Naposledy editováno 14.03.2011 13:13:20
Naposledy editováno 14.03.2011 13:47:31
Do terénu lze vzít max. úplně první modely XT600, které ještě nebyly tak težké, cca 150kg pohotovostní.
Novější startérové XT600E má pohotovostní přes 170kg..
DR 650 SE má 160kg.
DR-Z 400 S má 144kg. (a má startér)
XR 600 má 139kg.
DR 350 S má 130kg.
XR400 má pohotovostní cca 126kg.
To je snad dost výmluvné.
DR-Z 400S je ale dražší, spíše k 60ti tis Kč, XR400 za 50tis jen tak tak, to raději udržovanou DR 350S.
Do staré Huswvarny bych nešel, rozhodně ne za takové peníze, to bude pokladnička.
Náklady na servis XR a DR 350/400 jsou v podstatě nulové, jen měnit olej a sem tam mrknout na ventily. Motory vydrží bez zásahu 10-20 let.
1 reakcí na tento příspěvek XT - DR - TT - TE ???
Myslím,že je celkem jedno co koupíš. Všechny mají dobrý servis,spolehlivost,atd... Ale mně Te sedla nejvíc. Oproti ostatním mi přijde,že má mnohem kratší rychlosti a má 6 stupeň a je mnohem hezčí (to je ale každého věc).
A šel bych do 250 a ne do 450. Je tu toho hodně proč je lepší
1 reakcí na tento příspěvek XT - DR - TT - TE ???
1 reakcí na tento příspěvek XT - DR - TT - TE ???
Racetiger píše: c.j. ????????????????????
Aha, ty nečteš, jsem předpokládal, že jsis už o ní tady přečetl aspoň poslední vlákno
Téma: Yamaha WR 250F
Jinak super stroj, moc by se mi v garáži líbila, ale na to nemám finance (a hlavně na servis).