bmw_r1300gs_cartec




Problém se startováním nebo rozjetím.

  • 0

    27.2.2017 od ondra1075

    Čau. Mám sice starší KLEčko pětikilo a loni na konci léta byla motorka na servisu. Chlápka už mám mockrát ověřeného a motorku seřídil, vyměnil svíčky, vyměnil membránu jednoho karburátoru, novou řetězovku, promazal atd. No šlapalo to jako nikdy, ale kvůli práci sem na cesty neměl moc čas. Byl sem vyjetý tak 2krát a pak sem musel do práce v sobotu. Jel sem na motorce a bylo tehdy trochu chladněji a byl už skoro podzim.

    Ráno motorka v pohodě nastartovala a po práci taky. Pak sem dojel dom a jen sem se vytočil s tím, že pojedu někam ven. Ale už sem se nerozjel. Nastartoval sem tak 3krát a pak už to ani nechytlo. Řekl sem si, že už je baterka asi vybitá tolika startováním tak sem ji zkusil dobýt. Ale stejně nic. Když to šlo ještě nastartovat, nechal sem motorku rozehřát. Někdy to běžně zdechalo když byla studená. Ale když sem se chtěl rozjet tak otáčky motoru v pohodě stoupaly, ale když se dostaly tak ke 3,5 tisícům tak to prostě samo zdechlo jak kdybych otočil klíčem a zhasl celý motor.

    Takový problém u toho byl tehdy před servisem když byla jedna membrána karburátoru totálně rozleptaná palivovými výpary, ale tu vyměnil a fakt to šlapalo surpvě. Není možné, aby se za chvílu zase nějak extrémně zničila když sem na tom skoro nevyjel. Bude to nejspíš nějaká blbost, ale já jsem uplný laik tak absolutně nevím co udělat a v čem se pohrabat. Tata radil, že by to mohla být bohatost směsi, ale stejně absolutně nevím kde a jak to nastavit. A návody jsou takové podivné, že sem si k tomu musel kolikrát stejně hledat dalších x věcí na netu zvlᚍ, abych vůbec pochopil vo co go. Ale do servisu se mi to zase vozit nechce, aby mi pak řekl, že to byla třeba jen povolená kostra nebo nějaká podobná hovadina.

    Pamatuju si tehdy, že když sem v tu sobotu po práci dojel dom tak při zdechání motoru před domem někde něco divně prasklo. Jakoby nějaký plast nebo něco se rozlomilo. Ale nevěnoval sem tomu nějak pozornost a ničeho sem si ani nějak nevšiml....

    Tatovi se to tehdá podařilo pak nastartovat, ale rozjet se to nechtělo. Tvrdil, že se to musí víc zahřát, ale běžně sem nahodil motor, zvedl sytič a než sem se oblékl do hader tak to bylo rozehřáté dost. Pak už jen pustíš sytiš a jedeš. Karbce taky byly docela dost horké, takže to provozní teplotu muselo mít. Tady chyba nebude, ale jak říkám... Nerozumím tomu a nejjspíš to bude nějaká hovadina, protože tam servisák měnil a seřizoval v podstatě všechno co se dalo a šlapalo to fakt dobře.

    Dík za rady.

    Doplněno:

    No ono to za studena chytne jen se sytičem a i tak to má přes sytič max 3000 otáček. Jinak když to sundám tak to buďto uplně zdechne a nebo ty otáčky kuckají někde snad kolem 500. Brožura udává rozsah volnoběhu 1200 - 1400 otáček, ale tolik to nikdy nemělo. Vždy to bylo lehce pod 1000 takže tak 900 a v pohodě to jelo. Tehdy s rozleptanou membránou to mělo sotva 500 otáček a kuckalo to pořád. Takže asi nastavit nějak ten volnoběh ale vůbec nevím kde. Rýpat se v tom moc nechcu.

    7.3.2017 od ondra1075

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    27.2.2017 od jistar

    Něco podobnýho jsem řešil na 125 aprilii italové neznaj zimu sice tam sytič je automatickej ale při přidání plynu se vypíná takže 2 km než se ohřál to bylo peklo ,takže jsem do sání namontoval škrtící klapku a je to vyřešený obohatí se směs, startuje hned a hlavně to jede studený ,tak po kilometru to zatim růčo vypnu ale asi udělám lankem táhlo abych nemusel zastavovat

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.2.2017 od Fic6

    Pokud na volnoběh motor jde jak má, ale nejde se rozjet, tak to vypadá, že máš buď stojan dole a nebo ti nevypíná čidlo stojanu. Nevím už jak tam je řešené uchycení toho čidla. Mrknou jestli stojan po zatažení dolehne na čidlo tak aby uzavřelo okruh.
    Jinak asi karbec. Tuším že starší kusy KLE mají rezavé nádrže a pak to dělá bordel s karbcema. Takže vyčisti nádrž a karbce.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.2.2017 od suzafon

    Taky bych hlasoval pro bordel z nádrže. Třeba rez a taky biosložka.

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.3.2017 od Simitom

    Jde motor do otáček když máš neutrál? Jestli ano tak se vsadím že je to čidlo bočního stojanu. Jestli motor nejde do otáček ani na neutrál tak to bude pravděpodobně nečistota v nádrži nebo karburatoru jak psali ostatní.

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.3.2017 od weiss_WOLF

    Jak píše Simitom a dále Problém u stojanu jsem řešil minulou zimu (a nejen já ), tedy vyčistit a promazat, Jinak pokud měníš membránu v karburátoru tak rovnou komplet ne jen jednu stranu, taky se podívej kam máš přeplé palivo, má to i přeplavování což může také dělat problém.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist