Tříválec se skvělou akcelerací a jízdními vlastnostmi, vysoká mašina na velkých kolech, spíš na silnice než do terénu.
Motorka koupena od Bontempi Moto Italy - i přes jazykové bariéry - kdo chce se domluví. Jako bonus základní servis před vyjetím ze shopu. Blázinec s papíry, ale to k talošům patří :-)
Výška jezdce: 198 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: Nenašel jsem žádnou skutečně slušnou motorku. Na všech co jsem jel měkké tlumení a nevýrazná akcelerace.
Moto Morini Granpasso 1200: Dvouválece mi prostě nesedí, navíc kvalita plastů na morini nebyla dostačující. Jinak toto byl nejvážnější konkurent.
První dojmy - Hned na první dobrou mi sedl charakter motoru, který je předvídatelný a přitom výkon a akcelerace jsou pekelné! Spolu s rachotem koncovky GPR je to neskutečný adrenalin. Ovladatelnost výborná, vodí se velmi lehce. Velmi ostré brzdy, které mě krátce po koupi pěkně vytrestali.
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro vysoké chlapy s cestovatelskými ambicemi, ale spíš po silnicích než v terénu.
Doplňky na motorce - V základní výbavě, která obnáší kryt pod motorem a chrániče rukou - moc tomu italové nenadělili.
Recenze
Zatím jsem s motorkou přejel Alpy celkem 3000km a zažil jeden slušný držkopád.
Teď mě čekají opravy - budu postupně aktualizovat.
Skoro před deseti lety jsem se na tom chvíli vezl. Na tu dobu a na naháč ukrutnej výkon. Dokonce to mělo i nějaký pneu co evokovaly terén. Co zatáčka to prokluz kola. Vracel jsem to s mokrými zády. Zajímavá motorka. Jen těch 10b nemůžu dát za ty barevný dráty v předním kole. Je to jak pěst na oko. Promiň