-
19.1.2016 od assembler
Ahoj,
vyčistil jsem ultrazvukem karburátor a po namontování mám svíčky černé jako bota. Chtěl jsem tedy poštelovat směs šroubkem. Tak jsem nechal motor vždy běžet na jeden válec a začal štelovat.
Na webu radili utahovat, dokud to nechcípne, potom povolovat, dokud se to nezahltí a že někde uprostřed je optimální nastavení.
Jenže!
mi to chcíplo teprve, až jsem ten šroubek uplně dotáhl. Jinak jsem nezaznamenal žádnou změnu v chodu motoru. Není to divné? Tak jsem dal na přední i na zadní 2 otáčky a zatím to nechávám tak.
Ale přemýšlím, proč se to tak chová? Jestli bych neměl ty dvě jehly posunout o jednu zarážku více do karburátoru.
A taky, jaký má vliv nastavení dorazu plynu (to kolečko mezi karburátory). Protože... pokud mám toto kolečko utažené, logicky mi to otevře ty klapky a pak mi přijde, že asi těžko pošteluji tu směs volnoběhu. Jestli by se neměla štelovat s plně zavřenými klapkami?????
a synchronizace karburátoru dělat až po poštelování volnoběhu, je tak? Co byste mi doporučili?
díky
-
23.1.2016 od Rolda89
Ahoj, tovární nastavení nefunguje? Jinak nejjednodušší je si to nechat seřídit. Jestli si jako já, že se v tom vrtáš rád sám a motorku by si nikdy nedal do servisu, tak bych to nechal na Jaro, chce to vyšší teplotu a vždy projet, nějakým nastavováním jen při volnoběhu nic nepoznáš. Určitě vyjít z továrního nastavení. To znamená zkontrolovat výšku hladiny, jehla a šroub bohatosti směsi, měním vetšinou i těsnící o-kroužek u šroubu bohatosti. Bude to trvat pár vyjížděk, Můžeš si s tím vždy hnout před a po zjistit na svíčkách co to dělá. Synchro si udělej poprví, při ladění pak nemusíš a až se dostaneš do stádia, kdy se ti to bude líbit (projev motoru, ochota se vytáčet, akcelerovat, barva svíčky) tak bych to jen skouknul a hotovo. Určitě ti to půjde líp jak mě, koukám, že u VIRAGA je dobrej přístup. Já pokaždý musel schodit nádrž a komplet karburátory.
Doplněno:
Vždycky po vyjížďce pootočím o 1/4 otáčky. Už jsem na 3.5 otáčky a svíčky jsou pořád bílé jak stěna, budu v tom pokračovat dál a uvidím
5.4.2016 od assembler
asi tak. Akorát mám problém s kontrolou výšky hladiny benzínu v karburátoru :) Když jsem cpal karburátor na místo, tak jsem si urval tu násadu na hadičku :) No budu předpokládat, že tam něco teče. Pokud bych k tomu něco zjistil více, napíšu to tady.
25.1.2016 od assembler
-
19.1.2016 od rancher
Tak z prostředka, to kolečko je na nastavení volnoběhu, nastavuje se na ohřátém motoru, nastavení bohatosti směsi taktéž, po směru hodinových ručiček do konce se zavírá vzduch, bacha ať nezničíš ty sedla a tovární nastavení je zpět o dvě otáčky a nemůžeš nastavit jeden karburátor a druhý ne a než uděláš synchronizaci tak na jehly radši zapomeň, myslíš, že se za jízdy samy přenastaví o zářez?
Doplněno:
hledám optimální nastavení. Vím, že spousta chlapů ty jehly posouvala kvůli spotřebě a pochvalovali si to. Já jsem běžně jezdil na nádrž 300km a rád bych u toho zůstal, proto bych tady rád uvítal názor někoho, kdo se v tom rýpe více
19.1.2016 od assembler