Přehled naked dvěpade v ČR dle ročníku. Můžete dolů přidávat i nedovážené kousky. Levná čína neuvedena.
2004 hyosung gt 250 comet : (korea)
2004 honda cbf 250 : (brazílie)
2007 yamaha ybr 250 : (brazílie)
2009 honda vtr 250 :
2012 ktm duke 200 : (indie)
2012 sym wolf 250 : (taiwan)
2013 suzuki inazuma 250 : (čína)
2014 hyosung gd 250 : (korea)
2015 kawasaki z 250sl : (indonésie)
2016 benelli bn 251 : (čína)
Naposledy editováno 06.07.2018 11:19:02
ChinaBikerka>bledemon> Hele nevíš jestli už se prodává ten černej romet division ? A kolik stojí
Jak již bylo psáno, cena v přepočtu 50tis Kč, ale ještě se neprodává.. Na tohle jsem dost zvědavý, kdyby to bylo kvalitou mezi čínou a japonskem, tak by to byla velcie zajímavá alternativa.
http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/motocykle/2010/art786.html
1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm
2 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm
stou kvalitou je to pravda, treba americkej motor co pouziva kazda sekacka mountfield je taky k zbliti, ty plastovy dily pro rozvod ventilu ->
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm
ChinaBikerka>c.j.> je to prostě nádherný jenom bych asi pak hodila jiné světlo možná klasický kulatý by tomu sedělo víc ale jinak nemám na desing slov :) a na moje ježdění ideální obsah
K motorce dostaneš i dresing? Tk to ti můžu poradit nejlepší je řeckej tzatziki a hodně česneku
Pawka>ROMET-žebrovej desing se vrací?
stou kvalitou je to pravda, treba americkej motor co pouziva kazda sekacka mountfield je taky k zbliti, ty plastovy dily pro rozvod ventilu ->
Další milovník salátové kuchyně... No když tam dáš prošlej jogurt, tk je jasný, že to pak vrátíš. Akorát nevim jak si myslel ten žebrovej. To do toho přidáváš vývar z žebírka?
Jinak lidi, píše se DESIGN, je to přece slyšet v tom slově -DYZAJN, angličtina na prvním stupni ZŠ...
Naposledy editováno 10.08.2010 21:37:08
1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm
Nevyprávěj mi o čínách. Každý máme asi jiný nároky nebo jsme viděli každej něco úplně jinýho
1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm
1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm
rozhodne ale i ty co jezdi 20tkm bez poruchy nema kvalitou na renomovane znacky jak celkovym zpracovani, vykonem motoru, podvozkem.. jizda na nich neni tak prijemna a kvalitni jako na stroji renomovane znacky..
snad jedine cinske dvacky ktere se opravdu priblizuji japonskym a evropskym dvackam jsou Yuki 125 SM a jeji enduro segra Yuki 125 TR... ty jsou opravdu velice povedene a oproti ostatnim cinskym dvackam (i z vlastni staje) jsou uplne nekde jinde netvrdim ze jsou vhodne na nejake prehnane drsne zachazeni (tzn pravidelne honeni SMka po motardove trati, popripade tahani TRka do hard terenu), ale na bezne pojizdeni okolo komina, na uceni se pro mladez, v pripade TRka na lehky off (polnacky a lesni cesty) si myslim ze jsou konkretne tady ty motorky OK
Naposledy editováno 25.12.2010 11:24:51
Lifan je jedna z těch fabrik kde nedělají špatný věci,.. mám na tom motoru zatím jenom asi 1500 (víc jsem od podzimu nestih) a bez problému.
Ty motory jsou uplně stejný jako je tenkrát dělala Honda - sice je dělá dodnes, ale jsou již modifikovaný, modely Nice a Wave. Myslím, že i materál bude dnes v Číně na stejné úrovni jako tenkrát v Japonsku. A ten původní motor vydržel i při hrozném zacházení (podle stavu motoru i motorky) 40tkm, tak proč by to neměl vydržet i ten číňan?