ja mam na TLS 70tis a stale jezdi.... takhle stara moto bude mit tolik najeto kazda, jen u tehle je to priznane, muze najet dalsich 40-50bez problemu a muze kleknout mesic po nakupu... tohle nedokaze nikdo urcit ani u jinych motorek z tehle doby...
S těma kilákama ste všichni jak pošuci když ta motorka ma udržbu
tak se tomu nic nestane ani pri 150 tisic nadruhou stranu nikdy nevis kdo stim co delal pred tebou
Breeta_gsxr>60 tisíc je v poho a jestli chceš mět jistotu tak udělej rozvody a přeměř ventile, jinak TLR nesrovnavej s TLS.
S těma kilákama ste všichni jak pošuci když ta motorka ma udržbu
tak se tomu nic nestane ani pri 150 tisic nadruhou stranu nikdy nevis kdo stim co delal pred tebou
proc nesrovnavat TLR a TLS?
Nepochopil jsem "nesrovnávat TL-S a TL-R", jak psal Breeta...zas tak moc změn v konstrukci neproběhlo
Naposledy editováno 10.06.2008 14:59:58
a zase kdo hleda ten top - end ... hleda spatne mezi V2 ... za ty prachy uz dneska koupi prvni modely GSXR1000 a to je jinde ve vsech otackach...
jinak TLka bezej uz v serii na docela "bohatou" smes takze si myslim ze ladaky tomu nejak extra nevadej i bez jakehokoliv dalsiho zasahu... pokud se ladi na brzde tak se teda vetsinou benzin pridava... ale i bez toho asi nehrozi nejak nbezpecne chuda smes...
DN>Sakra , to jsem si myslel, že může najet ještě 50tis bez problému a pak se po měsíci může zadřít, ale to jsem slyšet nechtěl Věřím, že snad krom motoru se tam nemá co podělat. Cena je hodně pod 100, ale je 10 let stará, takže si myslím že odpovídá roku.
hele to mas to samy u deset let staryho farose... proste se tam muze podelat uz temer cokoliv a kdykoliv...
podelat se tam muze vic veci... jeste co ja vim tak obcas spojka, elektrika neni uplne bezporuchova, palivova pumpa...
ale jak rikam, neni na tom o nic hur nez ostatni motorky z te doby... nemuzes cekat u deset let stare moto ze na ni nesahnes...
jinak TL by nemelo strilet vubec... teda ty novejsi verze ktere maji pair system to s ladakem delaj, ale ten je stejne lepsi vyhodit. bez PAIR systemu by TL nemelo strlilet nikdy...
ale vzdy kdyz TL strilelo tak to bylo netesnosti vyfuku - coz svym zpusobem PAIR je, nebo jeste docela casto to saje vzduch u zadniho svodu, je tam takove tesneni co se casem vydroli...
Bucci>Ahoj měl jsem dvě TLR a mužu doporucit. jen zmeř tlaky na zdnim valci huř se chladi.stou klikou měl pravdu občas se to prostě mázne ale je to většinou když to lidi davaj na brzdu a skoušej kolik ma koní.lepší je ale 99 ta už má novějši podvozek a líp to sedí! nevíhoda je těžka ale vzhled a zvuk je nadhernej
NO mezi nama, ja mam cca 185cm a 100 kilo, takze s tou vahou si snad poradim. Jak moc myslis ze velkej je rozdil v tech podvozcich? Mluvis zrejme o rotacnim tlumici, ze?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000 R
a doufám že to není konečné číslo. Nechci to zakřiknout,ale motorka stále šlape jak má. Po šesti měním olej,každý rok nové svíčky. Za tu dobu mě na motoru odešlo gufero pod ř. kolečkem,loni jsem dělal spojku,rozvodové řetízky a teď mě propouští gufero pod vodní pumpou. Díly už mám,jen to vyměnit a bude to zas OK. Jo a ještě několikrát kontrola ventilů + nějaká ta podložka. Jo a dvě ty těsnění v zadním svodu,co se vydrolují jak už psal Assassin. Toť vše k motoru. Koncovky byli nejdřív origo,pak Tenax,teď Akrapovič . Nikdy jsem nic neladil,vzducháč BMC přišel asi až potřech letech s Tenaxama. Teď jen čekám na PWC III takže uvidíme. A co se týče podvozkového rozdílu 99 oproti 98,tak bych neřekl že tam je rozdíl,ale ruku do ohně za to nedám. Sice TL žeru ,ale Assassin to má najeto podstatněji lépe,takže ti řekne víc.
v-twin>DN: Ahoj,mám TL-R rok 99. Koupil jsem ji v lednu 02 s 6300km dotaženou z Itálie od prvního majitele. K dnešku mám 76000 km
a doufám že to není konečné číslo. Nechci to zakřiknout,ale motorka stále šlape jak má. Po šesti měním olej,každý rok nové svíčky. Za tu dobu mě na motoru odešlo gufero pod ř. kolečkem,loni jsem dělal spojku,rozvodové řetízky a teď mě propouští gufero pod vodní pumpou. Díly už mám,jen to vyměnit a bude to zas OK. Jo a ještě několikrát kontrola ventilů + nějaká ta podložka. Jo a dvě ty těsnění v zadním svodu,co se vydrolují jak už psal Assassin. Toť vše k motoru. Koncovky byli nejdřív origo,pak Tenax,teď Akrapovič . Nikdy jsem nic neladil,vzducháč BMC přišel asi až potřech letech s Tenaxama. Teď jen čekám na PWC III takže uvidíme. A co se týče podvozkového rozdílu 99 oproti 98,tak bych neřekl že tam je rozdíl,ale ruku do ohně za to nedám. Sice TL žeru ,ale Assassin to má najeto podstatněji lépe,takže ti řekne víc.
Ty a kolik tě stála výměna těch rozvodů? Resp. ty řetízky . Zkrátka co všechno je tam potřeba vyměnit, aby to bylo komplet udělaný ty rozvůdky. Na tom bajku právě bude potřeba je nejpozději v zimě udělat.. díky!
YOSH_BOY>Ahoj, zajimavá debata...čekal jsem až sem napíše V-TWIN- koukal jsem na jeho TL v motodatabzi a fakt sem čumel kolik ma na tom najeto ve srovnani s kolika to TL privezl-no ale jak je videt mašina funguje bez problemu kdyz se o něj člověk stará...Jinak ja mam taky TLR ale bohuzel nemam zkusenost abych ti odpovedel k tvému dotazu DN, k tomu měření...mozna bych ty hodnotě na kole věřil uvedu přiklad: mam gsxr 600 alstare- nechal jsem si ji zmerit, udavany vykon vyrobcem je cca 113koní na motoru, u mš změřeno 106,8 (bez naporu-ten je tak 5-6%, takze zhruba kdyz si to připočtu tak tam tech 113 je) na zadním kole je však pouhých 89 koní!
No vidíš, to by tak aji nejak odpovidalo, ne? Ja si tema 102 k nejsem jistej, mozna rikal 105 nebo 106, ja fakt nevim. Psal jsem tam cca..
v-twin: tak mě teď napadlo a úplně jsem se zarazil. Tys to koupil když to mělo najeto 6300 nebo 63000?!?! Ja myslel že ses tam o jednu nulu sekl, ale vypadá to, že ne. Tos na tom dal za 6 let 70tis?! Pokud jo, tak o tom musíš vědět úplně všechno..
Všechno nevím ani náhodou,bedna na TL tu je Assassin, ale snažím se schromažďovat o TL vše co je možné,tak občas se něco vyčte a vykouká. Jen ten jazyk,táta říkal,nebuď blbej a uč se jazyk. Tak já se neučil a přečtu si většinou prd. Ještě že jsou ty obrázky a barevný mám nej
v-twin>DN: Jo je to tak,nesekl jsem se. Nejdu pod 10t. km za sezónu,tak to přibejvá Abych nekecal,tak jsem se díval a jeden rok to bylo ani ne sedm ale jinak od 10,5 do 14
Všechno nevím ani náhodou,bedna na TL tu je Assassin, ale snažím se schromažďovat o TL vše co je možné,tak občas se něco vyčte a vykouká. Jen ten jazyk,táta říkal,nebuď blbej a uč se jazyk. Tak já se neučil a přečtu si většinou prd. Ještě že jsou ty obrázky a barevný mám nej
jj assasin je šéfik na TL, nebýt jeho tak nešéfuju to co ted šéfuju
v-twin>DN: Jo je to tak,nesekl jsem se. Nejdu pod 10t. km za sezónu,tak to přibejvá Abych nekecal,tak jsem se díval a jeden rok to bylo ani ne sedm ale jinak od 10,5 do 14
Všechno nevím ani náhodou,bedna na TL tu je Assassin, ale snažím se schromažďovat o TL vše co je možné,tak občas se něco vyčte a vykouká. Jen ten jazyk,táta říkal,nebuď blbej a uč se jazyk. Tak já se neučil a přečtu si většinou prd. Ještě že jsou ty obrázky a barevný mám nej
Do p.dele, je tohle mozne? :o Jinak k té výdrži motoru jak jsme se tam na začátku někde bavili.. Ty sice máš 73tisíc, ale v podstatě jsi nějakých 90% najel jen ty a zbytek ten Talián, takže víš co se s tou motorkou dělo v podstatě celou dobu co existuje. Já to mám brát sice s 60ti tisícama, ale měli to přede mnou minimálně 3 majitelé, ne-li víc, a tak se k tomu mohl každej chovat jinak. Jako není 60tisíc jako 60tisíc. Navíc ta motorka minmálně jednou ležela
DN jsi spadl z vysne ne? 10let stara vrana tak kolik bys cekal? Kdyz vecina pilotu najede rocne 5-12tis km...Si pocitej.
Kdyz na tom nejezdi tak to prodaj nebo daj tomu kdo jezdi.
PS:Kdyby to bylo origo 60tis/km tak by sis mohl blahoprat ze to ma hovno najeto a motor te prezije.
to je jak jeden moechanik od aut mi rika...Motorka? 20tis a je ko.KDyz jsem prijel s moto co ma 50tis chodil kolem toho a poslouchal motor...A ja mu rikam tak co vole jeden? Uz mam 3x go ne? lol
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |