globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Víčko nádrže - atraktivní design
 
17.9.2010 v 10:23
Zdravím mám dotaz na některé z Vás ,jestli nevíte o designově pěkném víčku na nádrž. Již jsem viděl ve tvaru bubínku do revolveru s náboji, různé duralové , průhledné a podobně ,zajímalo by mě jestli se najde někdo kdo ví o něčem hezkém . Děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Víčko nádrže - atraktivní design

24.9.2010 v 18:13 | Nahoru | #61
O přeplnování do kliky jsem neslyšel ,ale taky jsem přemýšlel o kompresory jelikož jsems se chvíli bál ,že se to ubec neroztočí ,ale přece se točí :D ........ jinak to víčko mě dostalo ,ale cena docela vysoká

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

24.9.2010 v 18:52 | Nahoru | #62

Zar>... jelikož jsems se chvíli bál ,že se to ubec neroztočí ,ale přece se točí :D ........



To tve turbo ma pracovni otacky od 75000 rpm

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

24.9.2010 v 21:26 | Nahoru | #63
Zar> No tak až se vrátim z Německa a vzpomenu si na to, tak sem přidám podrobnosti

Co Tě na víčku tak dostalo??? Takovejch cizích implantátů mam na svý cestovatelce tuze moc ...ale to by vydalo na samostatný vlákno ...původní a bez úprav je na ni snad jen ložisko v krku řízení ...pač tam mě nenapadlo jak ho polepšit
Já ho samozřejmě nekupoval...našel jsem v bejvalý práci ve skladu dvě nový...Original quality by DDR ...a pač tam v té době multikráva už dlouho nebyla, tak jsem je jednoduše zprivatizoval...a samozřejmě po česku

Víčko nádrže - atraktivní design

30.9.2010 v 21:29 | Nahoru | #64
Mno tak jak jsem slíbil...

...přeplňování spočívá ve zvyšování množství spalované směsi při jednoum oběhu...to asi každý známe...ale lze toho docílit dvěma konstrukčními způsoby:
A) přetlakovým plněním...tj. to co je pro nás klasické "přeplňování" turbem nebo kompresorem (dmychadlem)
B) proměnným objemem některých funkčních částí motoru...viz. Saab nebo DKW

Řešení které jsem viděl v praxi na závodním 2T motocyklu (tuším právě značky DKW, ale bez záruky...) je řešení s proměnným objemem klikové skříně, kde základem je časování (v případě motoru s vratným vyplachováním: v případě že je motor v počátku sání a dochází tedy k propojení karbecu s klikovou skříní, má být objem klikové skříně minimální a s posuvem pístu a počátkem sání se má objem postupně zvyšovat...
...naopak když začíná docházet k přepouštění směsi nad píst, má být komora nejobjemnější a s prováděním výplachu se má rychle zmenšovat a tlačít maximum směsi do spalovacích prostor...toto je právě efekt přeplňování 2T motorů ...samozřejmě toto je jen pro vysvětlení...praktické nastavení bude asi trochu jiné vzhledem k setrvačnostem kliky a možnostem aerodynamického ucpání přepouštění atd...ale to trochu vařim z vody...

...jinak mnou shlédnutá praktická realizace spočívala v doplnění původního jednoválce o jakýsi druhý válec vidlicově, který se choval právě jako kompresor pracující spodním dnem (přilehlým k prostoru klikovky) právě dle naznačeného schematu...ale o jiných využitích a zkušenostech nevim...

...jednu dobu jsem to chtěl dělat na svoji čz 175/450, ale pak na to nedošlo...
...zato došlo třeba na primární převod ozubeným soukolím a vynuceným obrácení chodu motoru, montáž spojky J634/640, dále přestavba do karterů skútra a montáž dynamostartéru, úprava kanálů a hlyvy samozřejmostí...a jiné pikantnosti ze živato čízinky

Víčko nádrže - atraktivní design

1.10.2010 v 23:15 | Nahoru | #65
jo dkw bylo delo dokud to rusko nedalo pod mz

Víčko nádrže - atraktivní design

2.10.2010 v 20:04 | Nahoru | #66
Tak jsem připravil návrh cafe raceru, jehož návrh tu padnul a nebyl první Tudíž jsem se pokusil za pomocí lepenky ,kartonové ,krabice ,pětky kulatiny ,flexy a moto kalendáře vytvořit něco v tomto stylu :D Zhotovení bude z koženky kde ovšem ještě nevím jaké struktury zvolím Názor ? P.S: všechny přechodové ostré hrany budou zaobleny

[img]
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist