celá palubní deska na mě působí skvělým dojmem, je vzhledově hezká a je z ní cítit takový sportovní nádech.

Kufr (úložný prostor pod sedačkou) – má u mě plus, je opravdu veliký a není problém do něj dát helmu (integrální). Vejde se tam i 2 litrová pet láhev. Když jedu na nějaký výlet, vejde se tam toho opravdu hodně, s kufrem jsem spokojený. J

Zadní nosič - Co se nevejde do kufru a potřebuje to odvézt, dá se připevnit na zadní kovový nosič, dle manuálu ho zatížit maximálně 5 kilogramy. Věci je dobré tam upevnit například připevňovacími gumama.

Co se týče jízdních vlastností, tak skútr je velmi stabilní, není sice z nejlehčích padesátek, ale díky tomu je opravdu robustní. Ve městě fakt super manipulace, když není někde místo, dá se to mezi dvě auta (kolmo k nim). Dá se s ním pěkně prokličkovat, když je někde málo místa, pěkně se vejdete.

Velkým pozitivem je také spotřeba tohoto skútru ta se má pohybovat okolo 2 litrů, přiznávám, že 2 litry by byly opravdu skvělé, někomu to tak žere, ale mně to žere 2 – 2,5 litrů.

Brzdy, vepředu je kotoučová a vzadu klasická bubnová. Pro maximální brzdný efekt je nutné brzdit oběma brzdami a nejvíce přední. Pokud budete brzdit více a silně zadní, má to tendenci dělat smyk.

Výkonově to je padesátka k tomu čtyřtakt, takže to je takzvaně „zabité“. Nicméně i přesto, po výměně čepu a variátoru (Naraku), to jezdí slušně i ve dvou a taky dělá své zajetí motoru. Doporučuji určitě výměnu variátoru, protože s tím originálním se to opravdu vleče, ale s novým už to jezdí slušně na padesátku.

Tachometr přeměřuje o cca 5 km/h a pozor také na ukazatel paliva, ručička se drží dlouho u plné nádrže a pak to najednou rychle klesá dolu. Nicméně když je ručička u červeného E (tedy empty – prázdná) stále tam ještě jsou cca 2 litry a s těmi lze ujet skoro 100 kilometrů.

Objem nádrže je udáván jako 6 litrů, nicméně přesně je to cca 5,5 litrů.

Za 27 990 Kč je to ale opravdu pěkný, úsporný skútr a nevím, zda něco za tuto cenu nového se dá sehnat, pokud se budeme zajímat o značku Kymco, někdo si jí spojuje s Čínou, prakticky to je Čína, i když je to Taiwan, ale to už takový rozdíl není, nicméně, pokud si pročtěte hodnocení od lidí, co Kymco mají většina je naprosto spokojená a neřeší neustále poruchovost jako u jiných levných Čín a pokud také vezmeme pro srovnání nějaký levný čínský skútr např. Kingway, už od pohledu z něj kouká strašná umělost a když jsem četl, jak je vše odbité, někde jsou dokonce umělé šroubky, tak toto v Kymco opravdu nečekejte je zpracováno o dost lépe.

Po 2 000 km to strašně zlobilo, vydrželo to v bídném pojízdném stavu do cca 8 000 km. Narostly mi z něj šedé vlasy, furt jsem se v tom vrtal, vyměnil skoro všechno a ono nic, furt to zlobilo.

Jediné do čeho jsem si netroufl byl motor.
No a chyba byla v něm - ohnutý výfukový ventil - ztráta komprese.
Po 8 000 km už ani nestartoval.
A ztrátu táhnutí do kopce až následné zastavení, způsoboval právě on.

Po výměně nové pístní sady a nového ventilu je jak po znovuzrození a spolehlivý. Narval jsem do něj 16 000 Kč. :)


30.5.2014 - prodáno

Můj web o Kymco DJ 50S

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jackm
jackm napsal 16.04.13 v 20:28

Tak na problém se přišlo, měl jsem přidřený píst, více informací v deníku, v nejbližší době ho vyměním a dám vědět do deníku.

jackm
jackm napsal 08.04.13 v 21:16

od nějakých 3000 kilometrů byl problém se ztrátou výkonu do kopce, několik hodin v garáži (skoro každý den letních prázdnin) avšak bez vyřešení předáno servisu - vráceno jako v pořádku, cestou domů bylo jasné, že není v pořádku..
nyní najeto přes 8300 km a problémy jsou o dost horší.. skútr vůbec nestartuje.. když už se to povede, nedrží volnoběh, ač je šroubek uplně zamontovaný více už to nejde.. nefunguje elektrický sytič (zřejmě elektronika, sytiče zkoušeny 3), někdy jde benzin do válce někdy ne.. nyní je skútr nepojízdný rozebraný skoro do šroubku.. Kymco za mě nedoporučuji, zažil jsem si s tím rok plný problémů a stále pokračují.. už nevím, co dále.. buď předat odbornému servisu, který mi to vrátí "funkční" a ještě mu zaplatím anebo pokračovat v hodinách stráveném času v garáži, ovšem stále bez výsledků a čím dál tím méně možností, čím by to mohlo být..

blekfild
blekfild napsal 26.03.13 v 15:35 10b.

8OOOkm neviměnít polovinu součástek... Fakt s lušé v porovnání s V-Cilc Peugeotem. Podtlakový ventil je jedna z mála věcí, co mi funguje stále perfektně. Alespoň vždy byla závada jinde.

Více komentářů



TOPlist