globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskování gsx 750 inazuma
5.11.2009 v 16:04
Nemáte stím někdo zkušenosti ? Jedna paní povídala.. Udajně slušný nárust výkonu bez výrazné zvýšení spotřeby.Přetryskovával (to je slovo : ) někdo ?

Naposledy editováno 05.11.2009 17:29:32

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování gsx 750 inazuma

5.11.2009 v 18:21 | Nahoru | #1
mel jsem dynojet, Kn filtr a vipera. Na brzde mela 97 koni. Kroutak se zvedl o dost, bylo to fakt poznat. Na sprinty jsem posral kdejakou šestku, ale bohuzel jenom na chvilinku.

(reakce na) Přetryskování gsx 750 inazuma

5.11.2009 v 22:03 | Nahoru | #2

Tesik3>mel jsem dynojet, Kn filtr a vipera. Na brzde mela 97 koni. Kroutak se zvedl o dost, bylo to fakt poznat. Na sprinty jsem posral kdejakou šestku, ale bohuzel jenom na chvilinku.


97 ps na zadním kole ?
A co spotřeba ?

Přetryskování gsx 750 inazuma

5.11.2009 v 23:53 | Nahoru | #3
Ou 97 na zadním? To je slušný, seriovka má cca 77, tak celkem mazec nárust. Ale tak co jsem četl, tak jsou iny celkem poddimenzovaný výkonově vůči možnostem motoru a to z nich dělá takový držáky.

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování gsx 750 inazuma

6.11.2009 v 17:57 | Nahoru | #4
spotřeba byla vždycky pod 7 litrů, a mužes se klidne zeptat třeba Flyera že me jezdivala 240, každy cumel jako prase. mela nalitano kolem 45tis kdyz jsem ji prodaval a podle me jeste dalsich 45tis do generalky nalita, jsou to fakt poctive udelane motory.

(reakce na) Přetryskování gsx 750 inazuma

6.11.2009 v 18:24 | Nahoru | #5
Tesik3> Asi toto jsi měl ?

Přetryskování gsx 750 inazuma

6.11.2009 v 18:47 | Nahoru | #6
jo mel jsem dynojet, nevim jestli je toho na inazumu vic. ale tenkrat stal pres 12 tis. pak KN a vyfuk Viper. Potom perfektne seridit a budes cumet.

2 reakcí na tento příspěvek Přetryskování gsx 750 inazuma

7.11.2009 v 15:13 | Nahoru | #7
Měl jsem v Inazumě dyno sadu a laďák Škorpióna. GSX750 od roku výroby 2000 měly s KN filtrem horší výsledky než s klasikou. Zkusil jsem ho v DK racingu, kde jsme ladili, přidat, ale po zkoušce jsme tam strčili zpátky papírák.
Rozdíl v maximálce asi 10 km/hod (tušim že jela po úpravě tacho necelých 220), na seriový rozetě a seriovým rozměru primárního kolečka. Před naladěním motoru max s bídou 205-210 podle větru a podmínek.
Výborná byla po naladění odezva na plyn, kdy se nádherně ve středním pásmu zvedala a zvuk byl Mňam
Před naladěním v naprosté sérii díra v 5 tis jako hrom.
Před Dyno Jet sadou jsem tam měl na zkoušku cca 3 týdny pouze větší hlavní trysky (tuším 110 nebo 120) a podložil jsem jehly. Taky dobrý, ale s Dyno sadou menší spotřeba.

Dal jse to samé později i na velkýho 12ctkovýho banďoura, ale nebylo to ono, ani zvuk nebyl tak cool jako na inazumě. A velkýmu banďourovi se hodně zhoršila rekace v dolních točkách (do 4 tis) na plyn. Tam se maximálka zvedla na z 250 na 265 tacho (241 přesně dle GPS)

(reakce na) Přetryskování gsx 750 inazuma

7.11.2009 v 20:03 | Nahoru | #8
Markob> Myslel jsem ,že v sadě jsou trysky jak pro kn tak obyč.. filtr. Já to zvažuju ,ale bez ladáku to asi nemá smysl a sním už je to dost vysoká investice

Přetryskování gsx 750 inazuma

7.11.2009 v 20:45 | Nahoru | #9
JJ v sadě vybereš trysky podle úpravy, tj. s propustným filtrem x serii, s laďákem x origo.
Doladíš to stejně jedině na brzdě - nastavení v návodu je jen orientační, funguje, ale nevíš jestli jinak by to nebylo lepší. Př. díru ve středních točkách odstraníš podložením jehel atd.

Bez laďáku to rozhodně nebude ono.

Pokud nemáš chechtáky tak taky můžeš dát laďák, sežeň o 10 větší hlavní trysky a podlož jehly. Podobný efekt, ale s dyno sadou to bude asi živější ve středních otáčkách (jinak profilovaný tvar jehly). Plný plyn už je stejnej.

Přetryskování gsx 750 inazuma

8.11.2009 v 22:55 | Nahoru | #10
Hmm tak to ještě promyslím ,ale asi ještě počkám . Asi by byl lepší nejdřív ladák a pak teprv uvažovat o tryskách......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování gsx 750 inazuma

8.10.2011 v 02:04 | Nahoru | #11
Markozdravim mam inu 750 naladenou (mereno na brzde)cca95koni coy neni moc... ale jede jako svina!a u takeho objemu nechodím na konbě ale vna kroutak...zvedam predni kolo na plynm na zadni... lauf škorpion vuzduchac kn a dznojet stahge 1 a ladit nA BRZDE PAK TO FAKT JEDE..,.
b>

(reakce na) Přetryskování gsx 750 inazuma

6.12.2016 v 18:38 | Nahoru | #12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist