Bomba stroj na kterém lítám deno děnně :) je to má první motorka (papírově) :)
Recenze
Hondička MB 80
Supr stroj do města, ale i mimo... Není to stroj pro veliké rovinky, ale na zatáčky jak dělaný :)
Mám na něm nalítáno už pěknejch pár kilometrů.. Jediné, co mě překvapilo, byla výměna pístu :( Ale už mi to zase šlape jak hodinky :)
zápory :
Už mi ta rychlost nestačí :( A zdá se mi, že mi to trochu víc papá benzínu.
klady :
Super do města.. Lehoučká, na svoji kubaturu rychlá, všude se sní dostanu :)
Úpravy :
Tak jsem si dnes (23.3.) přidělal na moto vejfuk z GS 500 :D zvuček se mi trochu změnil, ale zdá se mi, že mě to kapku ubralo na rychlosti :(
Ještě bych dodal, že MBX 80 je vodou chlazená, kdežto MB-8 je vzducháč. Jiné jsou taky sklony uložení motoru.
JJ je to tak 2T a 4T spolu nemají moc polečného a každý chce to svoje.
Mimochodem tohle není Honda MBX 80, ale Honda MB-8. MBX je trochu kultivovanější a novější stroj. Pozná se to krom kol, budíků, plastů, tvaru nádrže, hlavně podle odpružení zadního kola - MBX má suprový podvozek ProLink, který používá i NX 650 Dominatro, Transalp ... s centrálním tlumičem, kdežto tvoje MB-8 má klasické 2 tlumiče na bocích. Myslím, že i motory jsou trochu jiné, ale to bych kecal.
PS: Hondu MBX jsme měl, takže ji poznám - na tvojí obhajobu, je tu více podobných
no aspoň že už ti to někdo napsal taky sem se toho docela lek :D
přesně tak 2T potřebuje dvoukomorovej vejfuk a ne vejfuk na 4T vrať tam ten co byl předtím a uvidíš
Tím výfukem z GS jsi "zavraždil" motor. Vždyť se jedná o dvoutakt!!! U dvoutaktu "vyrábí" výkon a kroutící moment právě výfuk! Před každou "úpravou" nejprve zjisti něco technky. Ten výfuk z GS zahoď a přismrkej zpátky "dvakornouty".