globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XT - DR - TT - TE ???
 
14.3.2011 v 13:10
Zdarec, jak velký je váhový a výkonnostní rozdíl mezi XR 400 a XR 600? Já jsem nikdy na obou po sobě nejel a vůbec se térenu moc nevěnuju, ale začal jsem uvažovat o Husce TE, Hondě XR, Yamaha TT, nebo Suze DR. Prostě chtěl bych prubnout terén na pole louky les. Nevím, ale co od čeho čekat, jak drahý a často potřebýný je servis a jak se co v terénu chová, zda to není třeba těžká motorka. Chci to ale s RZ. Jezdil jsem děn na Husqvarne TE 450 z roku 2009 a moc mi vyhovovala. Chci něco jen na horší počasí a tak bych chtěl zůstat někde do 50.000,-.

Naposledy editováno 14.03.2011 13:13:20

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 13:43 | Nahoru | #1
Co vidím v okolí, tak u mašin koupených podle kritéria "do 50000" je servis Drahý i Potřebný Dodám, že obvykle lidi měsíce čekají, pokud si neumí motor zgenerálkovat sami.

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 13:46 | Nahoru | #2
Osobne bych v dane cenove relaci a pro navrhovane pouziti vybral Honda XR 400...jednoduche,relativne lehke a vykonne enduro s velmi dobrym podvozkem a v uvedene cene sezenes slusne...TTR jsem mel,XT a DR jezdily s nama,Husku neznam...XR 600 je uz zbytecne tezka...

Naposledy editováno 14.03.2011 13:47:31

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 15:32 | Nahoru | #3
za 50k sezenes pekne XT600E kolem r.v. 2000, do ktereho rozhodne nebude nutne cpat tisice. Akorad je potreba trochu vybirat.

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 15:54 | Nahoru | #4
Řešil sem to same a vyhrálo XRko 400. Překvapilo mě jak je lehká, oproti šestikilům je to fakt kolobrnda a je to nesmrtelný držák.

Husku za 50 koupíš starou a zapláčeš až se ti něco vysype

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 17:19 | Nahoru | #5
Já jsem si všimnul, že ptákoviny z plastu stály docela dost. Páčka na dekompres taky asi 1500.

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 18:30 | Nahoru | #6
Taky jsem vybíral a zkončil u XR 400, hlavně proto, že stačí jen měnit olej a jednou za sezóny zkontrolovat ventily.. A ty jsou na šroubky, takže práce na půl hoďky (a to jsem to dělal poprvé).

Do terénu lze vzít max. úplně první modely XT600, které ještě nebyly tak težké, cca 150kg pohotovostní.

Novější startérové XT600E má pohotovostní přes 170kg..

DR 650 SE má 160kg.

DR-Z 400 S má 144kg. (a má startér)

XR 600 má 139kg.

DR 350 S má 130kg.

XR400 má pohotovostní cca 126kg.

To je snad dost výmluvné.

DR-Z 400S je ale dražší, spíše k 60ti tis Kč, XR400 za 50tis jen tak tak, to raději udržovanou DR 350S.

Do staré Huswvarny bych nešel, rozhodně ne za takové peníze, to bude pokladnička.

Náklady na servis XR a DR 350/400 jsou v podstatě nulové, jen měnit olej a sem tam mrknout na ventily. Motory vydrží bez zásahu 10-20 let.

1 reakcí na tento příspěvek XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 18:32 | Nahoru | #7
HSQ
Fotky
Co tahle ? Není za 50,ale v 100% stavu.

Jinak HSQ je 100% spolehlivá. Chce jen olej,benzín a seřizování ventilů.
Já bych šel do HSQ, je nejlepší
Byl jsem s ní max spokojený,jen nemám čas...

(reakce na) XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 18:35 | Nahoru | #8
lamar> to už jiná liga, nelze než doporučit

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 20:02 | Nahoru | #9
Tak já teď mám k dispozici Husku z roku 2009 je to model TE 450 a prej je tam motor od BMW. Díky tomu, mi bahno trochu chytlo a radši bych něco svýho na tvrdší zacházení. Tohle když zahodím, tak to dám zpátky do stavu za to za co koupím něco o čem jsem psal. Je fakt že to jede dost solidně, ale pár polámanejch blbostí bylo dost drahejch a v motoru to asi levný dvakrát taky nebude. Chci jezdit a nesypat mrak peněz a času do stroje.

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 20:06 | Nahoru | #10
a co KTM????

Naposledy editováno 14.03.2011 20:07:36

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 20:20 | Nahoru | #11
bez problémů

XT - DR - TT - TE ???

14.3.2011 v 20:46 | Nahoru | #12
...ale je oranžové

XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 12:37 | Nahoru | #13
Jsem udělal výběrko a zůstaly mi ve finále stroje Yamaha, modely WR. Docela dobře lítá i 250 tak o ní uvažuju taky. Nevíte na co ci dát bacha u WR???

XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 13:32 | Nahoru | #14
Já měl taky výber... WR-F,EXC-F a Te.
Myslím,že je celkem jedno co koupíš. Všechny mají dobrý servis,spolehlivost,atd... Ale mně Te sedla nejvíc. Oproti ostatním mi přijde,že má mnohem kratší rychlosti a má 6 stupeň a je mnohem hezčí (to je ale každého věc).
A šel bych do 250 a ne do 450. Je tu toho hodně proč je lepší

1 reakcí na tento příspěvek XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #15
Mně by asi stačila ta 250, jen mám obavy, že to každej koupí a lítá soutěže a po roce je skoro stroj po smrti, pak to poleští poladí a vzhůru do světa s tím, že je jetá hoby po lese. Servis pak může být raketa. Na co si tam dát bacha jak si nenaběhnout? Tuším, že řeknete do motoru nevidíš, ale něco někde by mohlo trochu napovědět a něco bude slabší část stroje. Tak se radši ptám něž položim nějaký peníz.

XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 20:51 | Nahoru | #16
Dej pozor, aby tam byly obě čerpadla

(reakce na) XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 21:01 | Nahoru | #17
Racetiger> ...no hlavně podle stavu Jak vypadá celkově...
Na plasty se nedívej,ale třeba jak jsem vybíral,tak u HSQ jsem se řídil krytem spojky a oblastí kolem stupaček,jestli to bylo hodně "ošoupané" .


1 reakcí na tento příspěvek XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 21:01 | Nahoru | #18
c.j. ????????????????????

(reakce na) XT - DR - TT - TE ???

16.3.2011 v 21:11 | Nahoru | #19

Racetiger píše: c.j. ????????????????????



Aha, ty nečteš, jsem předpokládal, že jsis už o ní tady přečetl aspoň poslední vlákno

Téma: Yamaha WR 250F

Jinak super stroj, moc by se mi v garáži líbila, ale na to nemám finance (a hlavně na servis).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist