1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvodového řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvodového řetězu
Funguje oproti sériovýmu 100% spolehlivě, nastavení je jednoduchý a vpodstatě stačí ho dělat jednou ročně. Navíc výrazně prodlouží životnost rozvoďáku. Není se čeho bát.
Buď koupit z ameriky z thumpertalk.com a nebo si nechat vyrobit.. není to nic složitýho, nejtěžší je udělat správný utěsnění.
Naposledy editováno 24.03.2011 18:23:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
c.j. píše: apropo jestli ti servis řekl 5 hodiny práce, tak upaluj jinde.. Kámoš to zvládl za cca 2.5 hodiny a to to dělal poprvé..
Jeste jsem k tomu chtel seridit ventily, rikal 4 az 5 hodin.
2 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvodového řetězu
Chápu jeho použití na závodních strojích nebo strojích, kde se člověk údržbě věnuje velice často a ví, co dělá
c.j. píše: NIKDY jsem neviděl ani neslyšel o prasklém rozvodovém řetězu při použití standardního napínáku. Při použití manuálního napínáku o prasklém napínáku slyším celkem často Samozřejmě díky tomu, že to někdo přešponuje.. Což se stane obzvláště při vytahaném rozvoďáku, člvoěk to dotáhne tzak akorát, apk se protočí motor o půl otáčky a napínák je vyšponovaný tak, že se motor už dále nemá sílu pootočit..
Chápu jeho použití na závodních strojích nebo strojích, kde se člověk údržbě věnuje velice často a ví, co dělá
No ale kdyz v nem rupla pruzinka tak potom se mohl naopak moc uvolnit a mlatit tam ne? Z ceho vseho se sklada ten automatickej napinak, co tam jineho muze selhat kdyz pruzinka je nova? nejhorsi ze kdyz bude klepat tak to nijak to nepoznam, nebot to ma superurvanej ladak a motor vubec neni slyset. A v pripade rupnuti rozvodaku se celej motor hryzne a oprava za desitky tisic?
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvodového řetězu
[img] BUM..
Naposledy editováno 24.03.2011 18:51:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
c.j. píše: NIKDY jsem neviděl ani neslyšel o prasklém rozvodovém řetězu při použití standardního napínáku. Při použití manuálního napínáku o prasklém napínáku slyším celkem často Samozřejmě díky tomu, že to někdo přešponuje.. Což se stane obzvláště při vytahaném rozvoďáku, člvoěk to dotáhne tzak akorát, apk se protočí motor o půl otáčky a napínák je vyšponovaný tak, že se motor už dále nemá sílu pootočit..
Chápu jeho použití na závodních strojích nebo strojích, kde se člověk údržbě věnuje velice často a ví, co dělá
já jsem slyšel často o selhání automatickýho napínáku u Suzuki. Ne prasknutí, ale že dopínal málo. Mě se to stalo u SV650, a těch případů je hodně.
Samozřejmě je možný s manuální napínákem ten rozvoďák přetrhnout, když jseš úplnej diletant.
Seřizuje se to podle sluchu. Přitáhneš prstama, nastartuješ a povoluješ dokud nezačne chrastit.. pak se vrátíš přesně do toho místa kdy ztihne. A hotovo.
Moje DR-Z tak jezdilo a jezdí už třetím rokem.
Víc se hádat nebudu
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008&garpg=2#content_start
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Vespa píše: já jsem slyšel často o selhání automatickýho napínáku u Suzuki. Ne prasknutí, ale že dopínal málo. Mě se to stalo u SV650, a těch případů je hodně.
Samozřejmě je možný s manuální napínákem ten rozvoďák přetrhnout, když jseš úplnej diletant.
Seřizuje se to podle sluchu. Přitáhneš prstama, nastartuješ a povoluješ dokud nezačne chrastit.. pak se vrátíš přesně do toho místa kdy ztihne. A hotovo.
Moje DR-Z tak jezdilo a jezdí už třetím rokem.
Víc se hádat nebudu
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=639008&garpg=2#content_start
Podle sluchu je v tomto pripade nemyslitelne, ma to nejhlucnejsi ladak co sem kdy slysel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Android.wr píše: Ty jo... z mojí neblahé zkušenosti bych rozvoďák měnil pro jistotu automaticky..
Povidej at vim jaka jsou rizika, nebo odkaz...
Vespa píše: Na DR-Z je manuální napínák rozvoďáku jedna z nejběžnejších úprav. Na svým jsem ho taky měl.
Funguje oproti sériovýmu 100% spolehlivě, nastavení je jednoduchý a vpodstatě stačí ho dělat jednou ročně. Navíc výrazně prodlouží životnost rozvoďáku. Není se čeho bát.
Buď koupit z ameriky z thumpertalk.com a nebo si nechat vyrobit.. není to nic složitýho, nejtěžší je udělat správný utěsnění.
I s postovnym 1200, to je dost slusny.
Vespa píše: já jsem slyšel často o selhání automatickýho napínáku u Suzuki. Ne prasknutí, ale že dopínal málo. Mě se to stalo u SV650, a těch případů je hodně.
Samozřejmě je možný s manuální napínákem ten rozvoďák přetrhnout, když jseš úplnej diletant.
Seřizuje se to podle sluchu. Přitáhneš prstama, nastartuješ a povoluješ dokud nezačne chrastit.. pak se vrátíš přesně do toho místa kdy ztihne. A hotovo.
Moje DR-Z tak jezdilo a jezdí už třetím rokem.
Víc se hádat nebudu
Naprostá pravda. Jenže ti co ho roztrhli ho nenapínali jak píšeš, ale prostě dotáhli nadoraz, ať je našponovaný
A řetěz neoroztrhne napínák, jasně že tam je vždy kluzná lyžina, ale roztrhne ho časem to přešponování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
SirIndy píše: Povidej at vim jaka jsou rizika, nebo odkaz...
Jen jsem reagoval na to co psal Vespa..Jako že se divím že to jde přervat ten rozvoďák napínákem.. asi u toho vašeho stroje , to se divím že to nemá ty kluzné lišty.. umě se ten napínák opírá o tu lištu a tím napíná rozvoďák..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Android.wr píše: Jen jsem reagoval na to co psal Vespa..Jako že se divím že to jde přervat ten rozvoďák napínákem.. asi u toho vašeho stroje , to se divím že to nemá ty kluzné lišty.. umě se ten napínák opírá o tu lištu a tím napíná rozvoďák..
Myslel jsem tu neblahou zkusenost, ten obrazek tam v tu dobu nebyl, co se tomu stalo a kolik to stalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
SirIndy píše: Myslel jsem tu neblahou zkusenost, ten obrazek tam v tu dobu nebyl, co se tomu stalo a kolik to stalo...
J aha.. no vlastně ani pořádně nevím jak se to stalo Ale když jsem ten rozvoďák vytáhl vůbec se nechtěl ohýbat.. a když jo tak hodně ztuha.. byl asi už starej vytahanej když jsem to koupil.. majitel mi tvrdil že je novej a .. Mám za to že to muselo skočit o pár zubů.A nebo jak se to prostě vyvleklo tak to nadělalo paseku.. jestli byl špatně dotáhlej.
Tak dělám rovnou generálku.. píst mě stál 4500 klika myslím 3000 ložiska na kliku 1000 válec se musel vyvařit protože u vrchu byly rýhy + nikasil 3700 komplet hlava tá byla nejdražší 5000 (jetá ale, cena docela oukej) No a tak snad letos to dám do kupy
Naposledy editováno 24.03.2011 19:13:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Android.wr píše: J aha.. no vlastně ani pořádně nevím jak se to stalo Ale když jsem ten rozvoďák vytáhl vůbec se nechtěl ohýbat.. a když jo tak hodně ztuha.. byl asi už starej vytahanej když jsem to koupil.. majitel mi tvrdil že je novej a .. Mám za to že to muselo skočit o pár zubů.A nebo jak se to prostě vyvleklo tak to nadělalo paseku.. jestli byl špatně dotáhlej.
Tak dělám rovnou generálku.. píst mě stál 4500 klika myslím 3000 ložiska na kliku 1000 válec se musel vyvařit protože u vrchu byly rýhy + nikasil 3700 komplet hlava tá byla nejdražší 5000 (jetá ale, cena docela oukej) No a tak snad letos to dám do kupy
Tu generalku jako delas rovnou s tim nebo za to vsechno mohl ten retez?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
SirIndy píše: Podle sluchu je v tomto pripade nemyslitelne, ma to nejhlucnejsi ladak co sem kdy slysel.
tak do něho nacpi několik drátěnek a zajisti je proti vylítnutí.. to se mě osvědčilo jako dobrej způsob ztišení s minimálním dopadem na výkon. A nebo pořiď nějakej slušnej výfuk, jezdit na hlučný motorce je dost nepříjmený pro jezdce i pro okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Vespa píše: tak do něho nacpi několik drátěnek a zajisti je proti vylítnutí.. to se mě osvědčilo jako dobrej způsob ztišení s minimálním dopadem na výkon. A nebo pořiď nějakej slušnej výfuk, jezdit na hlučný motorce je dost nepříjmený pro jezdce i pro okolí
Jelikoz se nejedna o zadnou cestovni motorku ale motorku na vyblbnuti, tak pro jezdce je to naopak zadouci, pro okoli to neprijemny bude, ale v 90% budou okolim pole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvodového řetězu
Vespa píše: SirIndy> když seš schopnej najít takový trasy a místa kde opravdu nikoho nepotkáš, tak budiž. Já mám ale zkušenost že začátečníci v terénu obvykle lítají po turistických a cyklistických stezkách v blízkým okolí měst kde chodí spousta lidí a akorát tím rozšiřujou řady odpůrců motorek. Tam laďák opravdu škodí.
U nas zadne cyklo ani turisto trasy nejsou, jezdim po polnich cestach pro zemedelske stroje, pripadne primo po polich bez sadby a loukach nebo lesnich cestach pro tezarske stroje. Vetsinou nikoho za celou projizdku nepotkam. Jenom k prvni polni ceste se jede kolem zahradkarske kolonie, ale tech par minut nez projedu to musej vydrzet, nejsem debil abych jim tam jezdil ze strany na stranu, to bych pak nenavist pochopil :D
SirIndy píše: Tu generalku jako delas rovnou s tim nebo za to vsechno mohl ten retez?
No GO hlavně vůli tomu že to mám kuchlé v podstatě to zřejmě přežily ložiska na klice převodovka spojka...Nebyl jsem si jistej ojnicou esi dostala kopanec a byla nějak chycená raději jsem ju vyměnil taky ložiska na kliku jsem teda rovnou koupil taky nové ..ve válcu rýhy po urvaných ventylech.. hlava zespod na sračku píst na sračku..
Naposledy editováno 24.03.2011 22:03:16
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvodového řetězu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |