globalmoto_duben_nolan




Serizeni Karburatoru - chuda smes

  • 0

    25.8.2016 od SammyCZ

    Zdravim vsechny motorkare a mechaniky.
    Chci se zeptat, a zaroven poprosit o nejaky navod jak spravne naladit karburator pro meho Sportster 883. Skube to, zhasina, nejede, svicky jsou bile jak vapno a strili do vyfuku. Vcerra to zhaslo a po vytazeni svicek jsem zjistil ze to nedavkuje tak jak ma.
    Zavada se projevila po nainstalovani saciho K&N filtru a otevreni vyfuku (Supertrapp)

    Prosim o nejakou radu a navod jak si to mohu naladit, neni to slozite ja vim ze to dokazu

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    25.8.2016 od Slávek-TDM

    Navod na vyndani (a cisteni) karbce na rok 95 najdes tady:


    Ohledne velikosti trysek se vedou diskuze treba zde:
    http://www.v-twinfor...tting-sportster.html
    a
    http://xlforum.net/v...dex.php/t-30905.html
    Co jsem tak rychle prolitnul, tak 180ka hlavni tryska a 45-48 pomala by mela byt OK. Otacky sroubu bohatosti volnobehu se tam teda dost lisej, od 1 a 3/4 az po 2 a 3/4. Jehly taky nekdo daval jiny...

    Doplněno:

    Divam se ze primo pise jeden ze 45 a 165 pro jeho zenu a to by melo stacit na tune up takze zkusim objednat a uvidime, protoze mam sice jiny vyfuk ale stejne otevreny s tlumicem, a K&N filter uplne otevreny plus totalne zasrany karburator :D :D Diky za radu !!

    26.8.2016 od SammyCZ

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.8.2016 od Woodie

    Nechápem, veď nie tak dávno si o tej motorke písal,že sviečky sú OK..Z toho čo tu píšeš je to proste chudobné..Zospodu karburátoru za škrtiacou klapkou smerom k motoru dole je skrutka..Na nedoktnutých karburátoroch je uzavretá, takou hliníkovou záslepkou,ale ty ju tam už asi nemáš...
    Nájdi ju, vyber si zodpovedajúci šroubovák, ktorý sa tam zmestí. Zaskrutkuj ju úplne nadoraz,ale opatrne.Keď ucítiš ako zrazu nejde ďalej( musíš byť jemný) tak si na konci.Pri tom ako ju šroubuješ počitaj si koľko si ju zaskrutkoval, a napíš si to...Aby si vedel, kde bola kým si začal.Vráť ju naspať do pôvodnej polohy.Naštartuj to, nechaj zohriať, daj dole sytič.A teraz pokračuj vo vykrúcaní po pol otáčkach a počítaj si to..Po každej pol otáčke ťukni na plyn,či to ide do otáčok..zároveň sleduj či sa ti troška zvyšujú otáčky, Myslím,že ak sa to nezmení a furt to bude chudobné, tak treba väčšiu trysku...Bacha aby si ten šroub nevytočil úplne...Je na ňom maličká podložka a pružinka + na konci je gumené tesnenie..(ale to by ti zostalo asi v vnútri...



    Doplněno:

    Určite, ak sú tam všetko veľmi priechodné veci, ako otvorené sanie a otvorený výfuk tak treba aj hlavnú trysku inú ako štandard..Ono je to aj logické.Otovrené sanie a výfuk sa dávajú na zvýšenie výkonu...Výkon to je vykonaná práca za čas. Prejde tadial rýchlejšie väčšie množstvo vzduchu, tak logicky aby sa udžala zmes blízko stechiometrickej, musíme tam dať aj viacej benzínu....A proste môže sa stať,že prietok tých trysiek na to už nestačí....

    26.8.2016 od Woodie

    Divej, to bzlo pred jizdou proste to bylo dobre a po jizde to proste nebylo dobre, zacalo to cukat a vynechavat, strileni do karbce po pridani plynu. Takze jak pises zkusim si trosku s tim pohrat popripade pak asi objednam o cislo vetsi trysku, jeste dalsi vec je ze poradne vycistim karburator, je mozne ze to je I trosku pricpane, takze pak podam zpravu :) Budu si s tim hrat pres vikend trosku vice :)

    Diky kluci !

    26.8.2016 od SammyCZ

    ale to mu rieši len voľnobeh a možno tak 1/4 plynu, ďalej nič. Jemu to zhasína aj za jazdy.
    takže zrejme musí meniť trysky a laborovať s hladinou

    25.8.2016 od kilix

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist