globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ojel v motoru
2.2.2010 v 08:11
Hojte mám problém po týdením pobytu na horách sem se v nedli vrátil a že skusím natočit er 5 a prohřát ju.... jenže: motor sem točil a nechytl tak sem si řekl že asyk je ještě velká zima a že ho nechám být ,ale ráno sem přičel k mortorce a pon ní byla kaluž oleje a benzínu a z jednoho válce jak je výfukový potrubý to bylo celý zasraný ot oleje druhej valec ok .... mam podezreni ze mi mraz roztrhl volačo a teť se mi to tam kurví .... jiank jakej mráz v garázi byl to nevím bo sem byl pryč jinak tam mam tak stabilně 2 -3 pod nulou a dycky dobrý..

ojel v motoru

2.2.2010 v 08:17 | Nahoru | #1
Zkus to trochu líp popsat, četl jsem to asi 3x a přesto mám problém se v tom orientovat. Co vyteklo? Benzín, nebo olej, nebo obojí? Kudy to vyteklo?

ojel v motoru

2.2.2010 v 08:18 | Nahoru | #2
No,jsem z toho zmatený jako Dave,ale mám podezření,jestli ti nerupl válec.

1 reakcí na tento příspěvek ojel v motoru

2.2.2010 v 08:21 | Nahoru | #3
no vytekl benzin s olejem ale benzin se vypařil a zůstal po něm jen smrad a olej na zeni a vyteklo to kolem příruby mezi válcem a vejfukem

ojel v motoru

2.2.2010 v 08:24 | Nahoru | #4
Ve statickým režimu by tam olej neměl být,je to dost vysoko,ale ty jsi psal,že jsi s tím točil. Vidím to fakt na to,že něco ruplo. Odsaj z chladiče trochu chlad. kapaliny a dej to do mrazáku,jestli ti zmrzne. pokud ano,je to jasný.

(reakce na) ojel v motoru

2.2.2010 v 08:25 | Nahoru | #5
kolb.y> Myslíš mezi hlavou a výfukem? Tam by benzín neměl být, leda by ti protýkaly karburátory a byly by plný plovákovky, válec i hlava, to zkontroluj, pokud to je možné, tak zavři přívod z nádrže. Tím olejem se mohl benzín pouze cestou "umazat"(ve válci, v hlavě apod.) Na tohle koukni, víc mě takhle nenapadá.

ojel v motoru

2.2.2010 v 08:26 | Nahoru | #6
... a dal bych moto někam do tepla,pak se uvidí lépe...

ojel v motoru

2.2.2010 v 08:28 | Nahoru | #7
j du laborovat zatím dík

1 reakcí na tento příspěvek ojel v motoru

2.2.2010 v 08:54 | Nahoru | #8
Takhle na dálku je to těžko identifikovatelný. Když budeš mít kliku tak to bude jen zaseklý plovák v karburátoru. Jen mě mate ten olej.

(reakce na) ojel v motoru

2.2.2010 v 09:00 | Nahoru | #9
babajezi> to jsem měl taky na mysli. Ten olej by mohl znamenat, že už je motor plný benzínu, proto bych rozhodně NETOČIL STARTÉREM!!!!

ojel v motoru

2.2.2010 v 09:08 | Nahoru | #10
s takýmto niecim som sa stretol.poruchal sa ventil v nadrži a za par dni natieklo snad 10 litrov benzinu do bandita a tiež to potom zacalo vytekat cez vplný vyfuk von.to iste na gpz 500.

1 reakcí na tento příspěvek ojel v motoru

2.2.2010 v 09:10 | Nahoru | #11
Koho si ojel v motoru?

ojel v motoru

2.2.2010 v 10:11 | Nahoru | #12
taky si myslím že se obsah nádrže přestěhoval do motoru..

netoč s tím ať neohneš ojnici nebo tak, dokud nebudeš vědět kde je problém..

ojel v motoru

2.2.2010 v 10:37 | Nahoru | #13
Co se Ti ojelo v motoru?

(reakce na) ojel v motoru

2.2.2010 v 11:15 | Nahoru | #14

athlan>Koho si ojel v motoru?



Né koho ale co, vypadá to na vejfuk...

ojel v motoru

2.2.2010 v 11:48 | Nahoru | #15
tenhle problém už jsem u ER5 řešil, máš pravděpodobně benzín v oleji, resp v motoru, jak už tady padlo.. vyndej svíčky, a mrkni do airboxu, nejspíš tam bude taky benzín, vypust olej, pokud ho bude podezřele moc a bude cítit benzínem, je to jasný.. dáš novej olej, svíčky a bude to šlapat, přístě nenechávej přes zimu puštěnej benzín na polohu PRI...

1 reakcí na tento příspěvek ojel v motoru

2.2.2010 v 11:52 | Nahoru | #16
tak sem to tet zrobil vyndal sem svicku a sundal fejfuk a otocil starterem a schytal sem solidni davku benzinu do xichtu takze doufam ze to byl jen tento problem jik kohout na polohu pri sem mel jen den takze by to zas nemuselo sem ho zapomel vratit do normalu po tom co sem to zkousel startovat.... no necham to vyschnout a uvidime .... jinak dik za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ojel v motoru

2.2.2010 v 12:01 | Nahoru | #17
kolb.y> Zkontroluj ten olej v motoru!!

(reakce na) ojel v motoru

2.2.2010 v 13:45 | Nahoru | #18

Dave81>kolb.y> Zkontroluj ten olej v motoru!!



Přesně, ten benzín nestál jen ve válci, logicky protekl dolů, do motoru a do oleje.. Takže než bdueš startovat, tak vypusť olej, na 99% ho budeš muset vyměnit.. (Spíš vypustíš benzín s olejem a ne olej.. záleží, kolik toho karbcem proteklo..)

ojel v motoru

2.2.2010 v 13:48 | Nahoru | #19
Jo jo,nechat to vykapat,new olej a filtr a koukni i na vzduch.filtr,mozna bude nasaklej jak houba..

ojel v motoru

2.2.2010 v 13:56 | Nahoru | #20
Ojel v motoru a najel na lajně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist