bmw_r1300gs_cartec




Startování

  • 0

    20.10.2019 od Domes2

    Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat a poprosit o radu,
    Svoji Yamaha Yz 250f 2013 nastartuju napoprvé, ale často mi i odchází svíčka, stačí vyměnit a jde zase normálně, ale když ji omylem “zadusim” kvaltem, tak to nenastartuju a musím roztlacit, je to poslední karbec a ať dělám co dělám, moto proste nemůžu nastartovat, když je zadusena kvaltem.
    Jinak moto když motorku normálně vypnu (je teplá), tak ji nastartuje přes teplý start maximálně na potřetí.
    Předem díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    21.10.2019 od tomrich1

    Pro začátek zkus změnit značku svíčky.jestli máš NGK tak ji vyhod(dost trpi na uliti) a dej Denso.melo by to být ok.

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.10.2019 od ja1

    na karbci máš sitič černý čudl a ochuzovač červený čudl, nauč se je používat

    Doplněno:

    *spojkovy packy

    21.10.2019 od Domes2

    Ochuzovač je ten “teplý start” akorát ho nemám na karbeci, ale na u špičkový páčky...
    A ani s ochuzovacem to nenastratuju

    21.10.2019 od Domes2

    sytič sorry

    21.10.2019 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.10.2019 od pecacom

    to muze bejt vic veci proc to nestartuje za tepla. Zalezi jak mas naladenej karbec , nebo jestli motor uz neni vyjetej. Jak vyndas starou svicku , zalezi jakou ma barvu , tmava az cerna znamena ze to mas moc bohaty ,nebo uz to zere olej a nemas poradnou kompresy. Jak se motor ohreje tak se to uvnitr trochu roztahne oproti tomu kdyz je to studeny.
    Nebo kdyz mas svicku bilou nebo hodne svetlou tak to mas prilis chudy a taky se tomu nechce.
    Mel sem 2006,2008 a jeste mam 2011 a i kdyz byly skoro novy tak se jim taky nechtelo nekdy vubec chytnout za tepla. je to o tom aby si si vyzkousel co te motorce nejvic vyhovuje a pak to bude chytat.
    Ted jezdim na 2016 a ta ma vstrikovani a uz od nova mi dela to ze si nekdy vzepre hlavu kdyz mi to chcipne na trati tak nekdy proste nechce chytnou ani na 20 slapnuti. Necham to odstat 20-30 sec. a chytne na poprve . Sou to motory vysponovany vykonem a tak to obcas neni upne idealni.A i v manualu pisou ze se ma menit pist menit co 50 hodin.Ja jezdim jen na trate, ne po polich tak mi 30-40 hodin staci na rok jezdeni.15-30 min.jedno jezdeni a vic jak 4 za den to nedam. (jezdim jen o vikendech) A jak mas v druhy odpovedi ze NGK sou na prd ,tak ja s nema jezdim porad a na vsech motorkach a nemam problem. Jak mi vzdycky rikaly mechanici, davej tam to s cim to bylo ladeni(nebo doporuceny) ve fabrice a bude to chodit tak jak ma. V yamaze nejsou blbci a vedej co je pro tu motorku nejlepsi aby to vydrzelo.

    Doplněno:

    A jeste jak pises ze ji zadusis kvaltem , jestli ji hodne naklonis ,nebo s ni spadnes ,tak se ti zaleje benzinem z karbce a proto ti taky nemusi chytat. To ji zkus parkrat proslapnout s ochuzovacem a plnym plynem aby se ochudila a uvidis jestli to chytne lip. Ale pri startovani nikdy neskubej za plyn , v karbci je vstrikovaci pumpicka ,pri kazdym otoceni plynu ti do motoru vstrikne benzim a to i kdyz motorka nejede. Tak to tak muzes uchlastat. Ja tomu tak pomaham za studena , kdyz je chladno a nechce se ji chitit ,tak 2-3 pridam plyn aby tam vstriklo palivo a chytne vetsinou hned. Tyhle motorky sou na to nachylny ,tak si z toho moc hlavu nedelej ,jak zezdi dobre na trati a z 80% chyta dobre ,tak je to normalni. Podivej se na zavodniky ,ty maj vstrikovani a to nejlepsi co do tech motorek muzes dat a kdyz jeste mely motorky nakopavani tak do toho taky kopaly jak blby a chytlo jim to az na 20ty.

    30.10.2019 od pecacom

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist