Ostatní Elektromoto (2022)

Vlastník kuchta50
Vloženo 7.9.2023
Aktualizováno 17.4.2024

Měl jsem Sur-Ron Light Bee X,nebyl špatný,ale bylo to spíš motokolo.Váha48 kg,sice na mod sport jela hezky,ale pro mě byla malá.Byl jsem na ni,jak vosa na bonbonu.Tak jsem se shlídl ve Veli Motor VMX12. Nádherná dospělá a hodně silná kroska.

Motorka koupena od eMotocykly.cz Chomutov - Prodavač velice vstřícný a ochotný,vždy pomůže,stačí zavolat.S takovým přístupem jsem se ještě nesetkal.SUPER

Sur-Ron Storm Bee: Hrozně drahá: 249.000-279.000 kč a nemá převodovku,přitom podobné parametry jako Veli Moto VMX12-145.990kč

První dojmy - Na první den mi prodejce dal zkušební moto na celý den a druhý den dovezl nové moto až ke mě domů.Ještě na něj namontoval lepší plyn,rychlonabíječku,fakturu . Já jsem zaplatil 120.000 kč,dal mi slevu.Vlastně vyšla jen o 1.000 kč dráž,než předchozí Sur-Ron.A to se nedá vůbec srovnávat.Tohle je dospělá motorka.Je sice vysoká jak hovado,vylezl jsem na ni,trochu se seznámil,projel jsem se.Trochu jiný styl,ale super.Hned jsme se zžili.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého,kdo rád jezdí a má rád terén.Výhoda je,že je tichá,takže v lese žádný problém,okolo lidí,když potkám,tak krokem a každý v pohodě uhne.I když podle vyhlášky v lese nemám co dělat.

Doplňky na motorce - Tady je v základu,jak jsem ji koupil

Na motorce je super,i když je elektrika,tak má 4 rychlostní převodovku,řadicí páku a spojku.Takže při řazení se musí spojka mačkat.Spojka,zařadí se jednička,spojka se pustí a rozjede se jen plynem.Výhoda je,když není čas odřadit,stačí zavřít plyn a zastavit bez spojky a potom se spojkou odřadit.Řazení je stylem od spodu nahoru :0-1-2-3-4 + 2 el. mody normál a sport.Dobře to prodlouží dojezd.Na normál to jezdí klidně a v pohodě,na sport je to šelma,drsný, brzdy dospělé,hadičky opletené, brzdí jak bejk,v terenu pohoda,není to jak na kole,je těžší-95 kg,ale jde to.Jel jsem i po silnici na drapákách,trochu to bylo takové gumové,ale sedí dobře a navíc to bylo vyjímečně. Zatím jsem moc nenajel,pár desítek km.Díky invaliditě mám strop,co si můžu dovolit. I když mi to dává zabrat,snažím se ještě něco najet,než bude utrum.Každá jízda mě zkroutí a pár dní si lížu rány.Kolikrát ani neudržím hrnek s kafem,ale stojí to za to.Zas se cítím jako plnohodnotný člověk.Nikdo nemládne, za2.5 roku mi bude 70 let.Já to mám jako terapii a dobře to čistí mozkovnu. Asi to znáte všichni.Docela mě překvapilo,když se rozjedu a zatáhnu dost za plyn,tak se zvedne na zadek a to i na dvojkuJo,ta fotka s černým rámem,to byla zkušební moto.

19.9.23 : Udělal jsem drobné úpravy,přidal jsem blastry,neoprenový kryt na zadní péro,držák outdor kamery,ten starý praskl,tak jsem to složil z držáku světla z kola.Na zadní blatník brašničku s vercajkem,malé plastické zrcátko,zadní světlo.Spínače prohozené s páčkami,aby byly u gripů.U motorky jsem povolil zadní péro,už dosáhnu na zem jednou nohou a líp se jezdí, neodskakuje tolik.Rozjíždět se dá na mod SPORT klidně na dvojku,uplně plynule tahá jak bejk na všechny kvalty.Dobře se vede v terenu,tedy nic krosovýho,spíš enduro couračky po lese,u nás je tu super les 100 m za barákem.Je fakt hodně tichá,brzdy jsou dost jedovaté,ze začátku jsem neměl cit v kros botách a věčně jsem zadek flokoval,ale už dobrý.

27.9.23 : Motka se mi pořád zdála tvrdá na zadek,tak jsem ještě znovu povolil péro, ale přehnal jsem to.Byl jsem se projet a párkrát jsem málem hodil dršku.Mašina v terénu nedrží stopu,kroutí se a pere se se mnou.Takže zítra péro zas utáhnu.Chtěl jsem na ni obtisky ČZ,v mládí jsem jezdil čízu 980-250ccm.Na inzerát nic,a když,tak tvrdě předražený,tak jsem byl v tiskárně i s natištěným mustrem,ale tam mě zchladili,že technik bere 600 kč na hodinu + náklady.Tak jsem si je udělal sám, samozřejmě mycí,koupil jsem pohodový stojan pod motorku.Teď se čistí jak fík.

assassin
assassin napsal 27.12.23 v 13:42 10b.

elektrika ma do lesa sve kouzlo - uz jsem taky v klubu a doufam, ze v 70ti budu jezdit jako ty... tak at zdravi drzi.

kuchta50
kuchta50 napsal 20.10.23 v 09:46

Ahoj Karle.Já už si na tohle hovado zvyknul,nástup výkonu je super,asi výhoda,že před tím jsem měl Sur Rona,Je fakt,že čtvrtý kvalt řadím maximálně při návratu domů,když musím na silnici.Akorát chci koupit vyšší řídítka,abych ve stoje byl víc narovnaný a ohledně výšky mi můj prodejce nabídnul zdarma zadní červenou měkčí pružinu,tak snad se to sníží.Teď jsem mimo.Před deseti dny mi řezali karpály na pravé ruce,zatím dobrý,příští měsíc budou řezat levou a po Novém roce mi budou řezat šlachy postupně na obou rukách a bojuju na ortopedii,aby mi příští podzim udělali endoprotezu levého ramene,protože mám popraskaný kloub v obou ramenech,ale v levém víc a musím chodit už asi 6 let co 3 měsíce na obstřiky, ale to nic neřeší.Bojí se totiž moji silné cukrovky.Prostě chci být do sedmdesátky zas v kupě,ale stejně si to užívám,ty .motorky jsou pro mě drogou.Měj se,opatrně,ale nevzdávej se mašin,je to super a jde to v každém věku.

Více na: https://www.motorka...r=181.81817626953125
Copyright © Motorkari.cz

karelsychra
karelsychra napsal 20.10.23 v 02:08

Dost dobrý... Já si po padesátce pořídil CRF250 s tím, že jsem starej blbec, když jsem se trochu svalil a bolestivě si narazil zápěstí. Podobný strojky znám, ale pro mě, zvyklýho celej život na spalovák je to zrádný, už mě to rychlostí nástupu výkonu párkrát vyplatilo. Mladýmu jsem koupil Nicot e-fox, za skoro stejný prachy, ale je to víc pitbike, kola 19/17 takže i mladej se 165cm dosáhne špičkama na zem, a naopak uveze to i mě se 120kg, s tím, že se to dost zamáčkne do země... Pokud bys uvažoval o výměně, tak je to jedna z možností jak pořídit motorku se stejným pohonem, jenom drobek menší. Jo a řadit stačí jednou týdně, před výjezdem z garáže :) do terénu je optimální 2. nebo 3., určitě se to v kopci nezastaví...
P.S. kdysi jsem zkoušel 4kolový invalidní vozík před prodejem, a bylo to i při malejch rychlostech hrozně nestabilní, podle mě je bezpečnější jezdit na elektrické motorce než na tomhle.

kuchta50
kuchta50 napsal 14.09.23 v 19:27

Pro Targus:Nějak se to dostalo,kam nemělo.Já ti nezávidím,že jsi invalida,já určitě taky nejsem jediný postižený.Tenhle profil vedu kvůli svým kamarádům a známým,aby věděli,že to ještě jde.Nemusíš to číst, ani psát,totiž ty rady,i když můžou být myšleny dobře jsou mi na nic.Ruce mi naposled vyšetřili před 3 týdny a rady cvičit jsou kontraproduktivní.Takže mám popraskané oba ramenní klouby,ortoped mě původně chtěl operovat,tedy dát endoprotézu,ale kvůli silné cukrovce se bojí,jestli by to srostlo,při pravidelném obstřiku kloubů mi obstříkne i pod prsty,protože mám problém se šlachami,špatně se mi rozvírají prsty,potom na revmatologii mi diagnostikovali artrozu a na konec mám karpály,pravou ruku 175% a levou 150%,takže operace,ale to je v pohodě.K tomu parkinzona,meniera atd.Nebudem soutěžit, kdo je na tom hůř.Hlavně že chodím,občas se projedu a to mi stačí.Tak skonči s těmi komentáři,určitě sis spletl profil,tak komentuj jiné.Tohle je pro moje kámoše.Takže hodně zdraví a užívej si život.Mě se to už nechce nijak komentovat.Je to směšné.Takže,jestli i jezdíš,tak hodně km bez nehod a měj se.Kuchta

Targus
Targus napsal 14.09.23 v 11:24

Kuchta50

Ber to tak, že nejsi jediný nemocný na světě.
Hubnout více, než 4 kila měsíčně je z psychických i zdravotních důvodů nebezpečné a čím pomaleji hubneš, tím lépe.
Křeče mohou pocházet ze zkrácených šlach. Zkus strečink před výjezdem i pravidelná protahovací
cvičení.
Abys neměl pocit výjimečnosti, mám RS. Přišli mi na to v r. 07. Všichni, se kterými jsem "začal" marodit, už jsou na berlích nebo na vozíku. Já zatím ještě pořád chodím po svých.
Bojuj a nevzdávej to. Máš motku a lesy na dosah.