bmw_r1300gs_cartec




Benzin v motoru

Odpovědí (6)
  • 1

    20.8.2021 od zimirekm

    Ber to jako univerzalni odpoved na obecnou motorku, neznam tve moto. Pokud netesni kohout v nadrzi, benzin se pres karburator dostane na pisty a odsud pod ne do oleje. Muze to pomalicku protekat a za nekolik dni mas pod klikou hromadu benzinu. Sam jsem toho uz resil v minulosti.

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.8.2021 od Norik

    nedáváš náhodou benz.kohout na PRI ?

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.8.2021 od Pedl

    Už se to řešilo ve dvou tématech nedávno. Bandit není jiný.
    https://www.motorkari.cz/tema/?t=221322
    https://www.motorkari.cz/tema/?t=221322

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.8.2021 od _ldp_

    Jak už bylo uvedeno výše...

    1. Výměna nebo repas palivového kohoutu - existují opravné sady (pokud ho teda nenecháváš v poloze PRI, pak je to jasně Tvoje chyba).

    2. Sedla a jehly plovákových komor v karburátorech - některá z jehel netěsní. Rozebrat karburátory, všechny vyměnit a seřídit hladiny.

    Olej v benzínu je ještě to menší zlo až na tu výměnu 4l oleje. Pokud Ti zůstane olej nad pístem, tak to při pokusu o start může skončit i ohnutou ojnicí nebo klikou.

    Doplněno:

    Sorry: benzín v oleji...

    21.8.2021 od _ldp_

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.8.2021 od yventure

    Změřit tlaky. Může být chycený nějaký válec a benzín protéká podle kroužků dolů.Taky se podívej na kohout nádrže,při stání motorky by nemělo nic protékat.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.8.2021 od STRUCTOR

    Čus, problém je v karburátoru tedy pokud máš karburátorovou verzi, tj. v plovákové komoře kdy ventil plováku nezavírá při správné hladině paliva. Při odstavení motorky tak protéká benzín karburátorem (předpokládám, že ventil na nádrži necháváš otevřený), a následně proteče přes pístní kroužky do oleje. Protékání karburátoru, tj. seřízení hladiny paliva v plovákové komoře, vyřeší nejen protékání benzínu do oleje, ale zpravidla to má vliv i na samotný běh motoru.
    Pokud máš vstřikování, protéká vstřik, kdy po vypnutí motoru zůstane v palivovém vedení tlak paliva, které proteče vstřikovačem přímo do válce, kde proteče pístními kroužky do oleje... Zde opravou, tj. výměnou vstriku odstraníš závadu v protékání paliva do oleje, na chod motoru to zpravidla nemá vliv.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist