Uživatelsky příjemná, hodná, kultivovaná motorka. A pro mě jediná možná náhrada za předchozí XRko.
Motorka koupena od FIRMA:Dycom Group (Jenišov) - Velice ochotný a vstřícný personál, který nabídl skvělou cenu moto i doplňků.
Výška jezdce: 166 cm
První dojmy - První kilometry ze servisu z K.V. domů do Ústí byly fajn. Jelikož se moto zajíždí, jízda byla klidná s častým řazením a nevytáčením motoru do otáček, které má nejraději. Prvních cca tisíc km bude prostě pruda...
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kteří mají alespoň něco za sebou a trochu rozumu.
Doplňky na motorce - Zatím pouze nasazený tankvak. Na prvním servisu Paket Touring - kufry, navigace.. do budoucna nejspíš výfuk, tmavý štítek, zvýšení blastrů... a uvidíme, co dál.
Recenze
Toto je moje druhé XRko.
Své první jsem koupil v roce 2017 brzy na jaře jako předváděcí se 6.500 km.
Bylo bezva a v podstatě za celou dobu více než 4 let, co jsem ho měl, mu nebylo co vytknout.
Motor u předchozího modelu byl odspodu podstatně živější než u nového modelu. Uvidíme, jak se moto bude chovat po zajetí a otevření výkonu na první servisní prohlídce. Takhle je opravdu hodně znát, že je moto seškrcená na 120 koní.
Z těch prvních cca 180 kilometrů usuzuji, že podvozek je úplně jiný. V režimu Road je moto daleko více cestovní, měká a žehlí i tankodromy daleko komfortněji než předchozí. Někdy mi přišlo, že je měkká až moc. Po přepnutí na režim jízdy Dynamic je ale vše přesně tak, jak jsem byl zvyklý u předchozí verze.
Posez je tady trochu jiný a jsem zvědavý, jak bude vyhovovat na delší cestování. Jsou o kousek níže položená řidítka, jízda ve stoje není úplně ideál. Stupačky mi také přijdou kousek více dozadu... celkově více sportovní charakter.
Jelikož jsem si vzal (záměrně) moto s fabricky sníženým podvozkem, jsem maximálně spokojený! Rozdíl 5 cm ve výšce motorky je hrozně moc znát a cítím se lépe.
Co se týká designu - každému sedí něco jiného. Mně se design nového XRa líbí moc a líbí se mi i tahle světle šedá "základovka".
Led světla vypadají úžasně a věřím, že i jejich svítivost oproti předchozím halogenům bude trochu lepší. TFT displej vypadá parádně, obzvláště pěkný je režim sport, kde je velký "analogový" otáčkoměr. Možnost konektivity s telefonem, propojením moto do helmy, navigací atp je TOP! S tím si ještě musím pohrát, jen jsem to v rychlosti prolétl.
Časem přibydou nějaké doplňky, ať si ji taky poznám. Na prvním servisu se bude dodělávat celý paket Touring - boční kufry + topcase, centrální stojan, příprava na navigaci atp. Už se těším na nějaký alespoň trochu delší výlet, ať můžu hodnotit a srovnávat...
Ahoj, trochu jsem zaspal.a až teď koukám nové moto druhá xr krasavice přeju spoustu šťastných návratú a bezproblémových km. ať slouží a dělá radost. 10 jasných
Přeji hodně skvěle užitých kilometrů na novém stroji. Já jsem zatím v první fázi s předchozím modelem a po prvních 6000km si zatím nedokážu představit, že bych jí vyměnil za jakýkoliv jiný stroj včetně nového modelu. Přidanou hodnotou ke všem pozitivům XRka je i pořád ještě jakási jedinečnost, protože jsem jí za rok lítání po Čechách a včetně několikadenního výletu do Slovinska potkal na cestách jen 3x a osobně nemluvil s žádným majitelem stejné motorky. Tak zdar a pokaždé šťastný návrt kolama dolů.
parádní!
Pěkná motorečka
Všem moc díky za kladné komenty!