globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Konflikt" na evidenčce
 
16.6.2011 v 16:29
Zdravím, dneska sem měl na evidenčce menší hádavou rozpravu s tamním technikem. Jak mam na tý mojí potvoře hozený kapoty tak je hlavní úchyt udělanej tak že je chycenej kolem krku mezi brejlema a tim pádem kryje číslo rámu, to je ovšem hozený na štítku hned na vedlejší "trubce" a je to origo honďáckej štítek. Pustil se tam do mě že štítek nestačí a že musí bejt vidět i to vyražený na rámu a že me s timhle jednou vyhoděj na STK. Jak to je? Má stačit štítek a pouze sem narazil na hnidopicha nebo mam průser já a budu muset nějak vybrousit ten držák aby bylo číslo vidět?

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 16:32 | Nahoru | #1
stitek opravdu nestaci. musi byt videt cislo ramu

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 16:32 | Nahoru | #2
pokud to tak máš už z fabriky a jseš si jistej v kramflecích, tak ho pošli do prdele, ať veme brejle nebo ať si s tim otravuje výrobce.

1 reakcí na tento příspěvek "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 16:40 | Nahoru | #3
Ty kapoty jsou normálně origo na cébko, žádnej bastl .. zapsáný v TP taky jsou, jen se mu nezdál ten úchyt ... když sem mu řikal že je to prostě takhle udělaný aby to drželo a že neni jak jinak tu kapotu uchytit tak se mohl posrat. Nakonec mi tu evidenci dal ale bububu dělal ještě 5 minut potom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 16:41 | Nahoru | #4
moucan> a tos tu motorku koupil novou nebo jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 16:51 | Nahoru | #5

WHTRDR píše: moucan> a tos tu motorku koupil novou nebo jak?



Těžko bych v 5ti letech kupoval tenkrát nový CB

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 17:05 | Nahoru | #6
Pokud je to od výrobce tak je můžeš poslat klidně do pr....e.Prostě jsi narazi na Idiota co si tahal triko aby byl důležitej.Já měl podobný problem a chlápek ve věku cca 45 let mi říkal že u super sportů je to normální.

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 17:07 | Nahoru | #7
Uz si to presne nepamatuju ale od urcityho roku musi bejt vinko vymlaceny na nosny casti. Majitele us cars potvrdi, ze je to super se s nima nedohadovat, protoze americani to nikam nemlatej. Hodne casto se to resi tak, ze se necha vymlatit.

Na stk s tim oprvdu muzes narazit.

Jinak tohle je opet specifikum CR, treba japonsky auta to z vyroby taky nemivaj a musi se to dodelavat. I kdyz specifikum to bude cely EU, ale u nas na to nedostanes vyjimku

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 17:13 | Nahoru | #8
Mě to až tak neštve, známý na STK nebo pár chechtáku za "nevidomost" to jistěj ale jen mě zajímalo kdo že má vlastně pravdu. Že se holt blbci najdou všude to je obecně známý ...

1 reakcí na tento příspěvek "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 17:54 | Nahoru | #9
Mě na STK a na kartelovým vedení Suzuki řekli ať si štítek strčim do prdele (ne přímo těmito slovy ), že samotnej štítek je k ničemu a všechno by se mělo kontrolovat podle čísla vyraženýho na rámu...Selskym rozumem to dává smysl, páč štítek neni problém sehnat...Ale nevim jak je to v zákoně, jak sem koupil, tak prodávám...

(reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 19:46 | Nahoru | #10

DJwasabi píše: jak sem koupil, tak prodávám...



Tak nějak

1 reakcí na tento příspěvek "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 20:27 | Nahoru | #11
Číslo na rám umusí být viditelné, nechce se m,i věřit, že je v orig. satvu kryte nějakým držákem Spíše bude něco dobastlené, buď je jiný držák nebo máš přeražené číslo Ale jak je to u CB nevím, ale číslo fakt musí být viditelné. S tím nejen že tě vyrazí z STK, ale měl by jsi obrovský průser při kterékoliv silniční kontrole.

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 20:36 | Nahoru | #12
bohužel si narazil na jednoho z volů kterej tam dělá

(reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 20:58 | Nahoru | #13

c.j. píše: Číslo na rám umusí být viditelné, nechce se m,i věřit, že je v orig. satvu kryte nějakým držákem Spíše bude něco dobastlené, buď je jiný držák nebo máš přeražené číslo Ale jak je to u CB nevím, ale číslo fakt musí být viditelné. S tím nejen že tě vyrazí z STK, ale měl by jsi obrovský průser při kterékoliv silniční kontrole.



Kostra co drží celou přední masku a vlastně podpírá tu kapotáž je prostě udělaná tak že je úchyt vyvedenej směrem na krk. Zkusim ještě sehnat nějaký info nebo foto od jednoho uživatele tady co má ty samý kapoty a pak uvidim.

"Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 21:46 | Nahoru | #14
kde to číslo máš přesně? odpovídá to?

1 reakcí na tento příspěvek "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 22:07 | Nahoru | #15
Číslo na rámu neni vidět, je schovaný pod držákem kapoty takže těžko můžu říct kde přesně je, koukal sem na to dneska ze všech úhlů ale prostě ani kousek nezahlídnu, musel bych rozebrat kapoty a sundat masku i s tim držákem abych se k tomu dostal ... ale cca v místě kde je nakreslený to číslo rámu je prdnutej na tý trubce co vede pod nádrž štítek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 22:10 | Nahoru | #16

moucan píše: Těžko bych v 5ti letech kupoval tenkrát nový CB


takze pak se ptam jak sis to cislo zkontroloval kdyz si to kupoval?

(reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 22:14 | Nahoru | #17

WHTRDR píše: takze pak se ptam jak sis to cislo zkontroloval kdyz si to kupoval?



Zkontroloval sem štítek a ostatní jistila tejden stará stk kde bývalýho majitele jebali za to samý jako teď mě ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 22:44 | Nahoru | #18

moucan píše: Číslo na rámu neni vidět, je schovaný pod držákem kapoty takže těžko můžu říct kde přesně je, koukal sem na to dneska ze všech úhlů ale prostě ani kousek nezahlídnu, musel bych rozebrat kapoty a sundat masku i s tim držákem abych se k tomu dostal ... ale cca v místě kde je nakreslený to číslo rámu je prdnutej na tý trubce co vede pod nádrž štítek.



No ale to je povinnost toho technika na STK tohle vsechno udelat a zjistit zda cislo sedi a zase vratit do puvodniho stavu Si mu mel rict at teda tu motorku rozdela kdyz neveri a uvidis jak by vymekl

(reakce na) "Konflikt" na evidenčce

16.6.2011 v 23:02 | Nahoru | #19

SirIndy píše: No ale to je povinnost toho technika na STK tohle vsechno udelat a zjistit zda cislo sedi a zase vratit do puvodniho stavu Si mu mel rict at teda tu motorku rozdela kdyz neveri a uvidis jak by vymekl



No jo ono si delas srandu ale na tom STKáčku co dělal ještě ten kluk (původní majitel) kvůli tomu na místě dávali na stranu celou masku. Na to jim seru

"Konflikt" na evidenčce

17.6.2011 v 07:06 | Nahoru | #20
U evidenčky jim dáš motorku a může ti bejt jedno jak si to zjistí. Jestli držkoval, měl si mu říct, tak si to rozeberte a pak to složte. On by tě s tim v podstatě vůbec neměl otravovat, měl si donést golu a prostě tu masku sundat, zkontrolovat a zase to složit.
Při STK je to jednodušší. Tam ten technik do papíru napíše "číslo rámu nezjištěno - kapotáž" a víc ho nezajímá. Resp. nemusí zajímat. Evidenčku máš při koupi stroje a hotovo. Jediný co, tak musí zkontrolovat aspoň jedno z čísel, buď rám nebo motor.
Takhle mi to vysvětloval známej z technický.

"Konflikt" na evidenčce

17.6.2011 v 07:25 | Nahoru | #21
logické je kontrolovat číslo vyražené na rámu strojem, protože to je hůře padělatelné než štítek, který ti vyrobí defakto každá reklamka s gravírkou. Ten se dá padělat snadno, ale přebouchat číslo rámu, tak aby to nikdo nepoznal, to už je větší oříšek. Vztekal jsi se zbytečně..

1 reakcí na tento příspěvek "Konflikt" na evidenčce

17.6.2011 v 08:05 | Nahoru | #22
není to technická ale evidenčka, takže i kdyby jsi to přivezl na valníku na pět kusů tak tě musí nechat být pokud zjistí čísla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Konflikt" na evidenčce

17.6.2011 v 15:58 | Nahoru | #23
novej> neni tomu tak...pri evidencce musi cisla sedet, technicky stav nikoli...

(reakce na) "Konflikt" na evidenčce

17.6.2011 v 15:59 | Nahoru | #24

Sleeper1 píše: novej> neni tomu tak...pri evidencce musi cisla sedet, technicky stav nikoli...

A co jsem napsal?

"Konflikt" na evidenčce

17.6.2011 v 21:55 | Nahoru | #25
Jo. Na krku řízení to má i moje Cagiva, jenže tudy vede i svazek- kabeláž. Mno a Bike je z r. 2001 a jak se tím otáčí, tak se to šoupe a jak se šoupalo a šoupalo, šoupalo a šoupalo, tak se to uprostřed ošoupalo. Je tam vidět prd. Na evidenčce se borec ušklíbl, zkontroloval pozůstatky čísla, číslo motoru a už jsem drandil pro razítko. Je to v lidech.

"Konflikt" na evidenčce

18.6.2011 v 01:01 | Nahoru | #26
Mno, ja měl poněkud obdobný problém s třindou na evidenčce... VINko vyražené na rámu se skládá pouze z posledního šestičíslí. Na štítku (štítek je z čela krku řízení - hůře je na něj vidět; kabeláž a tak) je číslo celé. V techničáku opět pouze poslední šestičíslí. Chlápek okolo toho běhal a něco si brblal. Ptám se, jestli je nějakej problém.
Řekl: "Ano, čísla VIN nesouhlasí... je to problém!"
Tak jsem se ho zeptal, co s tím hodlá dělat resp. že věřím, že jakožto zkušeného profíka ho tahle prkotina nezaskočí a poradí si. Nevím, snad zafungovalo polechtání ega nebo můj debilní úsměv ... . Vyřešili jsme to opravou v techničáku .

Nicméně, jak už tu bylo řečeno, je to opravdu v/o lidech. Jestli je to na tom rámu takhle "schovaný" standardně z výroby (jako že asi jo), neřešil bych. Evidenčku máš, tak OK a na technickou bych šel/jel jinam, kde jsou normální lidi (pokud ta možnost je).

1 reakcí na tento příspěvek "Konflikt" na evidenčce

18.6.2011 v 16:42 | Nahoru | #27
Na evidenčce se porovnává faktický stav moto vůči TP, takže musí sedět čísla, barva, kola, jestli má či nemá kapotu, vesměs i rozměry, počet míst k sezení atd.. Zbytečně se rozčiluješ, máš přivést moto v takovém stavu aby se dalo zkontrolovat. Technik není povinnen ba nesmí nic rozebírat. Takže když přivezeš moto v pěti kusech, tak tě pošlou pryč, nebo ti to dají do poznámek. Jako třeba : Moto je havarovaný, silně poškozeno atd. Pak se skvěle prodává. Ale dobře tak na vychcánky...

(reakce na) "Konflikt" na evidenčce

18.6.2011 v 18:03 | Nahoru | #28

Maštalák píše: Na evidenčce se porovnává faktický stav moto vůči TP, takže musí sedět čísla, barva, kola, jestli má či nemá kapotu, vesměs i rozměry, počet míst k sezení atd.. Zbytečně se rozčiluješ, máš přivést moto v takovém stavu aby se dalo zkontrolovat. Technik není povinnen ba nesmí nic rozebírat. Takže když přivezeš moto v pěti kusech, tak tě pošlou pryč, nebo ti to dají do poznámek. Jako třeba : Moto je havarovaný, silně poškozeno atd. Pak se skvěle prodává. Ale dobře tak na vychcánky...



Na vychcánky...tak většinou jsou vychcánci na technické. Jak jinak mi vysvětlíš stav některých ruchadel jezdících po silnici? Sám taky znám pár s nataženou dlaní hřbetem otočenou dolů....jakože "Dej a projdeš." Nakakat!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist