globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki TL 1000 R
10.6.2008 v 14:22
Zdravím. Mám možnost koupit od známého Suzuki TL 1000 R z roku 98 za slušnej peníz. Byla padená, ale to se dá čekat u 10 let starého stroje, navíc u TLR. Všechno je celkem parádní, laděné koncovky, nová spojka, zadní guma, desky.. Ale má to nalítáné podle budíků už 60tisíc! Čemuž se dá věřit, ale podle mě je to pomalu na hranici životnosti toho motoru. Rád bych znal názor lidí, kteří mají s touto motorkou zkušenost nebo s verzí S, ta by měla být podobná. Jde mi vyloženě o mechanickou stránku věci. Díky..
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 14:28 | Nahoru | #1
no co se motoru tyce tak nejlabsi clanek bude asi klika, dost z puvodnich 97 TLS se s cca 70-100tis najetejma zadrelo na klice... u novejsich 98 a vyse sem nezaznamenal tolik pripadu, ikdyz z ze zahranicnich for o TL se da usuzovat ze sem tam taky Rka na klice odejdou, prevazne jsou to kusy pouzivane na okruhu, stroje co dostavaj zabrat dlouhejma wheelie a stroje co maji nejak razantne predelanej motor - zvysenej vykon...

ja mam na TLS 70tis a stale jezdi.... takhle stara moto bude mit tolik najeto kazda, jen u tehle je to priznane, muze najet dalsich 40-50bez problemu a muze kleknout mesic po nakupu... tohle nedokaze nikdo urcit ani u jinych motorek z tehle doby...

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 14:38 | Nahoru | #2
60 tisíc je v poho a jestli chceš mět jistotu tak udělej rozvody a přeměř ventile, jinak TLR nesrovnavej s TLS.
S těma kilákama ste všichni jak pošuci když ta motorka ma udržbu
tak se tomu nic nestane ani pri 150 tisic nadruhou stranu nikdy nevis kdo stim co delal pred tebou

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 14:39 | Nahoru | #3

Breeta_gsxr>60 tisíc je v poho a jestli chceš mět jistotu tak udělej rozvody a přeměř ventile, jinak TLR nesrovnavej s TLS.
S těma kilákama ste všichni jak pošuci když ta motorka ma udržbu
tak se tomu nic nestane ani pri 150 tisic nadruhou stranu nikdy nevis kdo stim co delal pred tebou



proc nesrovnavat TLR a TLS?

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 14:51 | Nahoru | #4
tak je tam stejny jenom zaklad motoru
tehdy to mel byt spickovy superbike ale trochu se jim nepoved nebo sp1 se povedlo?!

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 14:53 | Nahoru | #5
ja bych dotoho sel mel jsem tlr 98 a na radeni po silnici je to seper motorka a jak rikam 60 ticis neni moc pokud to nekdo nestahl

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 14:59 | Nahoru | #6
Pokud předchozí majitelé nejezdili wheelee (to hlavně), okruh, často plný plyn a nezvedali moc výkon (píšeš o laďácích...jsou odladěné na brzdě? jsou tam ještě nějaké změny?), nebál bych se.

Nepochopil jsem "nesrovnávat TL-S a TL-R", jak psal Breeta...zas tak moc změn v konstrukci neproběhlo

Naposledy editováno 10.06.2008 14:59:58

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 15:00 | Nahoru | #7
Sakra , to jsem si myslel, že může najet ještě 50tis bez problému a pak se po měsíci může zadřít, ale to jsem slyšet nechtěl Věřím, že snad krom motoru se tam nemá co podělat. Cena je hodně pod 100, ale je 10 let stará, takže si myslím že odpovídá roku.

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 15:04 | Nahoru | #8
breeta: jako je fakt ze v TLR motoru je docela dost zmen proti TLS, ale zase ne nejak extra zasadni, prevazne jsou charakteru aby motor TLR dokazal vetsi otacky a tech 10 koni navrch, vespod a ve strednim pasmu jedou Ska lip, prvni 97ky docela vyrazne...

a zase kdo hleda ten top - end ... hleda spatne mezi V2 ... za ty prachy uz dneska koupi prvni modely GSXR1000 a to je jinde ve vsech otackach...

jinak TLka bezej uz v serii na docela "bohatou" smes takze si myslim ze ladaky tomu nejak extra nevadej i bez jakehokoliv dalsiho zasahu... pokud se ladi na brzde tak se teda vetsinou benzin pridava... ale i bez toho asi nehrozi nejak nbezpecne chuda smes...

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 15:05 | Nahoru | #9
Jinak k těm úpravám, jsou tam koncovky Viper, mimochodem parádní sound!, ale svody origo. Filtr je normální a jiné úpravy jako PWCMD nejsou. Jako jestli jezdil okruh a wheelee nevim. Soucasnej majitel mi muze rict max co delal on, ale ti minimalne dva predtim uz tezko rict.

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 15:07 | Nahoru | #10

DN>Sakra , to jsem si myslel, že může najet ještě 50tis bez problému a pak se po měsíci může zadřít, ale to jsem slyšet nechtěl Věřím, že snad krom motoru se tam nemá co podělat. Cena je hodně pod 100, ale je 10 let stará, takže si myslím že odpovídá roku.



hele to mas to samy u deset let staryho farose... proste se tam muze podelat uz temer cokoliv a kdykoliv...
podelat se tam muze vic veci... jeste co ja vim tak obcas spojka, elektrika neni uplne bezporuchova, palivova pumpa...

ale jak rikam, neni na tom o nic hur nez ostatni motorky z te doby... nemuzes cekat u deset let stare moto ze na ni nesahnes...

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 15:11 | Nahoru | #11
A na brzde to bylo letos na jare a dava to prej asi 102k na zadnim kole. Serizeny by to melo bejt i s tema koncovkama. Cas od casu si odflusne, ale kamos ma taky TLR a serizeny ho nema zrejme moc dobre, tak tomu to strili skoro pri kazdym zavreni plynu a ten ma ladaky i se svodama + K&N filtr.

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 16:08 | Nahoru | #12
DN> Kamarád měl taky TLR s koncovkama Tenax a střílelo docela dost. Částečně to vyřešilo seřízení a částečně lepší utěsnění svodů.

btw: 102 koní na zadním kole?

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 16:38 | Nahoru | #13
Jo, okolo 102 na zadnim kole, to mas zhruba tech 136+- na klice nebo ne? Mas tam prece ztraty ne? Nebo ti to prijde hodne nebo malo?

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 16:42 | Nahoru | #14
105 je udávanej výkon u mýho Raptora taky na zadním kole. Kolik tam je ve skutečnosti nevím, ale ty ztráty bych tipoval na míň než 25%. Tak 10% bych tipoval

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 16:45 | Nahoru | #15
DN: v mereni na brzde je celkem bordel, je tam spousta vlivu a ta sama brzda ti pri mereni vyplivne 100 nebo 150ps.. takze pak se to tezko porovnava... ale obecne mivaj TLR na kole vic, 102 je docela nizka hodnota... bud chyba mereni, nebo 100ps verze? nevim....

jinak TL by nemelo strilet vubec... teda ty novejsi verze ktere maji pair system to s ladakem delaj, ale ten je stejne lepsi vyhodit. bez PAIR systemu by TL nemelo strlilet nikdy...

ale vzdy kdyz TL strilelo tak to bylo netesnosti vyfuku - coz svym zpusobem PAIR je, nebo jeste docela casto to saje vzduch u zadniho svodu, je tam takove tesneni co se casem vydroli...

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 18:48 | Nahoru | #16
Ahoj měl jsem dvě TLR a mužu doporucit. jen zmeř tlaky na zdnim valci huř se chladi.stou klikou měl pravdu občas se to prostě mázne ale je to většinou když to lidi davaj na brzdu a skoušej kolik ma koní.lepší je ale 99 ta už má novějši podvozek a líp to sedí! nevíhoda je těžka ale vzhled a zvuk je nadhernej

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 20:44 | Nahoru | #17

Bucci>Ahoj měl jsem dvě TLR a mužu doporucit. jen zmeř tlaky na zdnim valci huř se chladi.stou klikou měl pravdu občas se to prostě mázne ale je to většinou když to lidi davaj na brzdu a skoušej kolik ma koní.lepší je ale 99 ta už má novějši podvozek a líp to sedí! nevíhoda je těžka ale vzhled a zvuk je nadhernej



NO mezi nama, ja mam cca 185cm a 100 kilo, takze s tou vahou si snad poradim. Jak moc myslis ze velkej je rozdil v tech podvozcich? Mluvis zrejme o rotacnim tlumici, ze?

Suzuki TL 1000 R

10.6.2008 v 21:52 | Nahoru | #18
DN> ja to presne nevim ale všichni rikali at si koupim od 99.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000 R

11.6.2008 v 01:26 | Nahoru | #19
DN: Ahoj,mám TL-R rok 99. Koupil jsem ji v lednu 02 s 6300km dotaženou z Itálie od prvního majitele. K dnešku mám 76000 km
a doufám že to není konečné číslo. Nechci to zakřiknout,ale motorka stále šlape jak má. Po šesti měním olej,každý rok nové svíčky. Za tu dobu mě na motoru odešlo gufero pod ř. kolečkem,loni jsem dělal spojku,rozvodové řetízky a teď mě propouští gufero pod vodní pumpou. Díly už mám,jen to vyměnit a bude to zas OK. Jo a ještě několikrát kontrola ventilů + nějaká ta podložka. Jo a dvě ty těsnění v zadním svodu,co se vydrolují jak už psal Assassin. Toť vše k motoru. Koncovky byli nejdřív origo,pak Tenax,teď Akrapovič . Nikdy jsem nic neladil,vzducháč BMC přišel asi až potřech letech s Tenaxama. Teď jen čekám na PWC III takže uvidíme. A co se týče podvozkového rozdílu 99 oproti 98,tak bych neřekl že tam je rozdíl,ale ruku do ohně za to nedám. Sice TL žeru ,ale Assassin to má najeto podstatněji lépe,takže ti řekne víc.

Suzuki TL 1000 R

11.6.2008 v 11:34 | Nahoru | #20
no ja Rko zas tolik nezkoumal... ale rkl bych ze v podvozku zadny extra zmeny nebyly, podivam se...

Suzuki TL 1000 R

11.6.2008 v 14:30 | Nahoru | #21

v-twin>DN: Ahoj,mám TL-R rok 99. Koupil jsem ji v lednu 02 s 6300km dotaženou z Itálie od prvního majitele. K dnešku mám 76000 km
a doufám že to není konečné číslo. Nechci to zakřiknout,ale motorka stále šlape jak má. Po šesti měním olej,každý rok nové svíčky. Za tu dobu mě na motoru odešlo gufero pod ř. kolečkem,loni jsem dělal spojku,rozvodové řetízky a teď mě propouští gufero pod vodní pumpou. Díly už mám,jen to vyměnit a bude to zas OK. Jo a ještě několikrát kontrola ventilů + nějaká ta podložka. Jo a dvě ty těsnění v zadním svodu,co se vydrolují jak už psal Assassin. Toť vše k motoru. Koncovky byli nejdřív origo,pak Tenax,teď Akrapovič . Nikdy jsem nic neladil,vzducháč BMC přišel asi až potřech letech s Tenaxama. Teď jen čekám na PWC III takže uvidíme. A co se týče podvozkového rozdílu 99 oproti 98,tak bych neřekl že tam je rozdíl,ale ruku do ohně za to nedám. Sice TL žeru ,ale Assassin to má najeto podstatněji lépe,takže ti řekne víc.



Ty a kolik tě stála výměna těch rozvodů? Resp. ty řetízky . Zkrátka co všechno je tam potřeba vyměnit, aby to bylo komplet udělaný ty rozvůdky. Na tom bajku právě bude potřeba je nejpozději v zimě udělat.. díky!

Suzuki TL 1000 R

11.6.2008 v 20:10 | Nahoru | #22
DN: Řetízky byli DID a jeden stál asi 1050,- plus práce kolen 2500,- Dělal to značkovej servis a maj na to napsaný asi 9.30h. Pak proběhla ještě nějaká ventilová podložka,nějaké těsnění a tak. Chtěl jsem toho víc,ale z motoru to bylo tak nějak vše.

Suzuki TL 1000 R

11.6.2008 v 21:27 | Nahoru | #23
Ahoj, zajimavá debata...čekal jsem až sem napíše V-TWIN- koukal jsem na jeho TL v motodatabzi a fakt sem čumel kolik ma na tom najeto ve srovnani s kolika to TL privezl-no ale jak je videt mašina funguje bez problemu kdyz se o něj člověk stará...Jinak ja mam taky TLR ale bohuzel nemam zkusenost abych ti odpovedel k tvému dotazu DN, k tomu měření...mozna bych ty hodnotě na kole věřil uvedu přiklad: mam gsxr 600 alstare- nechal jsem si ji zmerit, udavany vykon vyrobcem je cca 113koní na motoru, u mš změřeno 106,8 (bez naporu-ten je tak 5-6%, takze zhruba kdyz si to připočtu tak tam tech 113 je) na zadním kole je však pouhých 89 koní!

Suzuki TL 1000 R

12.6.2008 v 09:02 | Nahoru | #24

YOSH_BOY>Ahoj, zajimavá debata...čekal jsem až sem napíše V-TWIN- koukal jsem na jeho TL v motodatabzi a fakt sem čumel kolik ma na tom najeto ve srovnani s kolika to TL privezl-no ale jak je videt mašina funguje bez problemu kdyz se o něj člověk stará...Jinak ja mam taky TLR ale bohuzel nemam zkusenost abych ti odpovedel k tvému dotazu DN, k tomu měření...mozna bych ty hodnotě na kole věřil uvedu přiklad: mam gsxr 600 alstare- nechal jsem si ji zmerit, udavany vykon vyrobcem je cca 113koní na motoru, u mš změřeno 106,8 (bez naporu-ten je tak 5-6%, takze zhruba kdyz si to připočtu tak tam tech 113 je) na zadním kole je však pouhých 89 koní!



No vidíš, to by tak aji nejak odpovidalo, ne? Ja si tema 102 k nejsem jistej, mozna rikal 105 nebo 106, ja fakt nevim. Psal jsem tam cca..

v-twin: tak mě teď napadlo a úplně jsem se zarazil. Tys to koupil když to mělo najeto 6300 nebo 63000?!?! Ja myslel že ses tam o jednu nulu sekl, ale vypadá to, že ne. Tos na tom dal za 6 let 70tis?! Pokud jo, tak o tom musíš vědět úplně všechno..

Suzuki TL 1000 R

12.6.2008 v 19:02 | Nahoru | #25
DN: Jo je to tak,nesekl jsem se. Nejdu pod 10t. km za sezónu,tak to přibejvá Abych nekecal,tak jsem se díval a jeden rok to bylo ani ne sedm ale jinak od 10,5 do 14
Všechno nevím ani náhodou,bedna na TL tu je Assassin, ale snažím se schromažďovat o TL vše co je možné,tak občas se něco vyčte a vykouká. Jen ten jazyk,táta říkal,nebuď blbej a uč se jazyk. Tak já se neučil a přečtu si většinou prd. Ještě že jsou ty obrázky a barevný mám nej

Suzuki TL 1000 R

12.6.2008 v 22:00 | Nahoru | #26

v-twin>DN: Jo je to tak,nesekl jsem se. Nejdu pod 10t. km za sezónu,tak to přibejvá Abych nekecal,tak jsem se díval a jeden rok to bylo ani ne sedm ale jinak od 10,5 do 14
Všechno nevím ani náhodou,bedna na TL tu je Assassin, ale snažím se schromažďovat o TL vše co je možné,tak občas se něco vyčte a vykouká. Jen ten jazyk,táta říkal,nebuď blbej a uč se jazyk. Tak já se neučil a přečtu si většinou prd. Ještě že jsou ty obrázky a barevný mám nej



jj assasin je šéfik na TL, nebýt jeho tak nešéfuju to co ted šéfuju

Suzuki TL 1000 R

13.6.2008 v 00:17 | Nahoru | #27

v-twin>DN: Jo je to tak,nesekl jsem se. Nejdu pod 10t. km za sezónu,tak to přibejvá Abych nekecal,tak jsem se díval a jeden rok to bylo ani ne sedm ale jinak od 10,5 do 14
Všechno nevím ani náhodou,bedna na TL tu je Assassin, ale snažím se schromažďovat o TL vše co je možné,tak občas se něco vyčte a vykouká. Jen ten jazyk,táta říkal,nebuď blbej a uč se jazyk. Tak já se neučil a přečtu si většinou prd. Ještě že jsou ty obrázky a barevný mám nej



Do p.dele, je tohle mozne? :o Jinak k té výdrži motoru jak jsme se tam na začátku někde bavili.. Ty sice máš 73tisíc, ale v podstatě jsi nějakých 90% najel jen ty a zbytek ten Talián, takže víš co se s tou motorkou dělo v podstatě celou dobu co existuje. Já to mám brát sice s 60ti tisícama, ale měli to přede mnou minimálně 3 majitelé, ne-li víc, a tak se k tomu mohl každej chovat jinak. Jako není 60tisíc jako 60tisíc. Navíc ta motorka minmálně jednou ležela

Suzuki TL 1000 R

13.6.2008 v 12:38 | Nahoru | #28
DN> to neřeš spravit se dá všechno a jestli jí NUTNE potřebuješ,tak si jí kup

Suzuki TL 1000 R

13.6.2008 v 18:00 | Nahoru | #29
v-twin kurde to co ty najedeš za rok sem nenajel za roky 3 moc času na to nemám

Suzuki TL 1000 R

15.6.2008 v 09:06 | Nahoru | #30
DN rekni tomu kamosi at ti to stoci na 28tis/km a rekne ti ze si se spatne dival na budiky a budes mit dobre na gulach

DN jsi spadl z vysne ne? 10let stara vrana tak kolik bys cekal? Kdyz vecina pilotu najede rocne 5-12tis km...Si pocitej.
Kdyz na tom nejezdi tak to prodaj nebo daj tomu kdo jezdi.

PS:Kdyby to bylo origo 60tis/km tak by sis mohl blahoprat ze to ma hovno najeto a motor te prezije.

to je jak jeden moechanik od aut mi rika...Motorka? 20tis a je ko.KDyz jsem prijel s moto co ma 50tis chodil kolem toho a poslouchal motor...A ja mu rikam tak co vole jeden? Uz mam 3x go ne? lol
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist