globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pro příznivce naked 4T-250ccm
 
6.8.2010 v 12:47
(aktualizováno 2018)
Přehled naked dvěpade v ČR dle ročníku. Můžete dolů přidávat i nedovážené kousky. Levná čína neuvedena.

2004 hyosung gt 250 comet : (korea)


2004 honda cbf 250 : (brazílie)


2007 yamaha ybr 250 : (brazílie)


2009 honda vtr 250 :


2012 ktm duke 200 : (indie)


2012 sym wolf 250 : (taiwan)


2013 suzuki inazuma 250 : (čína)


2014 hyosung gd 250 : (korea)


2015 kawasaki z 250sl : (indonésie)


2016 benelli bn 251 : (čína)


Naposledy editováno 06.07.2018 11:19:02

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 12:50 | Nahoru | #31
nwzastavam si činy, ale jak se tak divu čín je mazi námy hodne, ale na foru se moc nevidi, mam posranou motorku činu, za to od znamych znacek aje to tu dost casto, aji kdyby byla poruchová, tak má ne tolik vychytanej servis, že to jsem lidi nestaci aji napsat

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 12:58 | Nahoru | #32

ChinaBikerka>moc moc moc pěkný hned bych brala dom :)



- moc moc pěkná, hned bych bral dom

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:12 | Nahoru | #33

ChinaBikerka>bledemon> Hele nevíš jestli už se prodává ten černej romet division ? A kolik stojí



Jak již bylo psáno, cena v přepočtu 50tis Kč, ale ještě se neprodává.. Na tohle jsem dost zvědavý, kdyby to bylo kvalitou mezi čínou a japonskem, tak by to byla velcie zajímavá alternativa.

http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/motocykle/2010/art786.html







pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:22 | Nahoru | #34
hezká motorka..

1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:27 | Nahoru | #35


[img]

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:30 | Nahoru | #36
A měl by být za cenu toho Loncinu, který se mi absolutně nelíbí, totální čína i vzhledem, taková klasická slátanina od všeho kousek..

2 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:34 | Nahoru | #37
ROMET-žebrovej desing se vrací?
stou kvalitou je to pravda, treba americkej motor co pouziva kazda sekacka mountfield je taky k zbliti, ty plastovy dily pro rozvod ventilu ->

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:39 | Nahoru | #38

Pawka>ROMET-žebrovej desing se vrací?



ten se vrátil už na nové ZZR

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 13:48 | Nahoru | #39
to je taky des

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 17:19 | Nahoru | #40
Ohledně kritizování čínských motorek... nejde jen o samotnou motorku. Jde přece i o věci kolem toho, jako je servisní síť, dostupnost ND, apod. A v tom je Made in China eště trochu pozadu

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #41
Je to hezký,ale bohužel je to čína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 19:09 | Nahoru | #42
c.j.> je to prostě nádherný jenom bych asi pak hodila jiné světlo možná klasický kulatý by tomu sedělo víc ale jinak nemám na desing slov :) a na moje ježdění ideální obsah

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 19:10 | Nahoru | #43
už mám rozhodnuto tu chci :D

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 19:14 | Nahoru | #44
a nevíte někdo jak je to s KW jestli to je jako 13/17/25 ?? taková ta klasika kolit to vlastně ma

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 20:08 | Nahoru | #45
Osobní typ mám tak kolem 15-19kW víc určitě ne, méně snad tyké ne.

pro příznivce naked 4T-250ccm

8.8.2010 v 21:40 | Nahoru | #46
má psaných 18 koní.. Což je 13.3kW? Sice má označení 250, ale objem má 223cmᶟ

pro příznivce naked 4T-250ccm

9.8.2010 v 22:39 | Nahoru | #47
nevadí stejně je úžasná pude dom do stáje :D

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

10.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #48

ChinaBikerka>c.j.> je to prostě nádherný jenom bych asi pak hodila jiné světlo možná klasický kulatý by tomu sedělo víc ale jinak nemám na desing slov :) a na moje ježdění ideální obsah


K motorce dostaneš i dresing? Tk to ti můžu poradit nejlepší je řeckej tzatziki a hodně česneku

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

10.8.2010 v 21:35 | Nahoru | #49

Pawka>ROMET-žebrovej desing se vrací?
stou kvalitou je to pravda, treba americkej motor co pouziva kazda sekacka mountfield je taky k zbliti, ty plastovy dily pro rozvod ventilu ->


Další milovník salátové kuchyně... No když tam dáš prošlej jogurt, tk je jasný, že to pak vrátíš. Akorát nevim jak si myslel ten žebrovej. To do toho přidáváš vývar z žebírka?

Jinak lidi, píše se DESIGN, je to přece slyšet v tom slově -DYZAJN, angličtina na prvním stupni ZŠ...

Naposledy editováno 10.08.2010 21:37:08

1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm

10.8.2010 v 21:53 | Nahoru | #50
babajezi> Všechny číny nejsou tk na hovno. U nás doma se v garáži vystřídala už pěkná řádka motocyklů a největší shit byla Cagiva a Honda. Číny nás naopak překvapily, že to tak zlý neni jak lidi jako ty tvrdí. A to jim dáváme za uši v terénu, na asfalt prakticky nepáchnou. A byly za pár tisíc, nelituju. Moje příští motorka bude opět čína, páč japonec novýho offroaďáka za dvacku neumí

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

10.8.2010 v 22:39 | Nahoru | #51
Tom_Riddle> Jezdím terén 45 let z toho řadu let aktivně. Viděl jsem fedruňky čínských "krosek" po objetí 3 kol v Bělčicích, viděl jsem ty napodobeniny vidlic rozebraný, viděl jsem rozebraný hlavový složení, viděl jsem popraskanou třetinu drátů a další vytrhaný z niplů, viděl jsem přetržený rámy, viděl jsem zlomený řítítka při doskoku..........
Nevyprávěj mi o čínách. Každý máme asi jiný nároky nebo jsme viděli každej něco úplně jinýho

1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm

11.8.2010 v 19:27 | Nahoru | #52
babajezi: čína ale žádný krosky nevyrábí

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

25.8.2010 v 16:19 | Nahoru | #53

Tom_Riddle>babajezi: čína ale žádný krosky nevyrábí



To máš pravdu. Ty sračky který za ně vydává nemají s motokrosovými motorkami nic společnýho.

I pity dělájí mimořádně kvalitní Tfuj tajfl! Že se o tom vůbec bavím !!

[URL=

pro příznivce naked 4T-250ccm

26.8.2010 v 12:38 | Nahoru | #54
babajezi> Nesmíš hned kupovat ten nejlevnější šmejd Včera se kámošovi vysypala Yamaha, my ostatní, co máme číny jen jezdíme

1 reakcí na tento příspěvek pro příznivce naked 4T-250ccm

22.10.2010 v 11:33 | Nahoru | #55
qingqi 250 bez kapotáže

(reakce na) pro příznivce naked 4T-250ccm

24.12.2010 v 18:00 | Nahoru | #56
To CPI vypadá dobře! Na dojíždění do práce by to mohlo bejt dobrý přibližovadlo - prodává to u nás někdo?

pro příznivce naked 4T-250ccm

25.12.2010 v 11:24 | Nahoru | #57
osobne cinske motorky moc nemusim, a koupil bych si tak maximalne pita X-Motos na projizdeni polnacek a lesnich cest.. ale rozhodne nepovazuju lidi co si koupi cinu za blbce a voly je to vetsinou sazka do loterie, znam lidi s cinama kterym to kazdych 500km stoji rozesrane, a taky znam lidi kterym to treba 10 nebo 20 tisic km jezdi bez poruchy (a pak samozrejme znam lidi kteri jsou nekde mezi, a tech je vetsina..)..
rozhodne ale i ty co jezdi 20tkm bez poruchy nema kvalitou na renomovane znacky jak celkovym zpracovani, vykonem motoru, podvozkem.. jizda na nich neni tak prijemna a kvalitni jako na stroji renomovane znacky..

snad jedine cinske dvacky ktere se opravdu priblizuji japonskym a evropskym dvackam jsou Yuki 125 SM a jeji enduro segra Yuki 125 TR... ty jsou opravdu velice povedene a oproti ostatnim cinskym dvackam (i z vlastni staje) jsou uplne nekde jinde netvrdim ze jsou vhodne na nejake prehnane drsne zachazeni (tzn pravidelne honeni SMka po motardove trati, popripade tahani TRka do hard terenu), ale na bezne pojizdeni okolo komina, na uceni se pro mladez, v pripade TRka na lehky off (polnacky a lesni cesty) si myslim ze jsou konkretne tady ty motorky OK

Naposledy editováno 25.12.2010 11:24:51

pro příznivce naked 4T-250ccm

27.12.2010 v 17:49 | Nahoru | #58
Cosmogagy> X-motos s ležatym motorem sou v poho hadimršky

pro příznivce naked 4T-250ccm

30.12.2010 v 17:16 | Nahoru | #59
No, taky se přidám do diskuse. Mám hybrida, japonskou motorku s čínským motorem. Je mi přecijenom blbé honit zbytečně veterána motor (40let), tak tam mám úplně stejný čínský a kvalita zpracování je dobrá.
Lifan je jedna z těch fabrik kde nedělají špatný věci,.. mám na tom motoru zatím jenom asi 1500 (víc jsem od podzimu nestih) a bez problému.
Ty motory jsou uplně stejný jako je tenkrát dělala Honda - sice je dělá dodnes, ale jsou již modifikovaný, modely Nice a Wave. Myslím, že i materál bude dnes v Číně na stejné úrovni jako tenkrát v Japonsku. A ten původní motor vydržel i při hrozném zacházení (podle stavu motoru i motorky) 40tkm, tak proč by to neměl vydržet i ten číňan?

pro příznivce naked 4T-250ccm

20.5.2011 v 12:04 | Nahoru | #60
Tak romet je už u nás v prodeji, ale mě se moc nelíbí: tipmototipmoto
Téma je zamknuto


TOPlist