bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spojka +úpravy yuki 250tr
12.12.2011 v 19:11
Zdravím všechny.Potřeboval bych poradit s Yuki 250TR.Koupil jsem si starsi ma najeto 10tis.Obcas mi klouze spojka.Tak jsem to rozebral,ale nezda se mi,že by bylo obložení už opotřebované.Kolik milimetru by mělo mit?.Koukal jsem,že se prodávaji priziny tužší o 15%.Zkoušel jste je někdo?Dál mám v plánu udělat pár úprav.Chci vyhodit omezovac ve svodu.Jelikož 80% jezdim po silnici,tak bych chtel pouzit řetezovku z 250SM.Zkoušel jste to nekdo?Děkuji za odpoveď.

ps:vím ,že je to krám,ale jako druhá motorka mi to plně vyhovuje,až na maximalku
Předchozí
1 2
Následující

spojka +úpravy yuki 250tr

12.12.2011 v 19:37 | Nahoru | #1
máš vůli na páčce?

spojka +úpravy yuki 250tr

12.12.2011 v 19:51 | Nahoru | #2
mám 3-4mm zkoušel jsem i větší,ale nepomohlo to.Zkoušel jsem najít nějaký manual,ale jen sem se dočetl,že je to kopie HONDA,ale nikde nikdo nepíše jaký tip.(

Naposledy editováno 12.12.2011 19:54:12

spojka +úpravy yuki 250tr

12.12.2011 v 19:56 | Nahoru | #3
je to kopie hondy xr 250 a rok myslim ze 84

1 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr

12.12.2011 v 21:01 | Nahoru | #4
ted sem si stahl manual na tu Hondu XR250 .Ten motor je hodne podobny,jen je chlazeny vzduchem a to 250tr je chlazene kapalinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

12.12.2011 v 22:02 | Nahoru | #5

pavel3.0.9 píše: ted sem si stahl manual na tu Hondu XR250 .Ten motor je hodne podobny,jen je chlazeny vzduchem a to 250tr je chlazene kapalinou.



no tak to zřejmě bude jinný motor nemyslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

13.12.2011 v 16:39 | Nahoru | #6

HornisGSX píše: no tak to zřejmě bude jinný motor nemyslíš?


To určitě ne, Máňa v prasčáku říkala, že je to 100% Honda XR 250 .

pavel3.0.9 - Jak vypadá ten "omezovač ve svodu"?
Pro začátek bych zkusil vyměnit jen olej.

(reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

13.12.2011 v 19:06 | Nahoru | #7
Tak jsem asi blbej),ale v tom servisnim manualu ta Honda XR 250 ma 4ventily a je chlazeny vodou.Takze to ma min jinou hlavu,jiny valec,starter,vodni pumpu..atd.Jinak sem to dnes rozdelal,vyhodil.Vypada to spis jako katalyzátor,pryč s tím.Olej byl měněnej.Zkusím ty silnější pružiny,tahle se mi zdají měke,kdyz se zmacknu dvěma prsty.

Naposledy editováno 13.12.2011 19:07:49

spojka +úpravy yuki 250tr

1.2.2012 v 13:33 | Nahoru | #8
Na te fotce je ten výfuk řízlý kde?? Mám taky TR a zvažuji o odškrcení na stránkách lifanu jsem našel že má mít 14 kW. Díky za rady

spojka +úpravy yuki 250tr

1.2.2012 v 13:35 | Nahoru | #9
Jo jinak se spojkou je tam jednoduchá pomoc. Když ji rozebereš tak z ní vytáhni ten tlustý kroužek. Mi to v servisu udělali ihned při prodeji a mám už najeto 1500km naprosto bezpotíží.

1 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr

2.2.2012 v 06:21 | Nahoru | #10
Tech14kw uvadi lifan.u nas min.Na cizich forech sem se docetl,ze,je to hodne uskrceny kvuli emisim.No proste sem to vyhodil a uvidim,zatim sem to jeste ani nestartoval.Jinak je to v te trubce,ktera vede z hlavy do tlumice,je to v pulce pod tim krytem proti spaleni.Jaky valecek?me se zdaly vymackane pruziny.ja sem byl v pyramide a tvrdily,ze davaji sve vyrobene u nas na zakazku.Jsou tvrdsi,ale o kousek kradsi.

(reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

2.2.2012 v 17:34 | Nahoru | #11
pavel3.0.9> no já si ji kupoval jinde. nikoliv váleček ale kroužek, má mít funkci že když zmáčkneš spojku tak by měl rozlepit lamely od sebe (tj. tlačí proti pružinám). Je to téměř na jakékoliv japonské moto ale s jedním drobný rozdílem je tak o polovinu tenčí. Mi jej vytáhli rovnou při prodeji a nemám potíže (číňan kopíruje ale někdy neví co kopíruje). Pokud ti klouže spojka a lamely nejsou sjeté tak zbytečně nekupuj nové pružiny atd.. ale stačí pod stávající pružiny dát podložky tím se ti zvedne přítlak a měl by si mít klid. (Toto se normáně používá např. při motokrosu) Díky moc Já to taky zkusím odstranit.

Naposledy editováno 02.02.2012 17:35:43

1 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr

2.2.2012 v 17:36 | Nahoru | #12
Jinak to tam je nalisované nebo přivařené? nepůjde to vytáhnout jinak bez toho řezání??

Naposledy editováno 02.02.2012 17:36:58

(reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

2.2.2012 v 18:45 | Nahoru | #13
mates.87> ten vyfuk se musi uríznout,je to tam asi nalisovany.Ja to normalne vyrval po kusech klestema.No stejne nevim co presne myslis.Ty na te tycce je 4hran a na nem je podlozka pak lozisko a pak zase podlozka a pak prijde vnitrni unasec do kteryho jdou priziny a srouby.O podkladani vim.ALe ty pruziny vazne jsou v cudu,tak sem dal novy tvrdsi a uvidim,ale stejene do toho polezu tak bych ten krouzek klidne vyhodil.Ktery cislo je ten krouzek?

spojka +úpravy yuki 250tr

2.2.2012 v 18:46 | Nahoru | #14

spojka +úpravy yuki 250tr

2.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #15
Dotaz z jiného soudku. Jakou máte u toho Yuki 250TR spotřebu při cestovní jízdě on road?

spojka +úpravy yuki 250tr

23.2.2012 v 19:19 | Nahoru | #16
omlouvám se že tak pozdě je to č. 6

jinak pro dotaz od cesty spotřeba okolo 2.5 až 3l na 100km

spojka +úpravy yuki 250tr

12.5.2012 v 15:33 | Nahoru | #17
Zdravím ja mam yuki 4 roky a mám 8000 a s tou spojkkou mam taky obcas problemy a taky bych rád zvedl výkon.ale s tou spotrebou to mam za 4 litru na 100 km.a jezdim jen po cestě

2 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr

12.5.2012 v 15:42 | Nahoru | #18
Máme taky TR , ale jen 125. 6000km a jediná závada gufera v tlumičích. Spotřeba kolem 2.5 litru na 100 km. Soused má SM 125, najeto neuvěřitelných 17 000km a pořád šlape. Jinak spojku dělal taky po 10 000km a ten problém popisoval stejně jako je psáno tady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

13.5.2012 v 10:28 | Nahoru | #19
Ja mam spotrebu schvalne pocital ze 4 tankovani mi vyslo 2,7l jezdim prevazne po silnici a skoro na plnej co da.Maximalku mam ted na rovine 115km/h,mereno vedle jedouci motorkou,pac mi ten budik keca asi o 20km/h.Mam najeto 14000tis.Krom te spojky a upadle kostry zadny jiny problem.Dal jsem silnejsi pruziny+ podlozky.Ted uz si klouzne vymecne.Ted uz asi jen zbyva dat jine oblozeni,ale zatim sem nepatral z ceho by tam pasovalo.

(reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

13.5.2012 v 14:02 | Nahoru | #20
pavel3.0.9> tak to je stejny mně taky cecá budík o 20 km.a tak to mám jedinej tzakovou velkou spotřebu.a mmně upadla taky kostra a nedobijelo to.těd premýšlím o kontrolce na dobíjení ale nevím jak ji napojit.kdyby někko měl info o tom jak na to budu jen rád.a ty silnejší pružiny seženu kde prosím a podložky klasika třeba průměr 8.a mam vyhodit ten kroužek nrbo ho tam nechat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

13.5.2012 v 14:03 | Nahoru | #21
chiro2> jj TR 250

(reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr

13.5.2012 v 14:33 | Nahoru | #22
pruziny sem sehnal v pruhonicich v pyramide.Ten krouzek sem tam ja musel nechat,protoze mi pak uz spojka nevystavovala.Jen sem dal ty pruziny silnejsi,ale jsou kratsi jak ty puvodni,bylo to lepsi,ale stejne sem tam klouzla.Tak sem jeste pod ne dal podlozky.Mam po tehle oprave najeto 2tis a sem tam treba pri razeni ze 4 na 5 si jako by klouzne,kdyz za to vemu.Jinak jezdim na drapakach,tak si myslim ze to na spotrebu taky nemam dobry vliv.S tim dobijenim nevim.Je tam jeste taky nejaky ventil a nevim na co tam je.

spojka +úpravy yuki 250tr

3.6.2012 v 18:20 | Nahoru | #23
Ahoj všichni vlastníci YUKI 250 TR, brzy napíši příspěvek a podělím se s vámi o zkušenosti s TERKEM. Mám ji 4 roky a všechny závady o kterych tady píšete se už dávno projevily a není jich málo.

spojka +úpravy yuki 250tr

5.6.2012 v 11:34 | Nahoru | #24
Plním co jsem slíbil. Mám YUKI 250 TR necelé 4 roky. Jezdím s ní na 70% pouze teren ( myslím tím polní cesty, lesy, louky, no prostě žádný extrem). Máma najeto 8000 km a co se tyče závad, které se za tuto dobu vyskytly, tak to není žádna sláva.
1) spojka - o které tady všichni píšete u mne samozřejmně prokluzovala taky. ještě v záruce jsem to reklamoval a dostal jsem v servisu tvrdší pružiny ale prokluzovala znovu tak jsem ji doma podložil podložkama, ale stejně si klouzne, hlavně když vytáčim motor trochu více a řadím 3/4 a 4/5. Musím ubrat plyn aby se spojka chytla.
2) Přední vidle odešly totalně do hajzlu už po 5000 km. Tlumily pouze jen vlké díry, po menších nerovnostech motorka poskakovala.(už to začínalo nerovnoměeně ojíždět gumu) Musel jsem je nahradit jinými,které funguji dokonale.
3)Silenbloky na uloženi rozety jsou vyjebané už pěkně dlouho. Nové jsem nesehnal ani ve skladu v Průhonících. Budu je muset nechat utočit na soustruhu.
4)řetez je jako Kšandy - vyměněno za kvalitní česky CCa při 2000km
5)Brzdové desky nevydží skoro nic, nechal jsem si nalepit FERODA a dodne s drží. ty čínske jsou snad z tvarohu.
6) Motorka reziví jako by měla 20 let. Antikorozní uprava je na bodě mrazu.
7) Tachometr je tam jenom na okrasu, ukazuje mín než je skutečnost

Ale musím pochválit zadni central, ktery tlumí perfektne a motor krom už zmíněné spojky. Spotřebu mám do 3 litrů a to někdy za to vemu co to dá.

Mam dvě otazky
1)Chci se vas zeptat, jestli někomu z vas pomohlo vytahnout ze spojky ten kroužek č.6 aby spojky nekouzala jak píšete výše.
2) Zvýšil se výkon, když jste odstranili z výfuku ten rádoby katalyzátor, a změnil se zvuk? díky

Naposledy editováno 05.06.2012 11:38:12

spojka +úpravy yuki 250tr

7.7.2012 v 17:21 | Nahoru | #25
zdravím potřeboval bych poradit s Tr 250 nechce mi dobíjet a nevím kde to mám hledat diky za každou radu

spojka +úpravy yuki 250tr

10.7.2012 v 18:23 | Nahoru | #26
Zkus projit kompletně celou elektriku, mel jsem vypadly drat ze svorky, možna to budes mit taky

spojka +úpravy yuki 250tr

22.10.2012 v 18:42 | Nahoru | #27
Ahoj, Tady máš elektr. schéma, ale jak pasl 3.7bodie projdi kompletně celou elektriku.

spojka +úpravy yuki 250tr

22.10.2012 v 18:43 | Nahoru | #28

spojka +úpravy yuki 250tr

27.10.2012 v 16:00 | Nahoru | #29
můžu se teda zeptat na celkový hodnocený TRka? když to vezmu v poměru cena/výkon,tak brát,nebo ne? Nová vychází na 36 000,- což je celkem málo.Když pominu povrchovou úpravu(kdo si tuhle motorku kupuje,nepředpokládá asi,že by vydržela to,co třeba XR od Hondy),brzdový destičky,který jsou otázka pár korun a vidle,jejihž výdrž je závislá na stylu jízdy,tak je vlastně jediná závažná závada ta spojka. Pokud by se i ta dala nějak vyřešit,tak pro člověka,kterej by na tom jezdil opravdu hobby terén,s nájezdem cca 2000 km ročně by to mohlo plně dostačovat ne? Pořát mi totiž vrtá hlavou ta cena a záruka 2 roky...

spojka +úpravy yuki 250tr

22.2.2014 v 19:21 | Nahoru | #30
Úpravu výfuku som urobil aj na kámošovej Yukine. V potrubí su celkovo ale až 3 katalyzátory. Jeden za ohybom kolena, druhý pred koncovkou a tretí v koncovke (hneď na začiatku)

Všetky som ich vykuchal a koncovku upravil. V sérii je to už absorbčný výfuk, takže kúpa laďáku by bola nosením dreva do lesa. Zložiť hliníkové púzdro (je potreba odrezať "prasačí chvostík" na konci - neskôr by išiel aj tak dolu). Ďalej rozrežeme plechové telo koncovky aby sme sa dostali až k vnútornostiam. Opatrne odstránime vrchnú vrstvu vaty a plativa, aby sme sa dostali až k hlavnej perfor trubke v osi tlmiča. Všetko ostatné ide von, perforovaná trubka sa obalí novou vrstvou vaty a nasadíme hliníkové púzdro. Znitujeme a hotovo.

Motorka veľmi pekne ožila, pri prejazde zákrut na 2ke po pridaní ide do driftu :)
Zvuk veľmi príjemný, okná na domoch nerezonujú, ale nejde si motorku nevšimnúť...



Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki SM250- pár postřehů Yuki SM 250, Yuki TR 250 berry78 23 29.8.2022 v 09:35 janw
Minirocket 250 rx (totožné s xmotos... Yuki TR 250 Jarda8770 1 10.11.2021 v 06:27 sirr
YUKI 250 Tr Yuki TR 250 Eleah-Beton 2 29.7.2020 v 16:44 Prochyňo
Baterie 12N10-BS Yuki TR 250 Lockas 5 9.9.2018 v 23:31 kavol
Zadní penu. Yuki TR 250 Lockas 3 25.4.2014 v 21:57 Rowdi


TOPlist