bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakej pořídit ročník V-Stromu ?
17.7.2014 v 13:56
Zdravíčko, poohlížím se po V-Stromu 650 a chtěl jsem se zeptat, jakej ročník by byl nejlepší zhruba do roku 2009 - 2010 ?
Dočetl jsem se, že od roku 2007 už měl dvě svíčky na válec, tak jít radši po té 2007 nebo i po starším ? A taky, jsem četl o prasklých rámech dole u motoru, trpí tím jen první ročníky ?

Díky moc :)

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 14:30 | Nahoru | #1
Do roku 2006 to vic jede, od roku 2007 to mene zere. Ale velke rozdily v tom nejsou.

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 14:41 | Nahoru | #2
2007 (K7) Prodloužena kyvka z 1540mm na 1555mm. Možnost modelu s ABS. Dvě svíčky na válec kvůli emisním normám. Nově 32bit ECU. Jiný výfuk s větším KATem. Prostor pod sedlem je menší (vytvoření místa pro ABS). Jiné ovládací prvky na řidítkách, jiné vedení plynových lanek. Suchá hmotnost 194kg (197kg s ABS). Všechny modely mají černý rám a černou kyvku.
2008 (K8) Změna alternátoru (navýšení výkonu z 375W na 400W)
2010 (L0) Jiný startér, jiné tlačítko vymáčklé spojky

Prasklý rám se týká všech modelů, pokud s tim budeš jezdit jako mongol (skákání na trati apod.), nebo budeš z tý motorky dělat něco co není (kroska na pole). Je to motorka na silnici a na ní ti nic nehrozí.

Naposledy editováno 17.07.2014 14:57:37

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 15:24 | Nahoru | #3
O tom praskajícím rámu jsem se pouze jednou dočetl, na stránkách "Tyfozy". Jinak jsem o tom nikdy od nikoho neslyšel/nečetl ani zmínku.

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 16:10 | Nahoru | #4
Topic na ten prasklej rám je tady:
Osobně bych se toho nebál, Tyfoza s tím skáče jak s krosnou. Sám mám K8 a nikde nic nepraská. Rozdíly mezi stromama se řešily třeba zde.

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 16:15 | Nahoru | #5
Málokdo používá V-Stroma jako Tyfoza...praskání rámu bych se nebál.
Jinak já jsem cíleně vybíral 2007+

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 19:23 | Nahoru | #6
Jesti si chceš honit triko jak máš nízkou spotřebu tak ber ty s Euro 4 tj. 2007 a vejš, jen s tím pak nejmíš jezdit rychle pak i K9 bere víc jak moje KTM

Naposledy editováno 17.07.2014 19:24:22

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

17.7.2014 v 20:30 | Nahoru | #7
Díky moc rozdíly si pročtu a skákat nebo něco podobnýho... v plánu nemám, sem tam nějaká polňačka, lesní cesta, atd... :) Takže bych to viděl tak, že ročník moc řešit nebudu a uvidím jaká nabídka se naskytne :)

Jakej pořídit ročník V-Stromu ?

30.7.2014 v 16:55 | Nahoru | #8
Měl jsem ročník 2004 a nyní mám 2009, nepoznal jsem tam v jízdě žádný rozdíl, že by motorka byla línější nebo něco takového. Je pravdou, že to nehoním jak nadrženého psa, mám motorku pro každodení ježdění tak to držím na okreskách do 110 a spotřeba je tedy u mladšího ročníku o cca 0,4 l menší. Dlouhodobou spotřebu mám cca kolem 4,2 l/100km. Nemám co velice vytknout staršímu modelu, který bude jistě cenově dostupnější a ani novéu, který prodělal jakési výše popsané úpravy. Tak šťastnou ruku při výběru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 Dnes v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist