renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SPIJKER
Vloženo 5.5.2011
Aktualizováno 16.11.2019
Zobrazeno 9 209x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Uz chapu jak je to s tema koulema u twinu.. Abys stacil ostatnim, musis na ni jezdit rychlejc nez 4 val. kterej jede vic. Paradox. Dohani se to rychlosti v zatackach. Takze, koule..? Spis musis bejt vetsi magor nez ten na ctyrvalu.

Více fotografii

Výška jezdce: 151 cm

První dojmy - ale jo..., do 8000 se to sbira moc hezky...taaak...ted nalehneme na nadrz, aby nas to neshodilo...ted se nadechne...a vyrazi... a prd! Ona se zarazi na omezovaci.

Recenze

..takhle to začalo, když jsem si ji dovezl.





















unor 2012
Aprilka je hodna holka, cim vic se na ni tlaci, tim je hodnejsi a povolnejsi. Jak na ni netlacis, je z ni pekna kurva a netykavka. V zatackach velmi rychla a obratna, na rovine se ale vsechny ctyrvaly pres tebe prehrnou a v dalsi zatacce jen prekazej.
Byla to velice zajimava zkusenost! Je moc prijemny jezdit na V2. Mozna si ho poridim zase, az budo 1200 levnejsi. Ted uz ma domluvenyho novyho panicka v říši a ceka jen na prevoz na vleku.
Co ted...? Poradnej tri-valec? ..mozna.. trochu se toho bojim.. jinak jakykoliv litro R4 je jasna a aspolehliva varianta..

Rijen 2011
v letosni sezone uz se toho posekalo hodne.. zatim furt jezdie, a velice jednoznacne jsem zjistil, ze tlumic rizeni z R1 sice necha riditka kmitnout, ale urcite je nepusti na doraz, nenecha udelat tankslaper, nenecha je zavrit v naklonu kdyz prebrzdim predni kolo a vubec se zda, ze tlumic rizeni a sada padacich rotekotru byla nejlepsi investici do motorky kterou jsem udelal... a davno si na sebe tyhle vecicky vydelaly..

srpenec 2011
mame letos druhy olej, dve sady gum jsou pryc.. ale jinak vsechno drzi. Kez by to italce vydrzelo takhle i nadale. Krome chybejiciho vykonu a konstrukcne ne perfektni antihop spojce zatim stale nezaznamenavam zadnou chybu. Jo ta zadni brzda..ale to ignoruju... Honil jsem se s klukem ve Vysokem Myte na KTM SM950. Snazil se me na vyjezdech predjet a neslo mu to, az jsem blbe predjel nejakou brzdu a on nas vzal oba. Pak ale brzdil on me.. Takze jsme jezdili na stejno. On do zatacek zkousel brzdit i zadkem smykem a ja jen predni. Rozdil byl nula. Mozna kdyby to nekdo lip umel, ale tomuhle klukovi to nepomahalo pri brzdeni ziskavat zadnou vyhodu.
Kazdopadne vrele NEdoporucuju Mejto na Power Purech ve vysokych teplotach.. ta nagumovana draha proste trochu louze.. chce to lepivky aby se dalo pridat vic plynu a pro lepsi zpetnou vazbu, kterou ty Michelinky nemaj uplne skvelou, proti D211 GP, ktery dnes povazuju za spicku ve zpetne vzabe, pokud jsou zahrate. Ale jeste jsem spoustu gum nejel...treba je brzy prekonaj Pireli Diablo Super Corsa. Mozna byla chyba i ze je to jen 180/55..ta PURE

cervenec 2011..
najety dalsi km a zazily jsme dalsi nove zazitky.. nicim jsme se s fenečkou navzajem naprekvapili a kochame se ze padat nebudem. Akorat jsme nasli dalsiho pacienta kterymu nestacime.. jeden magor z prahee na K4..chudacek vorvana a vomleta... ale polomotor proste nema kone aby ji stacil. Aspon se mam na co vymluvit ze jo.. ..ale budeme trénovat dáál..

19.6.2011
jeste jednou do Mostu...tentokrat na den
1:52.034.

7.6.2011
2 jizdy a best time 1:53.5
napoprve v Moste to asi slo.

4.5.2011
mame najeto uz pres 4000 km a tacho ted ukazuje 10.100 km. Nejspis se s tim divnym polomotorem pomalu sžívám. Musel jsem zmenit styl jizdy. Podrazeni na jednicku proste nema smysl. I kdyz to pak zrychli vic, nedozenes nikdy cas ztraceny pri hopsání zadniho kola... RSV ma sice antihop, ale tahle zarizeni v roce 2002 jeste nepobrala vsechno. Takze na jednicku dolu radim mnohem min. Ne proto ze dvojka jde tak dobre odspodu jak se ti obcas nekdo snazi vysvetlit, ale proto, ze ztráta, nez prestane zadek klouzat, je vetsi, nez zisk z lepsiho zrychleni. Proste nechat motor at to preblafne je vyhodnejsi. Pravda, clovek aspon min radi, cimz se min unavi... je to proste uplne jinak nez na ctyrvalu.

Pomalu menim nazor na rychlost tohodle italskyho twinu. Na rovine jede proste jako stroj se 130 k na motoru, to je jasna vec. Ale celkove vzato se stalo zatim dvakrat ze by RSV necemu nestacila. Jednou R1 09 a jednou S1000RR. A ani zpusob kterym na rovine ujizdi treba ZX10 mi nenahnal slzy do oci.. .

Celkove vzato musim rict, ze me skutecna rychlost RSV dost prekvapila, pri primym srovnani se silnymi ctyrvalci. Pocitove ten dvouval ale nejede vubec, nebo netahne..jakmile se pak jede s nekym a mas porovnani.. tak je to uplne jinak... RSV preci jenom stale jede slusne..

Zda se, ze me V2 naucil vyssim rychlostem v zatackach. Tak bych hrozne rad vedel, kdybych ted sednul zpet na vyladenej 4valec...zda bych rychlost v zatackach podrzel a vubec, jak bych se zpetne cejtil.. V nejblizsi dobe snad konecne pujde RSV na okruh a pak snad klapne i nejaka osobni konforntace se 4valem..

po koupi:

byvaly majitel jiny RSV mi radil: "nesmis se s ni srat.. vem ji poradne u huby..jako starou kurvu a bud te to chytne... nebo nechas lezet.." ..holky vlastne nebiju...ale tuhle jsem si stejne odvezl domu, i kdyz me pri projizdce vubec nepresvedcila..spis se mi zdala po R1 chabrus na plice..
taky mela slouzit jako druha motorka, tak lehkej nedostatek vykonu nebyla takova nemoc..zatim ale slouzi jako prvni...dokud ji nenahradi nejaka jina prvni..

neni nejlepsi /jedine nahodou /...ale vykouzli usmev od ucha k uchu, vyvola spostu emoci, od detinsky radosti ze utikaj slépky.. že si vsichni muzou vykroutit krk co to jede za kraval...az po negativni emoce okolojdoucich ktery to obtezuje... aj dú kér a šit..
kdyz nedostane co chce, dava to najevo, na nevhodnych gumach furt hrabe a klouze pri podrazovani.. ale BT 003ky kdyz je venku 3 stupne nebo mirne pod nulou a mokro tak nevohrejes..

pevne doufam, ze kdyz naopak dostane co chce/potrebuje, odmenou budou nadstandardni zazitky v zatackach.. doufam ze me nekde neodhodi do travy, nedej boze do stromu...!

koupeno s udajnymi najetymi 6000 km... tezko se tomu verilo, ale vsechno nasvedcovalo tomu, ze by to mohla bejt pravda a ani obcasne navstevy v servisech mi to nevyvracej.. na kotoucich vyopadalo ze by to klidne mohlo bejt pravda.. bud jak bud.. tahle RSV byla nejhezci z videnych ve sve cenove kategorii..uvidime jake bude poskytovat sluzby

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 29.01.17 v 14:45 10b.

Je víc než očividné, že o moje hodnocení strašně stojíš. No tak teda dobře, přemluvil si mě, ale k Hondě to nebude. To dávám jen vyjímečně, když je V2 nebo s holkou za volantem.
RSVčko je sakra parádní hračka co umí i po letech příjemně překvapit, takže jestli si ho prodal, byla to kurevská chyba.
Je totiž naprosto vyjímečným strojem.

AbbevilleBoy
AbbevilleBoy napsal 16.06.12 v 22:48

hmm..pěkný..má to koule..styl ok je vidět, že na tý milce máš něco odjeto a důvěřuješ jí, na rozdíl CBR..

FiZzeR
FiZzeR napsal 20.03.12 v 17:02

Moc pěkný to máš a zjevně to máš paži (nebo možná tak trochen v <-> ale na tom nesejde )

Bači
Bači napsal 06.02.12 v 11:35

krásný počtení o krásný moto...10B

Crofka
Crofka napsal 14.12.11 v 16:45

fakt dobrý "kolínka"

Více komentářů



TOPlist