globalmoto_kveten





Téma: Elektro kroska
 
29.7.2007 v 14:20


Dneska sem to videl na zivo a je to masakr. Jen tak si to bzuci a je to strasne zivy, fakt paradni hracka.

Ta cena je uz ovsem prdel.

Technische Daten Quantya FREERIDE

Eigenschaften: Höchstgeschwindikeit: 60 Km/h circa
Fahrbereich: 30 - 180 min
Bremsen: Vor. 220 mm
Hint. 200 mm
Gabeln: Marzocchi Shiver
Zentralfederbein: Sachs

Akku: Technologie: Quantya® LiPo
Energy Center
Spannung: 48 V
Ladung 100%: 75 min circa
Zyklen der Aufladung: 1’000 circa
Garantie: 2 Jahre

Motor und Getriebe: Motor: Axial Gap D.C brush
Leistung: 16 kW
Drehmoment: 31.5 Nm
Getriebe: Erste Kette
Zweite Bügel

Setup:: Software: Quantya® Telemetric
System

Masse: Gewicht: 89 kg
Radstand: 1310 mm
Sitzhöhe: 915 mm
Rad: Vor. 18"
Hint. 18"

Preis: 8,389,50 Euro inkl. 19% Mwst.
zzgl. Fracht/Zoll 249.- Euro
Předchozí
1 2 3
Následující

Elektro kroska

29.7.2007 v 14:22 | Nahoru | #1
Motor použily teda docela nevhodnej *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 14:25 | Nahoru | #2
Doporucuju cihnout i na osttni videa na youtube.
Fakt se mi to moc libi. Ze je to drahy je jasny, ale DVD vypalovacka taky stavala 30 tisic.

A prsiti rok planujou to posadit na papiry. Faaakt zajimavy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 14:26 | Nahoru | #3
Fidzi> Bez jim to rict

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 14:31 | Nahoru | #4
fallen.ang3l>Říkat jim nic nebudu, je to možná kvůli nákladům. Protože stejnosměrnej uhlíkovej motor tam dávat je fakt hovadina :puke:

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 14:35 | Nahoru | #5
Fidži> A co jinýho bys tam dal? Jak by to bylo velký, náročný a drahý?

1 reakcí na tento příspěvek Elektro kroska

29.7.2007 v 14:40 | Nahoru | #6
Ono lepší uhlíkatý mají účinnost asi 60%, takže ten jejich 16kW má vlastně jen 9,6kW...Navíc tyhle motory mají krouťák až v nejvyšších otáčkách. Stříďáky maj průběh výkonu plně stavitelnej. Klidně na rozjezd může ŘJ nastavit krouťák od 0 a jak se vytočí, tak nastavit na špičkovej výkon! Navíc účinnost je až o polovinu vyšší než u uhlíkáčů, čili 90%!

Elektro kroska

29.7.2007 v 14:42 | Nahoru | #7
Nehledě na to, že stejnosměrný nejsou bezúdržbový. Je nutný pro zachování výkonu po ojetí uhlíku vysoustružit kotvu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 14:43 | Nahoru | #8
A co kdyz tech jejich 16 je uz ucinnost?

Mne se jen libi jak oni vyrobi motorku za takvoy prachy, maj v tom nekolika milionovej vyvoj a nejakej stredoskolak by to udelal lip.

Jsou ti svycari ale hloupati.


edit: svycari

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 14:47 | Nahoru | #9
fallen.ang3l>Tady jde zřejmě o prachy. Každej průměrnej středoškolák ví, že prostě stříďáky jsou lepší. Takže si asi hloupatej ty fallene.
Jesti je 16kW reálnýho výkonu, tak je to fajn, ale stejně ostatní nedostatky tam jsou. Ono by se to projevilo na jízdním čase podstatně spotřeba motoru 22,4 kWého a 17,28kWého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:01 | Nahoru | #10
Fidži> Jo, neni to perpetum mobile.
Pokud chces neco prodat za rozumny prachy (coz u tohohle je uz stejne na povazenou) tak tam asi nejaky kompromis byt musi.
Dokazes postavit stridak za tyhle prachy?

To je totiz jako delat chytryho, ze Dacie nema pozink nebo ze nejlevnejsi fabie nema 1.9TDi a automatickou klimu.

Ja nemam elektro vzdelani, ale selskej rozum mi rika, ze to zas az tak spatne vymysleny nemaji, protoze by to byla ekonomicka sebevrazda.

1 reakcí na tento příspěvek Elektro kroska

29.7.2007 v 15:06 | Nahoru | #11
ale stridak ma sice vetsi ucinost ale nezapomen ze generator stridaveho napeti ma ucinost maximalne nekde na 70% tak ti to +- vyjde nestejne jestli mit ST motor co ma ucinost 90% a regulator s ucinosti 70% nebo mit SS motor s ucinosti 65% a regulator s ucinosto 95% atak ten SS motor je asi nejvhodnejsi a ma vetsi kroutak d spoda nez stridavej motor

Fidži nez zacnes kritizovat tak jen pro upresneni nedalm nekolik let zavodne rychlostni modely lody na elektropohon a mam otom nejakou predstavu :D at s SS nebo ST motory kde ten malej hajzlik ma skoro 1 kW a je to stejne velkej motor jak je v tech autickach jak jste psali o par prispevku vyse :)

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:07 | Nahoru | #12
fallen.ang3l>Já sem od začátku napsal, že je to je asi ekonomickej důvod. Ale i stříďáky by se dali vyrábět levně, jen by museli být ve velkých sériich. Takže až se rozmůžou elektromobily, třeba se dočkáme.

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:13 | Nahoru | #13
dakarista650>Dělám několik let do autíček, sice né závodně, ale mám pár přátel, kteří závodí. Máš sice pravdu, že generátor střídavého napětí mají nebo mívaly účinnost 70%, ale model od modelu se toto číslo vždy zvyšuje! Jinak na test sem měl taky pár 1kW stříďáčků. SS motor má vyšší krouťák než ST jen v případě, že nemá senzor. Senzorové poskytují dobrý krouťak od spodu...

Když už sme u těch ztrát, tak velkou mírou se podílí taky kabely a konektorové spoje. Takže ve finále máš pravdu, že to bude dost podobné. Nicméně já zastávam názor, že ST by byl lepší...

2 reakcí na tento příspěvek Elektro kroska

29.7.2007 v 15:18 | Nahoru | #14
nééééééééééé kurwaaaaa co to jeeee?? :marod: :marod: :marod: *no* ....ty vole ty vole ty vole ty vole....FAKING FJŮČR :puke: :D .............jinak už sem to viděl v nějakém časáku,hnus.....ale dobrý podvozek :thmubup: ....ale ten motor......... :marod: bléééé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:20 | Nahoru | #15
Uz se na to tesim az se nase deti budou hadat jestli SS a nebo ST :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Elektro kroska

29.7.2007 v 15:21 | Nahoru | #16
a hlaven STmotor s ucinosti 90 procent je jus synchrini a ten se jen tak nedokaze rozbehnout a snadno na rozbeh vypadne ze synchronnizace a zastavi se tak proto je tam danej ten SS protoze od volnobehu jde plynulejc a tan ubytek komutatoru tu nebude tak drastickej jak u tech modelu kde jsou trochu jine vykony kdyz na treby priklad lod se ST motorem ma napeti 8.4v a bere 40A az 45A coz typuji ze nebude pripad te moto protoze ty je zaprve na 48V a taim padem to nebude tolik zrat , nehlede na to ze ta kotva na motoru nebude tripolova jako je u tech modelu ale nejmene 12 aby se docililo nejlepsiucinostoi a kroutaku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:22 | Nahoru | #17
fallen.ang3l>Naše děti se hádat SS a ST nebudou, nebo SS nemají budoucnost ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:22 | Nahoru | #18
fallen.ang3l jak deti ty woe :lol: :lol:

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:23 | Nahoru | #19
ja e nehadam jen mu vysvetluju jak to je doopravdy aby se uz neco v tech modelech naucil a vyhral :lol: :lol:

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:24 | Nahoru | #20
dakarista650>Já stejně elektry nejezdim a pár závodů sem vyhrál ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:26 | Nahoru | #21
benzinaky jsou o nicem to chce nejakou elektru kde to usi byt spocitane na tip top aby to vydrzelo jezdit potrbnej cas a jello to a ne nejakej benzinak jen to poskladat a jet
:lol: ale nic proti nim

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:27 | Nahoru | #22
a jinak mas pravdu ze ST ma budoucnost treba zde

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:28 | Nahoru | #23
dakarista650>Ale kdo by se zas sral s nabíjčekama, vybíječkama, srovnávačkama...atd? :D

1 reakcí na tento příspěvek Elektro kroska

29.7.2007 v 15:29 | Nahoru | #24
ale v tom je to kouzlo ze to neni zase tak jednoduche a tim padem me to bavi :thmubup:

(reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:32 | Nahoru | #25
dakarista650>Jasně neberu ti to. Každé má svoje kouzol *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:32 | Nahoru | #26
Fidži> No, stejne jako 2T. :lol:

Elektro kroska

29.7.2007 v 15:33 | Nahoru | #27
presne 2T ma tay sve kouzlo proto ma doma jesete Kalifa z roku 68
:thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:33 | Nahoru | #28
fallen.ang3l>Jo? A od kdy se já např. musim srát s 2T? Já leju jen benzín a olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:35 | Nahoru | #29
Fidži> Na kazdyho jednou dojde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro kroska

29.7.2007 v 15:36 | Nahoru | #30
fallen.ang3l>Hmm, pádný argument fallene *yes* :thmubup:
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist