globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nizozemci se s tím neserou
 
1.8.2011 v 18:38
Zatímco v ČR jezdí padesátky "jakože" 45km/h ale ve skutečnosti i 100km/h a každému je to ukradené,v Nizozemsku jsou hlídky zaměřené speciálně na mladé řidiče jestli motku opravdu uškrcenou mají.No moc těm chlapcům nezávidím,než jezdit 40 radši vemu kolo.Co vy na to,nemaj to tam až moc přísný?




Anketa: Je to od nich až moc přísné?
ANO
42%
156
NE není chtěl bych to i v ČR
58%
219
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

6.8.2011 v 13:18 | Nahoru | #211
Mám dotaz víceméně k tématu. Držitel vyšší skupiny, dejme tomu A1 by tu otevřenou malou motorku řídit mohl (s malou značkou)? Bere se to spíš jako bič na řízení bez potřebné skupiny nebo na to, že otevřená je vlastně nezpůsobilá k provozu (a je vlastně?).

Nizozemci se s tím neserou

8.8.2011 v 11:59 | Nahoru | #212
Jsem pro 35 kw :)) od 18ti

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

8.8.2011 v 14:40 | Nahoru | #213
FiffiQ> ...ale nebudou Ti sedět údaje v TP (pokud si je tam nenecháš napsat), takže zase řídíš vozidlo, nezpůsobilé k provozu .

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

9.8.2011 v 21:04 | Nahoru | #214

Spotter.w.m píše: A nevím proč je 101 lidí pro to aby to bylo i u nás. Vždyť každý jezdil na Stadionovi ,Babettě ,Jawě 50, Simsonovi a to všechny tyhle motorky jedou víc než 50km/h a sami jste s tím lítali co to dalo a teď by jste to chtěli omezovat . Jestli to není jen pro to že se 101 lidem stalo že jeli na svojí motorce s obsahem nad 500ccm po městě 50km/h a nějaký kluk co má Am dal svojí motorce oves a předjel vás .



Jo, to se mně poslední dobou stává často, že při průjezdu nějakou obcí (50 km/h) mě kdekdo předjíždí... Ale většinou to bejvaj ti, kteří to sice "pálej" třeba nějakejch 70 km/h, ale vyjedou z obce a jedou pořád těch 70...

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

10.8.2011 v 14:16 | Nahoru | #215
xBaryk> no podle toho co psal Capt.Orr že 50ccm tam smějí jezdit i po cyklostezce tak to už to pak dává smysl přeci jen aby tam lítali kilo mezi partou kolařů je nesmysl,ale u nás těch 45 km/h prostě smysl nemá protože na cyklostesky nemůžeš a na silnici akorát zdržuješ... a proč nemůžeš 30 ti nebo třeba 50 ti letýmu začátečníkovi bránit v tom pořídit si a jezdit na litru jakožto na první motorce? to že bude nespíše klidnější a rozuměji uvažující než nějaký puberťák se sice dá předpokládat ale ani to nemusí být vždy pravda a to že si na to vydělá nebo ne s tim podle mě nemá nic společnýho přeci když by si dejme tomu nějakej zazobanec vydělal na proudový letatlo tak s nim taky nemůže hned létat nejdříve stráví hodiny a hodiny na pomalejších vrtulových strojích a časem by s nim možná létat mohl,je mi jasný že letadlo a motorka že v tom je rozdíl ale princip je stejnej přeci jak nám říkají už od základní školy nikdo učenej z nebe nespadl všechno se musí trpělivě učit tudíž co se týče těch vyžších kategorií než sou padiny sem pro to aby si to každej odjezdil od dváci ale každej protože tenhle systém je podle mě postavenej hodně nelogicky,protože kupříkladu já i přesto že si dělám řidičáky postupně od 15 tak bych mohl teoreticky usednout legálně třeba na R1 ve stejnym věku jako nějaký můj vrstevník kterýho celej dosavadní život motorky nezajímaly a najednou se rozhodne v 21 letech že si koupí litra,já chápu argumenty spoustu lidí zde na foru že nechtěj aby jim děcko srazil pitomec jedoucí na výkonný motorce na kterou nemá zkušenosti ale nechápu že to směřujete výlučně a jenom na mladý začátečníky vždyť začátečníci sou i starší a to ve všech možnejch odvětvích ne jen motorismu,stejně tak jako souhlasim s tim že je špatnej argument že nejsou pro začátečníky limitovaný auta nějakou hranicí výkonu tak proč omezovat motorky,ne mělo by být omezený obojí já bych s tim plně souhlasil ale pro všechny začátečníky bez ohledu na věk,kupříkladu u motorek bych to udělal naprosto jednoduše první řidičák by musel být A1 s tím že by ten dotyčnej musel mít min dva roky na sebe hlášenou 11kW 125ccm a pak až mohl udělat A do 35 kW pak zase dva roky a pak neomezenou to vše bez ohledu na to jestli je tomu dotyčnéme dvacet nebo pětapadesát s tim že minimální hranice by byla pro A1 jako do teď 16 let..nějak takhle to maj tušim ve Švícarsku a pochvaluví si to,to by podle mě bylo rozumný řešení

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

13.8.2011 v 19:23 | Nahoru | #216

R4Zzy píše: Nejideálnější by bylo

15 - 50ccm bez omezení rychlosti
16 - 4T 125ccm
18 - 2T 125ccm/250ccm nebo Naked Bike do 750ccm (Určit modely třeba Bandaska, SV, Hornet, Monster apod. co nemá 120 kW)
20 (se zkušenostma)- Neomezený
24 (bez zkušeností) - Neomezený s výukovýma lekcema na okruhu pod dozorem instruktora (+ 2x větší počet jízd v autoškole)

Jenomže kde bysme pak byli s cenama .. Dyť cena na neomezený bez zkušeností by pak byla jako cena řidičáku s profesákem pro autobusáka ...

Taky můžu říct
18 - Automobil do výkonu 55kW (spadá pod to Fabia HaťaPka, Peugeot 206 v základní výbavě, apod..)
20 - Auto s výkonem mezi 55-80kW
21 - S předešlou zkušeností - Neomezený
24 - Bez zkušeností - neomezený s výukovýma lekcema na okruhu pod dozorem instruktora (+ 2x větší počet jízd v autoškole)

Ale na tohle nikdo nebere ohled ..

EDIT: Tímto by se taky vymýtili takoví ti rádoby drsňáci, kterým v 18cti koupí tata Opel Calibru a ti pak dělají cypoviny .. Prostě by je těch 55kW nepotahalo, ale na tohle nikdo nemyslí .. Možná by se tím vymýtili i rádoby tuneři aut, protože kdo by se chtěl chlubit autem co vypdá jak z Rychle a Zběsile, ale prd to jede

Btw. Je mi 18 .. můžu jít sedět, můžu pít, můžu kouřit, můžu založit firmu a milion dalších věcí, ale nemůžu řídit motorku jakou chci ..

To by se ti libilo, aby te uz nepojizdeli 16 lety kluci na 2T dvackach, co Jinak s tim autem je to pekna kokotina, do 55 kW, to vybizi akorat jezdit starejma slupkama, nehlede na to, ze treba predjizdet s HTP je vic nebezpecny nez mit pod prdeli 200 kW
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist