globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI
7.4.2009 v 09:55
Prosím o radu,od ledna jsem majitelem SV 1000 r.v.03 Včera mi na volnoběh chcípnul motor a na budíku se objevila chyba FI.Motor jsem znovu nastartoval a bezproblémů odjel na projíždku. Během jízdy motor po okolí několikrát vypověděl činnost a objevila se hláška FI. Oba dva válce byly najednou bez paliva, to se opakovalo vícekrát. Po vypnutí zapalování šel motor znovu natočit, někdy jsem musel vícekrát vypnout klíček aby z displeje zmizela chyba FI. Neví někdo co se s moto děje, co to může dělat?

SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 10:09 | Nahoru | #1
FI = vstřikování

takže na diagnostiku do servisu

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 10:10 | Nahoru | #2
kdyz se objevi chyba FI, tak vzadu pod sedlem je nezapojenej konektor, propojis v nem 2 piny a na displeji kde to pise FI se objevi kod chyby... a pak v servisnim manualu najdes co je to za chybu, nebo to sem napises a my ti to najdem...



propojuje se cernobilej a bilocervenej, fotka je z gsxr ale SV by to melo mit stejne, pripadne jestli to ma jeste jako TL tak do toho konektoru vedou jen 2 draty.... a tim je to jeste jednodussi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 10:20 | Nahoru | #3
assassin> no lepší odpověd jsem si ani nemohl přát, během dneška to hned vyzkouším,pak jsem hnde napíšu co mi to napsalo. Děkuji!

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 10:26 | Nahoru | #4

Dabl>assassin> no lepší odpověd jsem si ani nemohl přát, během dneška to hned vyzkouším,pak jsem hnde napíšu co mi to napsalo. Děkuji!



hele dyztak sem nasel foto toho konektoru primo pro SV:



jo ale tu chybu to zahlasi ve chvili pokud je neco spatne, pokud to FI nesviti tak to hlasi "c00" coz je bez chyby... uvidis...

Naposledy editováno 07.04.2009 10:27:55

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 10:36 | Nahoru | #5
Ještě jsem si vzpomněl, že mám nefunkční čidlo které vyhodnocuje neutrál, tím pádem musím mít čidlo stojanu propojené natvrdo. Co může tohle vadné čidlo všechno ovlivnit, kromně již zmiňované návaznosti na čidlo stojanu? Tím nechci říct,že to má něco společného s problémem s FI, to asi ne. Někde jsem četl, že SV 1000 má na 2. 3. a 4. rychlosti snížený výkon,je to pravda? Prý se to dá jednoduše obourat rezistorem který, ale jakou hodnotou a kam se zapojí bohužel nevím, poradí mi někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 10:43 | Nahoru | #6

Dabl>Ještě jsem si vzpomněl, že mám nefunkční čidlo které vyhodnocuje neutrál, tím pádem musím mít čidlo stojanu propojené natvrdo. Co může tohle vadné čidlo všechno ovlivnit, kromně již zmiňované návaznosti na čidlo stojanu? Tím nechci říct,že to má něco společného s problémem s FI, to asi ne. Někde jsem četl, že SV 1000 má na 2. 3. a 4. rychlosti snížený výkon,je to pravda? Prý se to dá jednoduše obourat rezistorem který, ale jakou hodnotou a kam se zapojí bohužel nevím, poradí mi někdo?



no to je nic moc, ono tam neni cidlo jen na neutral ale na kazdej kvalt a kazdymu kvaltu prirazuje ridici jednotka jinou mapu predstihu a i jinou mapu vstrikovani, otazka je jestli ma tenhle senzor na kvalty v haji jen ten kontakt na neutral nebo nemakaj i ostatni kontakty, pak by bylo mozne ze ti motorka jede na nakou jinou mapu nez ma... dava se tam natvrdo sestkova mapa, na tu to jede nejlip, udela se to tak ze se odpovidajici odpor pripoji mezi dva vodice ktere vedou do cidla ... jak a ktere je asi na dlouho vysvetlovani, nemas ICQ? ja sem dyztak na 119776113, nebo ti to popisu po mejlu/telefonu, pisni PM a poslal bych ti cislo/mail...

jo a jinak suzuki jsou na mape predstihu lehce skrcene na prvni tri kvalty a najdou se lidi kteri kdyz to zjisti tak misto aby tam daly ten odpor odpovidajici sestkove mape tak ten konektor rozpoji, nefunguje pak ten neutral jak pises, ale motorka jede na "neutralovou" mapu, ktera muze byt lepsi/min skrcena nez ty 1,2,3 ale urcite to neni idealni... koukni jestli nemas ten konektor jen rozpojenej od predchoziho majitele... je vepredu na prave strane ramu, vede do nej modrej,cernej a ruzovej vodic, jestli si to dobre pamatuju...

jo jinak ten odpor neni idealni reseni... protoze to na tu sestkovou mapu jede i na neutral a muze to mit na neutral nizky/vysoky otacky, ulejvat se to atd... takze se spis delaj aktivni obvody, nejjednodussi je s tranzistorem, ktery prepinaj 6ku pro vsechny kvalty, a na neutral neutralovou...

Naposledy editováno 07.04.2009 10:57:01

SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 11:30 | Nahoru | #7
tohle mi dělalo minulej týden moje TeLerko, byla to spálená pojistka. několikmrát to chcíplo, jako bez paliva, hláška F1 atd. jen pojistka. píšou to i v manuálu SV. kolega má Sv1000S a ráno jsme na to koukaly do manuálu. na 99 procent jen pojistka

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 11:50 | Nahoru | #8
Nazdar chlapi, ten problem s tim neutralem mam taky. Nevíte někdo jestli jde nějak změřit na jaké mapě se to zaseklo?

SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 12:11 | Nahoru | #9
Tohle přesně mi dělalo moje TeLe minulý týden. už na mě šly mdloby jako : čerpadlo v píči-pumpa-střik prostě celkově.. Byla to jen pojistka za cca 5 Kč, spálená pojistka od stříkačky. Dělalo to přesně to co ty píšeš.

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 12:21 | Nahoru | #10
assassin> ty jo co je, vidim uz kupu dalsich prispevku v nahledu a kdyz tema otevru tak nic?

edit: uz to vidim... asi neco mezi nebem a zemi:)

Naposledy editováno 07.04.2009 12:48:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 12:54 | Nahoru | #11

RadekTL>Nazdar chlapi, ten problem s tim neutralem mam taky. Nevíte někdo jestli jde nějak změřit na jaké mapě se to zaseklo?



cau, to cidlo v prevodovce je zapojeny takhle:


pokud ti to nespina neutral (nesviti kontrolka) tak jeste nemusi bejt nutne spatne i na ostatni kvalty, zjistis to tak ze rozpojis konektor a meris multimetrem odpor mezi kostrou a ruzovym dratem(samo na strane smerem k motoru) a pokud se ti tam meni odpory od nakejch 2k do 15k podle zarazeneho kvaltu tak ti to prepina i mapy v poradku, i na neutral, jen ti proste nesviti kontrolka a nefunguje chcipani stojankem jak ma...

pokud ti kontrolka neutralu funguje a blbne jen stojanek, bude to ve spinaci na stojanku nebo "sidestand relay" vse je patrne ze schematu

jo a pokud mas TLS 97 tak tam ty draty nejsou tri jako na obrazku ale jen dva a ten co je na obrazku ten zelenej(kostra) tak misto nej je to na kostru pripojene uz v motoru, zbytek je stejnej i u 97ky...

Naposledy editováno 07.04.2009 12:55:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 19:47 | Nahoru | #12
assassin> Děkuju za schematko, hned jak to půje tak to proměřím. Nevíš kolik to čidlo stojí? O víkendu budu měnit spojkové lamely tak že bych to vzal při jednom když to bude rozdělaný. Jestli se k němu teda půjde dostat. Do převodovky kvůli tomu určitě nepolezu.

Naposledy editováno 07.04.2009 19:50:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 19:51 | Nahoru | #13

RadekTL>assassin> Děkuju za schematko, hned jak to půje tak to proměřím. Nevíš kolik to čidlo stojí? O víkendu budu měnit spojkové lamely tak že bych to vzal při jednom když to bude rozdělaný.



cece kolik stoji netusim, z 97 verze mam jedno jety doma... ale rekl bych ze tam spis bejvaj zaoxidovany kontakty na ktery doseda ten "jezdec" ... a nejsem si ted vubec jistej jestli se na nej da dostat jen vikem ze strany nebo se musi pulit... zkusim to najit v manualu...

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

7.4.2009 v 20:06 | Nahoru | #14

assassin>RadekTL>assassin> Děkuju za schematko, hned jak to půje tak to proměřím. Nevíš kolik to čidlo stojí? O víkendu budu měnit spojkové lamely tak že bych to vzal při jednom když to bude rozdělaný.

cece kolik stoji netusim, z 97 verze mam jedno jety doma... ale rekl bych ze tam spis bejvaj zaoxidovany kontakty na ktery doseda ten "jezdec" ... a nejsem si ted vubec jistej jestli se na nej da dostat jen vikem ze strany nebo se musi pulit... zkusim to najit v manualu...



tak to vypada ze od spojky se tam da dostat...

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

8.4.2009 v 17:56 | Nahoru | #15
Tak jsem to dneska měřil. Neukazuje to vůbec nic.

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

8.4.2009 v 18:08 | Nahoru | #16

RadekTL>Tak jsem to dneska měřil. Neukazuje to vůbec nic.



u 97 si meril ruzovej proti kostre? odpor?

u 98 a vys ruzovej proti cernymu?

zvlastni, jestli neni nekde precvaklej vodic... ale muze to bejt az nekde u cidla...

jestli to nedava zadnej odpor ani mimo neutral tak motorka jede porad na neutralovou mapu... coz je nic moc... jestli se ti nechce tahat ven senzor kvaltu a resit ho tak rozpoj ten konektor a na strane smerem k ridici jednotce (merilo se to na strane k motoru) tak dej mezi ruzovej a cernej (pripadne mezi ruzovej a kostru u 97) odpor 15kOhm a melo by to jet lip.. pojede to porad na 6kovou mapu, ne na neutralovou....

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

8.4.2009 v 18:20 | Nahoru | #17
Mam 97 takže jsem měřil odpor proti kostře. O víkendu du na tu spojku tak skusím očistit ty kontakty jak jsi psal a uvidím. Jinak použiju ten odpor a jsem zvědavej na změnu. Pročítám stará fora a ta vychytávka s tím tranzistorem, jak jsi psal asi nebude fungovat, když to čidlo bude úplně v hajzlu, co?
Zatím děkuju za rady.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 07:46 | Nahoru | #18
Tak můj problém s poruchou FI je vyřešen,byl to napůl vypadený konektor pod sedlem, vibrace způsobovaly,že to chvíli jelo a chvíli zase nejelo. Některý z majitelů předemnou nešikovnosti ulomil z konektoru ten zajišťovací zámeček. Proto to vypadávalo! O víkendu budu měřit čidlo kvaltů,jsem zvědavý co naměřím a na jakou mapu mi to vlastně jezdí, typoval bych neutrálovou mapu No uvidíme.......

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 07:57 | Nahoru | #19

RadekTL>Mam 97 takže jsem měřil odpor proti kostře. O víkendu du na tu spojku tak skusím očistit ty kontakty jak jsi psal a uvidím. Jinak použiju ten odpor a jsem zvědavej na změnu. Pročítám stará fora a ta vychytávka s tím tranzistorem, jak jsi psal asi nebude fungovat, když to čidlo bude úplně v hajzlu, co?
Zatím děkuju za rady.



no pokud ti to na na ten neutral nesepne kostru na ten modrej drat (tzn nesviti ti neutralova kontrolka) tak to makat nebude, tohle je prave pouzito pro spinani toho tranzistoru...

zkus to zkouknout , uvidis, nejsem si jistej ale mozna ze se na cidlo da dostat az kdyz schodis spojkovej kos.. tzn mozna ze se na to vykasles... myslim ze mam jedno cidlo doma, nevim jak na tom je, a urcite ma ustrihly konektor/ale to se priletuje hned...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 07:59 | Nahoru | #20

Dabl>Tak můj problém s poruchou FI je vyřešen,byl to napůl vypadený konektor pod sedlem, vibrace způsobovaly,že to chvíli jelo a chvíli zase nejelo. Některý z majitelů předemnou nešikovnosti ulomil z konektoru ten zajišťovací zámeček. Proto to vypadávalo! O víkendu budu měřit čidlo kvaltů,jsem zvědavý co naměřím a na jakou mapu mi to vlastně jezdí, typoval bych neutrálovou mapu No uvidíme.......



no na vsechny kvalty to nebejva preruseny, mozna ti jen nemaka neutral a na ostatni kvalty to dava spravny mapy...

ja mam ukazatel kvaltu gipro a ten bere signal prave z tohodle cidla, a po dlouhy dobe co motorka stoji tak mi na 2ku ukazuje neutral... zasmrdlam radickou 1-3 parkrat dokola a uz to maka OK... proste to cidlo ztraci dotek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 08:55 | Nahoru | #21
assassin> Čau, čidlo jsem ještě jednou změřil a nespiná vůbec nic, ani neutral ani mapy na žadnej kvalt. Tak jsem je ustřihl a naletoval ten odpor. Zatim jsem najel cca 150 km ale myslím si,že došlo k zásadnímu zlepšení v reakci na otočení plynu, tak jsem moc spokojenej. Ještě jednou děkuju za radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 09:00 | Nahoru | #22

RadekTL>assassin> Čau, čidlo jsem ještě jednou změřil a nespiná vůbec nic, ani neutral ani mapy na žadnej kvalt. Tak jsem je ustřihl a naletoval ten odpor. Zatim jsem najel cca 150 km ale myslím si,že došlo k zásadnímu zlepšení v reakci na otočení plynu, tak jsem moc spokojenej. Ještě jednou děkuju za radu.



to jsem rad ze to k necemu bylo... pokud ti to s tim odporem neblbne na neutral tak OK, ono se tam to prepinani tranzistorem apod, dela kvuli tomu ze nektery motorky na neutralu s tou 6kovou mapu se ulejvaj a chcipaj, vylitavaj otacky apod... u TL co kus to original:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 09:06 | Nahoru | #23
assassin> Jo a ještě mě pomohlo natahat nove kostry na různé části rámu. Nevím jesti jsi to radil ty nebo někdo jinej. Ještě se chystam natahnout plusy na cívky, ale měřil jsem to a plus se na cívce sepne při sepnutí stop tlačítka. Myslíš že nebude problém když tam bude furt.

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

10.4.2009 v 09:09 | Nahoru | #24

RadekTL>assassin> Jo a ještě mě pomohlo natahat nove kostry na různé části rámu. Nevím jesti jsi to radil ty nebo někdo jinej. Ještě se chystam natahnout plusy na cívky, ale měřil jsem to a plus se na cívce sepne při sepnutí stop tlačítka. Myslíš že nebude problém když tam bude furt.



jj to s tima kostram sem tu psal ja, vycetl jsem to na TLzone.net ... to s tima plusama je taky od jedoho sikovneho typka odtamtud...

netahej tam plus rovnou, ale pritahni ho od baterky pres relatko (spravne jeste pres pojistku) a to relatko spinej tim "puvodnim" plusem.

jo jeste kdybys mel problemy s dobijenim (me to nabijelo malo) tak sem natahl od regulatoru draty primo k baterce a maka to paradne... u TL jde veskera elektrika pres ten konektor na starterovem rele s hlavni pojistkou (u baterky) pak to pokracuje dopredu pres pojistkovou skrin... (a treba z altiku teprve pak na baterku) a jsou tam vsude velky prechodovy odpory a ten konektor je namahanej az moc... casto vyhoriva a ztraci to dotek a vubec... elektrika je potreba dodelat doma:)

Naposledy editováno 10.04.2009 09:14:12

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

12.4.2009 v 10:51 | Nahoru | #25
Tak jsem včera měřil čidlo kvaltů a taky jsem nic nenaměřil, nějaký odpory tam skákaly jen v mezipolohách řadičky. Dal jsem tam teda odpor 15k a připadá mi že se nic nezlepšilo. Ale otázkou je jaký odpor má SV přiřazen pro 6-kovou mapu? Ten 15k odpor jsem jen tak zkusil. Budu dál pokračovat v bádání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

12.4.2009 v 11:16 | Nahoru | #26

Dabl>Tak jsem včera měřil čidlo kvaltů a taky jsem nic nenaměřil, nějaký odpory tam skákaly jen v mezipolohách řadičky. Dal jsem tam teda odpor 15k a připadá mi že se nic nezlepšilo. Ale otázkou je jaký odpor má SV přiřazen pro 6-kovou mapu? Ten 15k odpor jsem jen tak zkusil. Budu dál pokračovat v bádání



meris mezi ruzovym a cernym na strane k motoru? a ten odpor si dal mezi ruzovej a cernej na strane k ridici jednotce?
myslim ze tech 15k by melo sedet u vsech suzi

(reakce na) SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

12.4.2009 v 12:04 | Nahoru | #27
assassin> ano přesně tak jsem měřil a i tak jak píšeš jsem zapojil.

SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

16.4.2009 v 08:28 | Nahoru | #28
Zovu jsem měřil čidlo kvaltů, tentokrát víc odpovědně. 1 a 2 žádný odpor jen když podržím řadičku trochu nahoře, jakoby ji podzvednu, tak se tam nějaká hodnota odporu ukáže, ale strašně ta hodnota kolísá. Zbytek rychlostí má nějaký odpor, ale vůbec se nedá určit jaký. Stašně to kolísá, hodnota se neustálý. Sundám víko spojky a podívám se tomu na zoubek, snad se k tomu dostanu, když sundám víko.

SV 1000, motor chcípá a píše chybu FI

27.4.2009 v 18:02 | Nahoru | #29
Nazdar všichni,koupil jsem Suzuki tl 1000s,zpočátku jsem byl unešen výkonem a dokonalou jízdou,ale vyskytl se problém.
Motor zničeho nic prostě nedrží volnoběh a chcípá (nastartuji a po stažení otáček to prostě chcípne),pokoušel jsem se snad o všechno, nabral jsem nový benzín,šteloval jsem volnoběh, skrátka už nevím co s tím,dvouválce moc neznám,měl jsem čtyřválec,PROSÍM O RADU DÍKY VŠEM CO PORADÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist