globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
 
1.11.2006 v 16:56
Ahoj mam KTM 950 LC8 ale zatim jen kratce a vzhledem k tomu jak mame tedka hezky rozdelené forum :D tak mi sem prosím napište veškeré vaše zkušenosti s touto motorkou-gumy,poruchy,servis,klady-zápory atd...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 15
Následující

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 19:04 | Nahoru | #1
...zkušenosti ty nejlepší...
...jinak bych si nekoupil druhou... :D :D :D ...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 19:35 | Nahoru | #2

sqwer píše: ...zkušenosti ty nejlepší...
...jinak bych si nekoupil druhou... :D :D :D ...


na nahradni dily? :)

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 19:50 | Nahoru | #3
:) :) Jsem hrdý na to, že vzhledem k tomu, jak to tady máme pěkně rozdělené, je v rubrice <strong>německé a rakouské</strong> jako první motorka LC8 :thmubup:

tak popořadě:
gumy: na silnici orig obutí je super, stejně není nic jiného v tomto rozměru a rychl. indexu. Jinak mám ještě vyzkoušené TKC 80 a překvapily mě na asfaltu *yes* , v terénu v podstatě potrvdily to, co jsem od nich čekal... mokrý bahno - předek nic moc, ale ono se neni čemu divit, LC8 je hodně těžký na předek a chce to prostě gazovat...

poruchy: u mojí zatím nic, mám 04, najeto 22 tis. Zatím jen pravidelné garančky.

servis: na radu sqwera jsem na třetí garanci jel do Vlašimi, i když to tam mám trošku dál a na čtvrtou garanci jsem se tam rád vrátil..

klady-zápory: na enduro cestování je to prostě geniální bajk. Pro mě jediný zápor je hodně malý rejd, občas to komplikuje manipulaci.

Jinak vždycky mě pobaví otázky typu: Měřím 175 a chci Transalpa, půjde to? Já jsem pravděpodobně nejmenší a nejlehčí řidič LC8 u nás a jde to :)

1 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 20:09 | Nahoru | #4
Nemam sice 950ku,ale 990ku v S-kove verzi. Najetych zatim od zacatku cervna 12000km. Postrehy :
Zatim mi jednou skoro shorela,kdyz me zacal zalivat benzin ,ktery zacal strikat z pod plniciho deklu prave nadrze-spatne vyresene odvzdusneni nadrzi,gumovym valeckem v dekliku. Pri zavreni nadrze po tankovani se valecek leve nadrze ohnul a ucpal odvzdusnovaci dirku. V nadrzi teplem vzniknul pretlak a tlacil benzin do prave nadrze,az zacal proudem strikat z pod deklu.
Od novoty mi nebrzdi zadni brzda -musi se co 200-300km znovu odvzdusnovat-nahlaseno od konce cervna jako zarucni zavada a dodnes nejsou schopni poslat novy brzdovy valec i prez nekolik urgenci-takze jezdim a zadni brzdu vubec nepouzivam.
Pri vyssich rychlostech se vlnila (uz od 130) takovym zpusobem ,ze to bylo o zivot -spatne sestelovane predni tlumice.Po naprave uz se da jezdit pomerne rychle ,ale Afrika byla podstatne stabilnejsi.
Nema rada nizke otacky: mezi 1500-2500 je nepouzitelna-uvidim na jare ,kdyz tam prez zimu nacpu Akrapy + K&N filtr-melo by to pomoct.
Jsem hlavne nocni jezdec ,takze me totalne se.e dalkove svetlo ,ktere sviti do nebe -ne na cestu ,takze pouzitelne je pouze tlumene -to je celkem snesitelne ,ale tim padem neriskuju rychle nocni presuny -bo jezdim poslepu -napravu vidim v pridavnych Xenonech od Touratechu.
Na masinu ,ktera se honosi jmenem Adventure me totalne zklamali s dojezdem ! Na nadrz 21 litru ,jsem nikdy nezajel 300km !! A moznost pridavnych nadrzi -origo na LC 8 pro bezneho cloveka NEEXISTUJE.. Takze to musim prez zimu doresit specialnim drzakem na 2 kanistry na miste spolujezdce.
Jinak je jak dozrata,,Hruska,, porad mi to pada.myslim tim v 0 rychlosti-do urciteho uhlu naklonu je to v pohode a pak prijde najednou zlom a je nejlip od ni utyct ,at tam nenecham nohu..Neda se udrzet :) Ale nic se pri tom nerozbiji :D -aspon jedno pozitivum...
Takze kdyz to porovnam s Afrikou ,na ktere jsem za sezonu a pul odlital prez 40 000 km,tak ma pozitiva i negativa. Je to narocna masina ,ale jak si zvyknes,tak u ni zustanes. Dostatecny vykon ,slusne zprevodovana,pri patricnem dovybaveni se da na ni hodne nalozit. A pri odstraneni nedostatku ,ktere jsem tu napsal a dodatecnem dovybaveni ,to je opravdu motorka na daleke cesty. Pohodlny posez,dostatecny vykon,dobre sedi v ruce pri jizdach v Alpskych podminkach -supr vyjezdy ve stoupakach a vyjezdy ze zatacek diky vykonu a kroutaku a je jedno ,jestli jedes solo ,nebo plne lozeny.Slusna ochrana proti vetru a desti.
Tot asi vse ,na co jsem si ted vzpomel...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 20:18 | Nahoru | #5
...vole Marty,
provokuj a BMW si došlápne na nejvyššího a bude změna... :D :D :D...

...LC8 není těžká na předek, je 50:50 - jen nevím jak se do toho promítává nádrž-:)))...
...jinak mám vzkoušené ještě gumy Michelin Desert a to jsou super gumy...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 20:58 | Nahoru | #6
Alexi: nevim jak 990, ale 950ky si právě mezi 7500 a 15000 nejvíc "sedaly", jak co se spotřeby oleje týče, tak benzínu. Nicméně já běžně najíždím 350km. O nějakém TT řešení dojezdu se tu nedávno zmiňoval TomášTT z pražskýho touratechu. Prý se nebude jednat o přídavné nádrže a má to prý vypadat skvěle... ale další detaily neprozradil, protože je to zatím ve vývoji. Jinak xenon od TT doporučuju, sám ho mám a rozdíl je to obrovský. Taky mi v noci vadilo orig osvětlení.
Jinak s tou stabilitou si mě dost překvapil. Já jsem na Africe párkrát jel a LC8 mi přijde úplně jinde. Pro mě není problém jet dvěstě ve dvou a držet řidítka jednou rukou. Možná ale, že vyšší zdvihy u S jsou na silnici méně stabilní.. nevím. Zkus poladit ještě nastavení. Já mám nastavené hodnoty Sport podle manuálu.

Sqwere... už to propásli, už budou vždycky druzí :D :D :D :D :D :D

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 20:59 | Nahoru | #7

MartyHQ píše: :) :)

Jinak vždycky mě pobaví otázky typu: Měřím 175 a chci Transalpa, půjde to? Já jsem pravděpodobně nejmenší a nejlehčí řidič LC8 u nás a jde to :)


A kolik měříš a vážíš? ... Na LC4 s 172 cm jen tak tak došáhnu, LC8 je nižší, takže až prodám a koupím tak snad s ní nebude problém.

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:03 | Nahoru | #8
...Marty und Alex: tlumič řízení, za bohužel 1000,- Euros, to vyřeší a nejen to-.))) Ty hluboký koleje sypkého písku, kterých jsem se vždy trochu bál sem si v Libyi dával pod plným plznem na 5tku-:))) Beba určitě i ví kolik jsem jel bo jsem to vzrušeně křičel jako Hajnej s Bullem když se řítí 130 Boleticema a já je s 90tkou na tachu dojíždím-:)))...

...Flare - konečně!!! a začneš taky konečně něco dělat s webem???

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:13 | Nahoru | #9
Ja vim Stando ,tlumic rizeni i se zvysenim riditek uz mam v programu,ale musim uskrtit financministra :D

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:15 | Nahoru | #10
Flare: měřím 171 :P a vážím 65 :D , prostě velkej kluk..
LC4 má sice výš sedlo papírově ale je užší. Z LC8 budeš dosahovat o něco hůř. Já z HQ dosáhnu uplně stejně jako z LC8 a to má sedlo 93... a to proto, že je to užovka...
Ale, žádný strachy, jde o zvyk.. Až koupíš, tak to určitě dáš vědět na svých stránkách a mohli bychom dát spolu výlet a postarat se tak o pobavení ostatních účastníků.. :D

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:16 | Nahoru | #11
Alexandře,

TŘ spolu s trubkama od Igora Akrapoviče je ta nejlepší investice do LCachta... Opravdu sem nečekal, že to bude tak moc znát... Montovali mi vo ve Vlašákově a Somrák k tomu nedal patřičnej kousek - tak až to budeš objednávat - pravděpodobně u Olivera bo to má na hrbu tak napiš, že si fréénd of sqwéér a že chceš správnou sadu a ne tu na LCfur-:))) On už bude vědět-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:20 | Nahoru | #12
Stando ,zlepsilo se to v tech nizkych tockach ???Se mi uz parkrat stalo ,ze mi to pri prerazeni za opravdu hlasiteho kovoveho cvaknuti sciiplo :) Tak si uz davam pozor ,je to ale opravdu bida...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:20 | Nahoru | #13
Marty und Flare: rád se přidám!!! Nebo můžeme udělat malej LCachttreffen u mne na chajdě-:))) Cobra, já a Vy a do příštího roku další kousek prej přibude-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:21 | Nahoru | #14
...Alesandro,
já psal o tlumiči-:))) S Akrapem jde motka lépe od spodu, ale už mi také 2x schcípla-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:22 | Nahoru | #15
aha -jasnyy *yes*

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:23 | Nahoru | #16
sqwer>>
Vím o něm. Registroval jsem když si laboroval s nastavenim toho bazmeku. Když já do fakt terénu raději s Huskou a LC8, v režimech ve kterých ho používám, mi přijde dostatečně stabilní. Ale jednou to tam stejnak nabastlím. Nemáš nějaké foto z pohledu řidiče?

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:24 | Nahoru | #17
...jinak jsem v Libyi měl mojí starou rozetu, kterou jsem si koupil na 950 a po 100km ji sundal-:))) měla o 3 zuby více, tedy 45 a ta stará motka byla furt ve vomezovači... tady jsem ji dal abych měl větší tah a ne tak velkou rychlost do pouště a SUPER!!! Přemýšlím, že ji zkusím i do "civilu"-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:26 | Nahoru | #18
...marty,
nemám... ale myslím, že o víkendu udělám komplet fotodokundamentaci mýho stroje a pak Ti to tu vyvěsím-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:26 | Nahoru | #19
sqwer>>
Super, mohli bychom přibrat i Bůčka, s tím já se taky znám.

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:29 | Nahoru | #20

sqwer píše: ...marty,
nemám... ale myslím, že o víkendu udělám komplet fotodokundamentaci mýho stroje a pak Ti to tu vyvěsím-:)))


OK, I stay tuned

Já zase zkoušel 16z kolečko a do terénu řekl bych lepčí ale vrátil jsem 17

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:33 | Nahoru | #21
...mno tak pakliže znáš Bůčka - momentálně náčelník zlámaná haxna - tak to je bez debat...

...tenhle lotr, vždy jak mne vytáhne na kroužky tak se mi po těch mezikružích motá makovice ještě dva dny potom-:)))

...takže Bůčkoid, Poubes, Jula a jim podobní pacienti jsou vždy vítáni...

...aneb LC8 není nikdy dost...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:40 | Nahoru | #22
Znám, už strašně dlouho je on ode mně pozvanej i s Eliškou na mojí chaloupku ( já to dotáhl už k dokonalosti, na chajde rovnou trvale bydlim :D ) ale porád se vymlouvá, že neni čas, pak byla ta Kanada, po ní hodně práce, teď zas ta noha..

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 21:41 | Nahoru | #23
...no jestli myslíš, že já ho na mou chajdu někdy dostal tak také ne-:)))

...sice je fuck, že se tam každému snažím narvat do rukou krumpáč nebo pilu, ale jemu jsme sliboval čestnou vyjímku-:)))

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 22:28 | Nahoru | #24
...hele Márty,

ke mě na chatu to máš: <strong><i>Celková délka: 25.67 km Celkový čas: 39 min.</i></strong>

...to jde, ne???
:D :D :D

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

1.11.2006 v 22:45 | Nahoru | #25
Fakt jo, to je good. Tak to ty ke mně to máš podobně ne :D ?
26km a 39 min? to je přímo trialová rychlost....

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 00:31 | Nahoru | #26

MartyHQ píše: Flare: měřím 171 :P a vážím 65 :D , prostě velkej kluk..
LC4 má sice výš sedlo papírově ale je užší. Z LC8 budeš dosahovat o něco hůř. Já z HQ dosáhnu uplně stejně jako z LC8 a to má sedlo 93... a to proto, že je to užovka...
Ale, žádný strachy, jde o zvyk.. Až koupíš, tak to určitě dáš vědět na svých stránkách a mohli bychom dát spolu výlet a postarat se tak o pobavení ostatních účastníků.. :D


:o) Tak to mas asi o kilo víc. Možná si nechám podrazit víc boty :D

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 07:35 | Nahoru | #27

MartyHQ píše: Fakt jo, to je good. Tak to ty ke mně to máš podobně ne :D ?
26km a 39 min? to je přímo trialová rychlost....


...jo tak to je pravda...

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 08:34 | Nahoru | #28

sqwer píše: ...no jestli myslíš, že já ho na mou chajdu někdy dostal tak také ne-:)))

...sice je fuck, že se tam každému snažím narvat do rukou krumpáč nebo pilu, ale jemu jsme sliboval čestnou vyjímku-:)))


... jo - anebo teplou vodu v PETce ... hajzle



KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 08:38 | Nahoru | #29
Hosi, hosi, ja bych si tedy tu prekonovanou o dvacet kilo lehci nez Big oranzovo-modrou jebku asi nikdy nekoupil. Kazdej s tim ma jenom problemy - sqwerovi se napred vlni a pak mu strika, Alexovi napred strika a pak se mu vlni, Cobrovi chrochta a nevrci ...

.

KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

2.11.2006 v 09:08 | Nahoru | #30
Zdarec mam radost že se to tu takhle ohledně LC8 rozjelo jinak jak tam nekdo psal ohledně malýho rejdu na KTM stačí zatočit dorazový šrouby a ma vetsi rejd než jsem mel na Africe!!!Zatim jsem nepřišel na nic čemu by to mělo vadit a je to super na miste a v terenu se stim manipuluje o 100% lepší *yes* *yes*
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 15
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist