globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000 S - volnoběh
28.3.2007 v 15:07
Zrovna se potýkám se závadou na mým TeLátku (2001). Při startování sytič vůbec neudrží volnoběh a naopak při zahřátí a vypnutém sytiči můžu srazit volnoběh cca na 1800±200 ot./min. Někdy při ubrání plynu spadne na 1500 někdy jenom na 2000 ot./min. Poštelováním bohužel volnoběh už níž nesrazím. V zimě jsem dával nový svíčky a vzduchovej fitr. Do týhle závady jsem najel po výměně asi tisíc kilásků. Dneska se chystám prohrabat manuálem, ale budu vděčnej za každou radu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S - volnoběh

28.3.2007 v 15:10 | Nahoru | #1
no sytic je vlastne jen doraz na klapce... tzn drzi pootevrenej plyn - nastavis si jak hodne sroubkem na tom dorazu....
volnobeh bys mel mit nastavenej na cca 1000-1100... takze bud je tam neco rozhozeny ze se nevraci klapky uplne do zavreny polohy, nebo je neco spatne.....

(reakce na) TL 1000 S - volnoběh

28.3.2007 v 15:27 | Nahoru | #2
assassin>jj, díky moc. já na to dneska mrknu a uvidíme. doufám, že to bude jenom takovádle kravinka.

TL 1000 S - volnoběh

28.3.2007 v 15:39 | Nahoru | #3
taky to může být natržené lanko, které se nevrátí až nakonec. stačí aby byl jeden vlat natržen a už blbne.

TL 1000 S - volnoběh

29.3.2007 v 07:44 | Nahoru | #4
Od začátku se tomu snažím věřit, že to bude jenom primitivní závada s lankem. Doufám, že budu mít co nejdřív čas se na to podívat, abych mohl v klidu dál drandit. TeLátko je super motorka. :cool:

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S - volnoběh

29.3.2007 v 15:26 | Nahoru | #5
tomu věřím že je super. Já mám stejnej motor v té svojí a musím říct že je to síla :)

(reakce na) TL 1000 S - volnoběh

2.4.2007 v 16:03 | Nahoru | #6
Takže závada odstraněna ... nebylo tomu vůbec nic!!! Nechápu to, dělalo to tři dny v kuse. Teď není problém. Volnoběh drží normálně, sytič bez problémů, lanka jako nový, přepákování bez vůlí. Všechno po mechanický stránce v cajku. Dolil jsem akorát decku vody do chladiče ... že by? :) Ještě jsem si všimnul jedný takový maličkosti, která se asi bohudík objevila jenom jednou. Při chcípnutí motoru se mi trochu čudilo z pravýho laufu ... přemejšlim, jestli nedodělává nějaký simering na zadním válci. Jinak fakt nevim. Co by mi ještě hodně pomohlo, je zkušenost se servisním konektorem... Abych se pro klidnej pocit v duši udělal kompletní diagnostiku a případně si seřídil TPS ... stačí nabastlit na konektor přepínač (případně nějakej odpůrek?) a po nastartování přepnout přepínačem na diagnostiku? Abych něco nepokakal. V manuálu píšou připojit spešl tool, ale nic moc spešl mi to nepřipadá.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S - volnoběh

2.4.2007 v 16:14 | Nahoru | #7
milan: jj jaks to odhadl spesl tool propojuje 2 piny v tom konektoru (ostatne vedou do nej jen 2 draty - nelze udelat chybu) ale jen to prece pamet zavad-tzn. pokud ti nesviti cervena ledka FI tak tam zadna chyba nebude a bude na displeji po zapnuti zapalovani svitit c00 - bez vady ..... hned vedle toho c00 sviti carecka - nastartujes moto, nastavis volnobeh podle servisniho manualu - 97ka ma tusim 1050-1100 vyssi modely 1100-1150 ale uz to zhlavy nevim presne. ta carka by mela byt v prostredni poloze, pokud neni povoli se sroubek na senzoru klapky (bezpecnostni torx - s pinem uprostred) a nastavi se tak bay carka byla v prostredni poloze. ale melo by se nejdriv udelat nastaveni podtlaku-synchonizace, az pak TPS .......

jo a voni sou ty vejfuky zvlastne propojeny ze do pravyho (nevim presne, mozna L) fuci oba valce a levym skoro nic nejde..... normal stav.....
muze bejt naplivanej nakej olej po zime do laufu a ted se to vypaluje.....
vodou to nebude....jezdil sem i na min:)

(reakce na) TL 1000 S - volnoběh

2.4.2007 v 16:20 | Nahoru | #8
jj, chápu. vim, že nejdřív komplet seřídit volnoběh, podtlaky a potom jak řikáš ... čárečka. díky moc. vejfuky jsou spojený to znám i z babičky, plyny tam dělaj neuvěřitelný srandy ... nejdřív z předního do levýho, potom do pravýho ... ale že by se čudilo jenom z pravýho nebo z pravýho víc, to je pro mě novinka. nic méně díky moc za vysvětlení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist