globalmoto_duben_nolan





Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"


Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

16.8.2014 v 20:57 | Nahoru | #1951
Další video s litrovým GSX-R a gsr 600-nejspíš vybouřená mrkev

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

16.8.2014 v 23:25 | Nahoru | #1952
Franta.> 200 ani omylem měl jsem to napřevodované hodně do síly, proto se zdálo že to tak strašně letí :) Škoda, chtěl jsem se "svízt" se Spijkerem, protože letí dost nehorázně, ale panda byla proti, tak snad někdy příště :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 00:01 | Nahoru | #1953

zimin píše: Franta.> 200 ani omylem měl jsem to napřevodované hodně do síly, proto se zdálo že to tak strašně letí :) Škoda, chtěl jsem se "svízt" se Spijkerem, protože letí dost nehorázně, ale panda byla proti, tak snad někdy příště :)



No, docela by mě zajímalo, porovnání tebe, spijkera a Dana. Rozhodně se na vás hezky kouká .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 00:41 | Nahoru | #1954
Mr.Dreamer> Bavíme se teď s Bobem a padnul jeden nápad, co takhle udělat v Mýtě 4 hodinový endurance závod? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 00:49 | Nahoru | #1955

zimin píše: Mr.Dreamer> Bavíme se teď s Bobem a padnul jeden nápad, co takhle udělat v Mýtě 4 hodinový endurance závod? :)



Jo, to je reálné, jen budou muka se toho neúčastnit. Mohla by to být jedna z celodenní akcí, mít více tříd a 2 až 3 závody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 09:30 | Nahoru | #1956

Mr.Dreamer píše: No, docela by mě zajímalo, porovnání tebe, spijkera a Dana. Rozhodně se na vás hezky kouká .



Me by zase zajimala GPS data od nejakeho rychlika, jednotlive prujezdy kol. Pak bych videl, v kterych zatackach ztracim nejvic a na cem pracovat . Muzu nekomu priste pujcit GPS modul, vysledky by pak byly online.

Jinak zavody super napad, hlavne udelejte kategorii minitwin :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 09:46 | Nahoru | #1957

Mr.Dreamer píše: Jo, to je reálné, jen budou muka se toho neúčastnit. Mohla by to být jedna z celodenní akcí, mít více tříd a 2 až 3 závody.



a daji se na okruhu pujcit transpondery? Nebo to chces cele hlidat a merit nejak "rucne"? Co vlajky? Pravidla v pripade nehody na trati? atd ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 09:59 | Nahoru | #1958

Franta. píše: Me by zase zajimala GPS data od nejakeho rychlika, jednotlive prujezdy kol. Pak bych videl, v kterych zatackach ztracim nejvic a na cem pracovat . Muzu nekomu priste pujcit GPS modul, vysledky by pak byly online.

Jinak zavody super napad, hlavne udelejte kategorii minitwin :)



Pokud máš na mysli své SV, tak to je v kategorii supertwin .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:02 | Nahoru | #1959

Veverčák píše: a daji se na okruhu pujcit transpondery? Nebo to chces cele hlidat a merit nejak "rucne"? Co vlajky? Pravidla v pripade nehody na trati? atd ....



Pokud transpondery nemá okruh, je další milion míst, kde se dají půjčit. To samé vlajky, samozřejmě bude potřeba zaplatit traťáky, kteří je budou nosit, zdravotní doprovod, etc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:04 | Nahoru | #1960

Mr.Dreamer píše: Pokud transpondery nemá okruh, je další milion míst, kde se dají půjčit. To samé vlajky, samozřejmě bude potřeba zaplatit traťáky, kteří je budou nosit, zdravotní doprovod, etc.



no jestli neni lepsi si uzit volne jezdeni, nez vymyslet zbytecne drahou akci, u ktere si plno lidi akorat zbytecne rozbije hubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:11 | Nahoru | #1961

Veverčák píše: no jestli neni lepsi si uzit volne jezdeni, nez vymyslet zbytecne drahou akci, u ktere si plno lidi akorat zbytecne rozbije hubu



Tak to naše není vyloženě "volné ježdění", tam si lidé rozbíjí huby dost často . Pokud si chceš zajet třeba ten 4h endurance závod, tak to prostě nikdy nebude za pár korun. Pokud o to bude mít zájem hodně lidí, proč to neuspořádat, pokud o to zájem naopak nebude, tak by byla hloupost se do toho pouštět .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:19 | Nahoru | #1962

Mr.Dreamer píše: Tak to naše není vyloženě "volné ježdění", tam si lidé rozbíjí huby dost často . Pokud si chceš zajet třeba ten 4h endurance závod, tak to prostě nikdy nebude za pár korun. Pokud o to bude mít zájem hodně lidí, proč to neuspořádat, pokud o to zájem naopak nebude, tak by byla hloupost se do toho pouštět .



no moc se to od volneho jezdeni nelisi, ale to je celkem fuk

Jen jsem chtel rict, ze udelat poradne zavod (obzvlast endurance) je nakladne, organizacne slozite a navic i v myte relativne hodne rizikove pro samotne jezdce.. samozrejme zalezi na poradateli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:26 | Nahoru | #1963
Mr.Dreamer> Ja ho mam seriovy, takze spada i pod minitwin (http://www.minitwin-racing.de/), i kdyz do supertwinu patri samozrejme taky. Hlavni rozdil je, ze u supertwinu muzes menit vidlice a brzdy, kdezto u minitwinu jen vnitrek vidlic a brzdy musi byt original. Zadni tlumic lze menit v obou tridach. Co jsem se bavil s Nemcema kdyz jeli v zavod v Moste, tak na rozdil od britskejch minitwinu (limit 72 koni) jsou upravy motoru povoleny, takze meni vacky.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:29 | Nahoru | #1964

Franta. píše: Mr.Dreamer> Ja ho mam seriovy, takze spada i pod minitwin (http://www.minitwin-racing.de/), i kdyz do supertwinu patri samozrejme taky. Hlavni rozdil je, ze u supertwinu muzes menit vidlice a brzdy, kdezto u minitwinu jen vnitrek vidlic a brzdy musi byt original. Zadni tlumic lze menit v obou tridach. Co jsem se bavil s Nemcema kdyz jeli v zavod v Moste, tak na rozdil od britskejch minitwinu (limit 72 koni) jsou upravy motoru povoleny, takze meni vacky.



Ok, tak to kategorii na sto pro mít nebude . Nějaký závod by asi do celodenní akce nebylo špatné zařadit, protože lidé závodit zjevně chtějí a je to vždy hezké zakončení celodenního ježdění .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:38 | Nahoru | #1965
Franta.> nekteri konsteukteri supertwin motoru tvrdi, ze Indyho Er6 ma tricifernej vykon... Mluvi ae o motoru co pochazi od Farquara. Loni na CTT rikal Niklas Pfeiffer ze mu na jeho motoru chybelo cca 10k na spicku,napr. Farquara, letoa na 300ZGH se usmal a rikal, ze nasli nejaky kone a anglicany/iry dohnali, prinjlejmensim na uroven 2013...
Tzn. Ze supertwin spicka jela loni +50% proti serii, to se mi zda docela slusny... na tom musi byt ukrutne prijemny svezeni...
Ovsem zivotnost a cena...?

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:40 | Nahoru | #1966

zimin píše: Franta.> 200 ani omylem měl jsem to napřevodované hodně do síly, proto se zdálo že to tak strašně letí :) Škoda, chtěl jsem se "svízt" se Spijkerem, protože letí dost nehorázně, ale panda byla proti, tak snad někdy příště :)



Snad se to podari...taky bych rad pojezdil spolecne a podiskutoval...

2 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:43 | Nahoru | #1967




(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:56 | Nahoru | #1968
VlastikFazer> TVL! fakt pekny foto!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 10:59 | Nahoru | #1969
SPIJKER> Jo je to neuveritelny, jakej vykon z toho dokazou vytahnout. Ale pak mas nejspis na kazdej zavod jeden motor :) (Jinak Farquhar tady ukazuje, jak se na tom ma jezdit, narez :))

Mne se nejvic zamlouvaj minitwiny, ktery byly od zacatku koncipovany jako levny zavodeni pro kazdyho: http://www.bc-race.de/?sec=bikes http://svduffy.jimdo.com/das-bike/

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:13 | Nahoru | #1970
sikos> Dík za video, už si to sosám do PC.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:17 | Nahoru | #1971
Myslim ze motor je na sezonu, jen ale hadam, nevim to. Predpokladal bych, ze uprostred sezony bude aspon jednou repase...

Ja jel na SV jen jednou v zivote, kamarad jel na my tehdy RSV. Kdyz jsme dojeli ptam se ho zda to ma seskrceny na 25 kW a rika ty vole ty si kokot... Priste ti nic nepucim...
Podle me je fajn kdyz ma motorka aspon 100k..ale to je moje osobni preference. Samozrejme drive, kdyz jsem jezdil na Jawach se mluvilo o stary petikuly jako o peklostroji, a ta mela pouhych 30 k...

apropos mejto je hodne velka zavada i na V2 1000ccm... Na rsv 1 zub vpredu a 2 lepe 3 vzadu... Nl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:28 | Nahoru | #1972

Franta. píše: SPIJKER> Jo je to neuveritelny, jakej vykon z toho dokazou vytahnout. Ale pak mas nejspis na kazdej zavod jeden motor :) (Jinak Farquhar tady ukazuje, jak se na tom ma jezdit, narez :))

Mne se nejvic zamlouvaj minitwiny, ktery byly od zacatku koncipovany jako levny zavodeni pro kazdyho: http://www.bc-race.de/?sec=bikes http://svduffy.jimdo.com/das-bike/ [/quote]

Levné závodění tímto způsobem není šťastný nápad. Ty motorky na to prostě podvozkově nemají a jet závod, kde už podvozek nestíhá, to není žádné žůžo.

Naposledy editováno 17.08.2014 11:28:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:35 | Nahoru | #1973
VlastikFazer> moc hezká fotka máš tam jěstě neco zajímavého?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:44 | Nahoru | #1974

Mr.Dreamer píše: Levné závodění tímto způsobem není šťastný nápad. Ty motorky na to prostě podvozkově nemají a jet závod, kde už podvozek nestíhá, to není žádné žůžo.



Pokud se smej menit cartridge a pruziny, postavis uplne jinej podvozek, pokud jsou brzdy v perfektnim stavu a das zavodni desky bude to dobry, teda na 72k dostacujici... Takze sportovne to bude super zavodeni....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:45 | Nahoru | #1975
_BoB_> ¨tak víme všichni jak to chodí. dostat pěkné fotky od lovců stínů je často potíž...
jak nějaké příjdou tak zveřejním.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:51 | Nahoru | #1976

SPIJKER píše: Pokud se smej menit cartridge a pruziny, postavis uplne jinej podvozek, pokud jsou brzdy v perfektnim stavu a das zavodni desky bude to dobry, teda na 72k dostacujici... Takze sportovne to bude super zavodeni....



To bude peklo trefit do nějaké použitelné konfigurace. Pro seriózní závodění si ty motorky říkají o jiný předek.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 12:02 | Nahoru | #1977

kaczenka píše: Tak tady máte slíbené foto

kvalita trochu horší ale lepší jak nic



KRÁSNÝ , SUPER , DÍKY MOC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 12:10 | Nahoru | #1978
Mr.Dreamer> V UVODU JE JIŽ ZMĚNĚNA CENA ALE ČAS Z 2H NA 3H NIKOLIV...
CITUJI...- Peníze: Platí se předem na účet 400Kč za každou dvouhodinovku.
NEMĚLO BY BÝT- Peníze: Platí se předem na účet 400Kč za TŘÍhodinovku.
?????

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 12:14 | Nahoru | #1979
SPIJKER> Tak tak, co jsem v Moste koukal tak kazdej mel vzadu stavitelnej tlumic. Most dalo nejlepsi esvecko za 1:50.9 a na Gladiusu to dokonce dal nekdo za 1.49.9, jezdej celkem rychle, takze podvozek asi staci. V Nemecku je to popularni, jezdi to i 30 stroju. Ale ten limit 72k maj jen v Anglii, Nemci ho nemaj, takze tezko rict jakejch vykonu dosahujou ty nejsilnejsi stroje, u tech co jsem nasel pisou 80k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 12:29 | Nahoru | #1980
SPIJKER> Jinak jestli se ti zdalo, ze pujceny esve nejede, tak jasne, zadna slava to neni, ale zalezi taky jestli mel rychloplyn. Da se poridit plynova rukojet z R6 s vetsim obvodem kladky a pak muzes davat plnej mnohem rychlejc a minimalne pocitove je to mnohem lepsi :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist